Köszi Bogyó bá! Igyekszik az ember. Sokat felújítottam régebben, na jawát egyet sem. Szimókat, mz-ket etz is volt, aztán sokáig semmi. Egyszer csak, vettem darabokban, egy Suzuki vmatic-ot. A tekerős ekonak a berúgós variátoros utódja. Azt elcseréltem egy nagytestű 50-es robogóra. Aztán 250-es, 500-as, és utána lett a mostani.
Jól van na, csak idétlenkedtem. 😊 Akkoriban annyira vágytam egy Szimóra - de sem elég pénzem, sem protekcióm nem volt hozzá (Akkor jött be az S51N és pult alól árulták...) . Tuningoltam, széthajtottam, generáloztam 2 év alatt rendesen. Ja, meg egyszer szilánkosra törtem a bal csuklómat egy kiadós taknyolás során. 😆 Aztán 17 évesen lett autó jogsi, és csak vén fejjel kaptam kedvet ismét a 2 kerékhez.
A Nagyapám 9ezer valhányszázat hajtott bele, soha nem szidta. Ez a 4le-változat. Sokaknak bevált, és sokaknak nem. Számomra semmi jelentősége nincs, annak hogy mennyire megbízható. De erről már írtam.
Nekem gimisként volt 2 évig egy vadiúj, boltból - a szüleim ellenezték, így én dolgoztam végig érte 2 teljes nyarat... Olyan mély hatást gyakorolt rám, hogy 50 éves koromig semmilyen motorra nem akartam felülni. 😂
Kössszi! Remélem! Mostanában tudok vele foglalkozni, eddig a tavaszi melóim miatt nem nyúltam hozzá. Egy egy kis apróságokat csináltam rajta. De innentől látványosan halad majd.
Na kedves Jawa társak,pályatársak. 😉Elkezdődött a kis jawa összefelé mókolása. A váz lecsiszolva zsírtalanítva, festés köv. A két hátsó teló (szerencsére felújítható) kifényezve lefestve, új olajjal megitatva.
annyira szarok voltak ezek a musztángok hogy a létezésüket ki kell törölni a világból