Te mindig belemagyarázol dolgokat mindenbe.....
Tényszerűen válaszoltam arra, hogy te lefosoztad a Ford-okat. elmondtam, hogy az egyik legkevesebb költséggel üzemeltethető német autó. Vagyis nem kapsz nagyságrendekkel többet/jobbat...sokkal drágábban más márkában, ahol viszont költségesebb az üzemeltetés.
Erre te bepörögtél és ontottad magadból a meggyőződéseidet.
ja bogyónak igaza van a japán az egy ilyen márka. mazda legyen kakukktojás szuzuki toyota ami élből, hondának is vannak már betegségei
De ginó megmondja ő tapasztalt és jobban tudja
kacatmárka
szerintem te sem tudsz egy "jó" autót
ami elmegy 10 évet és 200-250 ezret olajcserékkel és a többi kötelező szervizekkel análkül hogy egáb ok miatt ne kelljen rá költeni
Nekem sem szívügyem a német autógyártás , de azt nagyon nem értem, hogy ezek a kacatmárkák (VW, Ford, és főleg az Opel) hogy a picsába' nem mentek már rég csődbe? Nem olcsók, de nem is jók - mégis veszik a zemberek, mint a cukrot....
a ford c-max fasza, haver bukott rajta pár év alatt vagy 2 millát plusz szopott vele amíg megvolt. váltó javítás egyszer 70 ért(ami az ő hülyesége volt hogy nem csináltatta meg rendesen) utána meg 400 ért, részecskeszűrő meg a tököm tudja mifasz baja volt még
utána vett egy rohadós 626ost gombokért aztán azóta nincs gondja a kocsira
ha el sem olvasod akkor mija f@sznak írkálok? ha el sem olvasod akkor mire reagálsz? ha el sem olvasod akkor csak elég ha magadnak írkálsz, mert úgysem érdekel más véleménye én elolvasom a te írásod azt a te álltalad hitt, állított véleményed nem egyezik az enyémmel akkor mi van? Eret vágni egyikünk sem fog magán
Ha ennyire szereted a fordokat már mondtam vegyél belőlle jó sokat Vegyél belőlle mindenkinek akit útálsz Nekem ne vegyél még akkor sem ha nem vagyok a kedvenced ugyani én nagyon szépen megköszönöm, de próbálok magamon erőt venni, hogy ne fogadjam el
"Te meg azt állítod, hogy ......................................................... minden autó jó autó"
Keresd már ki, hogy én ezt hol állítottam....
Ezért nem lehet veled beszélgetni, mert furán emlékszel.....mindenre.
Nem én állítom mindennek az ellenkezőjét, hanem az általad vélt valósággal szemben állítom a valódi valóságot......ami nagyságrendekkel tényszerűbb és jóval több (akár darabszámra is érhető) tapasztalattal alátámasztott....szimpla tény.
Ezt a sok hadoválást el sem olvastam végig, mert megint egyértelmű, hogy mellémagyarázol.....mert már csak ez maradt neked.
már, hogy bárki is értse nálam egy autónál a legfőbb szempont az igénytelenség Szervízt olajcserekor meg műszaki vizsg alkalmával lásson. De azért van egy határ ami ezt is felűlírja a 2,4 szívó az volt
a népítéletet elolvastad amit a 2,4 hájeszről írtam? 3 évíg kínzott ez volt az egyetlen amit nem szerettem a hájeszok közül Ennek az autónak kétszer is örültem amikor megvettem meg amikor eladtam egyszerűen a 75 lóerő és a beltéri csatazaj kibékíthetetlen ellentétet okozott közöttünk. itt már az sem kárpótólt, hogy 3 év alatt a kötelezőkön kívűl talán egy izzót kellett benne cserélni
milyen buli dölt be? Hogy a master nem fordmotoros?, Hogy szarok a fordok? hogy az összes autó szar amit gyártanak úgy ahogy van?
Én ezt állítom saját tapasztalat, szervíztapasztalat és felhasználó tapasztalatok álltal. Te meg azt állítod, hogy a master nem ford motoros a fordok jó autók és minden autó jó autó Nem egyezik a véleményünk ennyi. Hozzáteszem ezeket az autókat ezzekkel az erőforrásokkal már legalább 50 éve nem kellene gyártani. Tudva lévő, hogy mesterségesen fentartott dolog. Aminek jelen állás szerint a vége kezd lenni. Azt, hogy ez majd mikor következikbe talán 100 öregasszony sem tudná megmondani, de előbb utóbb lecseng a fosszílis meghajtás. 20 évvel ezelőtt még senki sem gondolta, hogy a tükörreflexes fényképezőgépeket néhány év alatt leváltja a digitális. Mennyi jó fényképészet szűnt meg ami az előhívásból élt meg Változik a világ. Az autó működési elve nagyjábó 100 éve ugyan az. Ehhez képest a közel hasonló időre tehető repüléstechnika is többet változott bár az sem átütően. Ott is meg kellett hagyni a "széntüzelést" Ha egy kicsit körbenézünk magunk körül minden sokkal gyorsabban fejlődött és változott. A fűtéstechnikát is csak az utóbbi évtizedben engették kibantakozni, mert a földgáz is ugyanolyan jó üzlet és jó adóbevétel mint a kőolaj. Ma meg már nem épül új lakás, ház vegyestüzeléssel vagy földgáz üzemmel. Egyéb alternatív megoldások születtek, amik elérhető áron vannak átlag ember számára is az üzemeltetése meg töredéke
Persze erre fogalmam sincs mit fox írni de biztos vagyok benne, hogy tudod mindennek az ellenkezőjét állítani Egy kibaszott jó politukus lehetnél. Amikor egy dologról állít az egyik valamit a másik párt politikusa meg ugyanarról a dologról hanyat homlokk az ellenkezőjét. És ezt mind olyan meggyőzően és hitelesen adják elő a nagyközönség számára, hogy átlagember az életben nem fogja tudni kinek higgyen
Nagyjából tükrözi a valós fogyasztási adatot a táblázat amit linkeltél. Ezeknél még nagyon számított, hogy nyári 40 fok vagy téli mínusz húsz. De az itt linkelt gyári adatokat nagyjából alátámasztani tudom
Ebből most egy mukkot nem értek egyébként annyit beszélek oroszul amennyit az általánosban próbáltak velünk megtanittatni osztva 10-el Persze ez is csak egy hasonlat lett volna de neked es sem jó
De én már csak így szeretlek
Ez szintén tipikus, hogy amikor bedől a buli, akkor átmegy kínlódásos vicceskedésbe.....
A hasonlatod is éppen olyan rossz, mint a korábbi "hiteles szakértői véleményed"
.
Szerinted.....szóval szerinted az oroszul tudás megszerzése (és aztán használása, tehát saját "tapasztalat") azonos a szakmai tapasztalattal?
A hasonlítás esetleg ott állna meg, hogy mivel rendelkezel orosz nyelv tapasztalattal így tudhatod melyik a könnyen megjegyezhető vagy leírható szó és melyik a nehezen. Érted?
Együtt tankoltunk... ok is tudjak... az is igaz, hogy én nem nyomom szét ezt az autót, mondjuk ebben nem is lehet idegeskedni és egy előzést is meg kell gondolni, mert a 75 ló nagy mutatványt nem tud, viszont stabil... úgyhogy ez a 80-100 közötti tempó bőven elég neki, megy felette is, de érezhetően nem szereti, ott mar biztos, hogy fogyaszt is, de kímélő üzemmódban volt használva csak.... jó auto, de nagyon elment felette az idő és akkor sem volt a technika csúcsa. A feladatát viszont teljesítette...
Tényszerűen válaszoltam arra, hogy te lefosoztad a Ford-okat. elmondtam, hogy az egyik legkevesebb költséggel üzemeltethető német autó. Vagyis nem kapsz nagyságrendekkel többet/jobbat...sokkal drágábban más márkában, ahol viszont költségesebb az üzemeltetés.
Erre te bepörögtél és ontottad magadból a meggyőződéseidet.