Csak mi (cég) csináltuk..... (már leépítettük az autókereskedést, mert annak ellenére, hogy német import autókat árultunk, átvizsgált bármi probléma volt vele javítottuk, mind szerkezeti, mind esztétikai) és valóban szép, jó állapotú és rendben lévő autókat adtunk el.....többnyire a meglévő ügyfélkörben, azért mindig akadtak új autót vásárolni szeretnének használt áron netes jelentkezők is. Elég volt belőlük....
Csak mi (cég) csináltuk..... (már leépítettük az autókereskedést, mert annak ellenére, hogy német import autókat árultunk, átvizsgált bármi probléma volt vele javítottuk, mind szerkezeti, mind esztétikai) és valóban szép, jó állapotú és rendben lévő autókat adtunk el.....többnyire a meglévő ügyfélkörben, azért mindig akadtak új autót vásárolni szeretnének netes jelentkezők is. Elég volt belőlük....
Egy termék szavatosságánál első körben a kijavítást lehet kérni, de itt ugye az megtörtént. Elemcsere sem volt, tehát csak valami jelentéktelen hibáról lehetett szó, amit gyári technológiával ki is javítottak.
Tehát nem általuk tüzetesen átvizsgált és az eredményről szakvéleményt kiállított autóról van szó. Csak egy beszámolt (korábban más által használt) autóról, amit legfeljebb kitakarítottak és ha volt rajta vizsga, akkor "ugye rendben van".
Nyílván felnyitod a motorháztetőt kerese a nyúlványon a hibákat, a torony környékét is volt e átszakadva alját megnézed váztörött-e stb. A a fő irányvonal megfelel az esztétikát meg eldöntöd neked jó e így és kész. 10 éves autónál nem azt nézem,hogy hol fújkálták bagatel hibák abróbb kocannások miatt, hanem azt, hogy számomra megfelelően meg van-e csinálva.
10 éves autónál ritka ami itt-ott egy kicsit nem lett volna meghúzva javítva
Mostanában olyan, többrétegű festések vannak, olyan szemcseszerkezettel, hogy már a az első réteg alatti "füller" színe sem mindegy....és akkor ez még csak az első réteg.
Nem lehet pont olyat kézzel csinálni, mint a gyári. Csak hasonlót..... Ez van, kész.
Elég jó festés technológiák léteznek már ami mégsem gyárban történik. Egy megfelelően felszerelt szakműhely is rendelkezhet vízfüggönyös festőkamrával és infra szárítóval.
Ott már nem kell attól tartani, hogy a szúnyog beleszáradt a festésbe
Én egyszer vittem ilyen helyre festeni (ha jól emléxem a brill) ott nem a kisipari festést alkalmazták, hogy egy elem és telibe ott egy 50 ft-os foltot is meg tudtak festeni szerintem szakszerűen nem volt látható, hogy hol lett fújva
na mondjuk az egyik példa az öreg passzátom ami szintén ilyen horganyzott vagy mi a fasz volt az akkor sem rohadt volna el, ha vízben tölti le az életét. ennek az ellenpéldája mondjuk egy mazda 6. ott már akkor is legyen gyanus ha újjonan veszed és az udvaron állt két hónapot mert lehet annyi idő alatt lerohadt az alja, ha jó esős volt az a két hónap.
Meg hol van pl. szervíz történet? Én szerintem 10-15 ezer ft-os rezsióradíjért egyik autómat sem vittem márkaszervízbe.
Szerintem ezzel sokan így vannak
sztem nem az a kérdés, hogy akivel történik egy ilyen eset, az megállja-e röhögés nélkül... engem is dühítene, de ezzel, mint régen is írtam, nem fog történni semmi... köszi az infokat, részemről inkább kíváncsi voltam...
persze majd megint jönnek okosok,hogy ez egy jogi fórum
Nem minden történet happy, de a tapasztalatok napvilágra kerülnek.
Szó sincs átverés, csalás és ilyesmikről......
10 éves autónál ritka ami itt-ott egy kicsit nem lett volna meghúzva javítva
Mostanában olyan, többrétegű festések vannak, olyan szemcseszerkezettel, hogy már a az első réteg alatti "füller" színe sem mindegy....és akkor ez még csak az első réteg.
Nem lehet pont olyat kézzel csinálni, mint a gyári. Csak hasonlót..... Ez van, kész.
Ott már nem kell attól tartani, hogy a szúnyog beleszáradt a festésbe
Én egyszer vittem ilyen helyre festeni (ha jól emléxem a brill) ott nem a kisipari festést alkalmazták, hogy egy elem és telibe ott egy 50 ft-os foltot is meg tudtak festeni szerintem szakszerűen nem volt látható, hogy hol lett fújva
Szerintem ezzel sokan így vannak
Én akkor is ezt mondtam, hogy veszett fejsze nyele.