az a musztág 30 éve is már szar volt
egy havernak volt, nekünk szimók, hát örökké azt a szart kellett basztatni hogy menjen
max úgy hogy rendbeteszed és dísz lesz belőle, de el ne kezd használni mert akkor kihullik minden hajad az idegtől
Sziasztok! Ma hoztam haza a Jawa mustangot. Durván 25 évet állt a Nagyapám sufnijában. Ő sokat használta régen. Tudom hogy nem egy kedvelt darab, de én nem is szándékozom használni, csak fejavítom, és megtartom emléknek. Az eszmei értéke sokkal nagyobb, mivel nagyon szerettem a Nagyapámat, ezzel járt hozzánk is, elég gyakran. Nagyobb kölyök koromban, párszor mentem is a mustangal. Majd teszek fel képeket.
Akkor te megpróbáltad, de észrevették? Ha én is így járnék a vizsgán, és hazaküldenének akkor gondolom benyelik a lóvét és ha visszemegyek gyári motorral akkor fizetés újra...
Sziasztok! Több magyar jawa-t is láttam már a neten mz-első teleszkóppal és tárcsával. Az lenne a kérdésem, hogy ők hogyan boldogultak műszakin? A vizsga erejéig mindig visszateszik a gyári dobféket?
Forgalmiban (zöld) 3 személy gyárilag. A motor rendben jó bőrben két éve vizsgára felkészítve (634) de nem volt vizsgán. Oldalkocsi nincs meg. 250000ft.
Van egy JAWA 638-5 oldalkocsis motorkerékpárom. Kaptam hozzá egy elektronikus gyújtást is. Ismertek valakit a Dunakanyar - Esztergom környékén, aki betudná szerelni nek?
Szíves válaszotokat előre is köszönöm.
Emailnek örülnék: a.czant@t-online.hu
Egy Jawa Babetta 207 felújítására keresek szerelőt Vác és környékén (~20-30 km). Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában, mert senki nem akarja elvállalni bárkit is hívtam...
A motor működik, elsőre indul szóval nem egy halottat kell feltámasztani csak kicsit rendbe kéne tenni. Én sajnos nem értek hozzá ennyire.
Nekem is hozott a szomszédom egy babettát,ugyanezt csinálta.De neki volt benne valami réz háló/nem tudom gyárilag van-e/ vágtam bele táblás légszúrő szivacsot és jó lett.
Egy majdnem teljesen befejezett Jawa Ideal 05-ös villamossági felújításához keresek eladó csillapítót, vagy nehezen beszerezhető alkatrész révén tippet, hogy milyen izzókat szerezzünk bele, ami a hiányát is túléli...
Azért mert nem a szikrával van baj. Valamiért nem jut benzin a bal hengerbe. Ellenőrizd a szimeringet. Lehetne veszteséget mérni a hengerben, forgattyús házban, kopressziót mert a nélkül sem megy.
Régen vettem teljesen felújított blokkot potom pénzért mert nem tudták beindítani. Kb fél óráig tartott megcserélni a jobb és a bal dugattyúkat. Fordítva rakták össze. Az ablakok nem passzoltak. Verte is a fejét a falba.
A szikrát egyszerre adja, vagy felváltva?
Ha mindkettőnek megfelelő az előgyújtása az adott dugó fhp- je előtt, akkor lehet, hagy a balos valahol falsot szív.
Nem gyújtás hiba!Össze rakásnál a két henger között a csapágyház megfelelően van vissza rakva?Ha638 (12v-os) akkor a két henger között a szivóelosztó nem lötyög vagy elfordul?Baloldali szimering jól van berakva?(a szimering gyűrű befele a fötengely fele legyen.Bal kipufogó dob nincs tele?Ezeket kéne megnézni.
Köszönöm a választ. Csak azt nem értem, ha megcserélem a gyertyákat, akkor is a bal oldali nem megy. Ha a gyertyapipákat cserélem meg, akkor is a bal oldali nem megy. Hát ezért nem értem!!!
egy havernak volt, nekünk szimók, hát örökké azt a szart kellett basztatni hogy menjen
max úgy hogy rendbeteszed és dísz lesz belőle, de el ne kezd használni mert akkor kihullik minden hajad az idegtől