Sziasztok. Van egy nagy kupac maradék alkatrészem. Sürgős lenne tőle megszabadulnom, mert nagyon útban van, ezért kizárólag egyben eladó. http://www.kepesmotor.hu/jawa-...
Sziasztok! Költözés miatt eladó sok fellelt, megmaradt Cz jawa 175alkatrészek, de pár dolog másra is jó szerintem!
pár kép van róluk
ha érdekel valami irj vagy hivj és megbeszéljük sparxx@tvn.hu 70/628-2271
Sziasztok! Van egy Czetka Jawa 175 Sport motorom. Szeretném rendbe hozni érdekelne jobb oldali lábtartó, hátsó lámpabúra,hátsó sárvédő, és egy ülés. Ha valakinek lenne kérem jelezze. Ha valakinek van Czetka Jawa 175 1976-os évjárathoz való főtengelye az is érdekelne.
Üdv mindenkinek!
Vettem egy babettát, ami már nagyon régóta áll, és az a gondom vele hogy nem tudom beindítani, mert nincs szikra. Próbáltam másik gyertyával, egy simson trafót is ráraktam, de semmi. Ha megfogom a gyertyakábelt akkor viszont ráz. Arra gondoltam hogy a tirisztor lehet a rossz, de nem vagyok benne biztos, mert még nem volt babettám. A segítségeteket szeretném kérni, kerestem már interneten adatokat, de nem találtam, valaki nem tudná leírni vagy linkelni egy olyan oldalt ahol le vannak írva a gyári értékek? Pl: Trafó, tekercsek ellenállásai, hogy megtudjam azok jók-e. Előre is köszönöm.
Hali ! Skacokkal hülyülésből alakitunk egy babetta Csapatot! :)
Vettünk 5 babettát,fillérekért...amiből egy megy,de az tökéletesen,
az egyiknek az a baja hogy nem kap benzint...
kilett pucolva a karbi már több ezerszer,hozzteszem akárhnyszor szétszedtük tiszta volt!
Rátettük,a jo babeta karbiát és azzal se kap..miérT?falsot sziv vagy mi? ötleteket ,javaslatokat, és segitséget várnék,és elölre is köszönöm:)
üdv mindenkinek
Babetta alkatrészek eladok.. a blokkban kilett cserélve a fötengely csapágyak szimering tömités fogaskerekek, illetve az összes kuplung rész uj benne.
2 uj gumi ill hátsó lánckerék is uj..
váz festve .
érd email: cross04@freemail.hu
Kedves Barátaim, Ismerőseim!
Segítségeteket kérem!
Április 9-én éjszaka betörők... ellopták Apósom Jawa-CZ 175 típusú motoorkerékpárját.
( Apósom március 18-án elhunyt, ezt a motort rám hagyományozta.)
Gyártási év: 1969 !
Alvázszám: 4500 395377
Motorszám: AF 4500 378110 AF
Színe: Fekete, krómtankos
Rendszám: UDU 736
A motor anyagi értéken túli eszmei értéke felbecsülhetetlen, Apósom az első és egyetlen tulajdonosa volt! A motor az utolsó pillanatig kitűnően működött!
Kérem segítsetek, osszátok meg felhívásomat!
Infókat köszönettel fogadok a 06 20 5514950 számon
Köszönöm
250-es csepptankos Jáwánál a szívató bowden végén,ami a karbiba megy,lenni kellene egy kis guminak,ami sajnos úgy néz ki elveszett(most raktuk össze a blokkkot). Valamelyik más motoré esetleg nem e jó bele? ( Pl.a Pannóniák karbijába a Simsoné tökéletesen beleillik ezt már tudom :) )Tudom,hogy talán lehet börzén kapni,esetleg máshonnan még honnan lehetne keríteni ilyet? Később keresnék hozzá gázbowdent,új első és hátsó lánckerekeket...
sziasztok!
olyan problémám lenne hogy a 210-es jawa babettám se tolásra se tekerésre nem hajtja meg a főtengelyt de hátra felé toláskor igen !
ha tudna valaki valamit segíteni meg köszönném
Ismerős a dolog:) Akarod segíthetek adatlapomon Email. Azon megtalálsz.Blokk kívülről kb 1 napos melónak tűnik ha van 1-2 csere alkatrész de persze inen mondani valamit az ember könyn mondhat.Tekercser rozsdások? azt nézd meg hogy a drót rozsdált e meg mert ha jól tudom az réz! Amugy meg kb 40-50e FT körül nézelődj egy SZÉP! Motor hoz :) Ami meg kopik stb azt meg job ha újat veszel nem követed el amit én.. Rá 1 hónapra megint szétszedtem enyémet igaz nem nagyon volt sok kedvem mivel ugye egyszer meg ,,csináltam" de ami kelett bele raktam.. most 2 évente megkapja a motor generalt és tökéletes :)
Körülbelül fél éve vásároltam egy jawa mustangot 5000 FT-ért. Akkor ilyen 'játszósmotor'-nak szántam. Haza is toltam, neki is álltam, hogy elindítom, aztán csapatom neki. Miközben bontottm le, hogy jobban lássam az állípotát, valami azt súgta, hogy nem szabad ezt tennem...
Nem egy jó allapotú motor, szinte nincs rozsdamentes felülete, de csak amolyan felületi rozsda borítja, sehol sem rohad. Hazatolás közben felfigyeltem egyfajta furcsa bűzre, amit - mint később kederült - az ülésszivacs okozott. (már ami maradt belőle...)
Az állapota ellenére elkezdett megfogalmazódni bennem, hogy én ezt a motort fel szeretném újítani. Nagyjából megrajzolódott bennem, hogy mi az, amit szeretnék. Ami a szemem előtt lebeg: egy tip-top mustang egyedi, retro kinézettel. Valamennyire értek a szereléshez, a legkevesebbet a motorblokkhoz konyítok. Azzal is tisztában vagyok, hogy nem lesz olcsó mulatság, sokan javasolták, hogy véálasszak inkább egy simsont felújításra, de én a jawa-t akarom!: D
Letöltöttem az összes elérhető szervízkönyvet, alkatrészlistát stb., viszont merész elképzeléseim felvetnek jópár kérdést, ezekre szeretnék itt a fórumon választ kapni!
Kérdéseim:
-Felnik: ha nagyon kisci nyolcas van benne, azt hogy lehet megoldani?
-Tank: cserélni szeretném! Milyen típusú tankok szerkeszthetőek rá és hogyan?
- Rugós tagok: A hátsó rugók kicserélése tiszta sor. Az első rugókat mennyire körülményes kicserélni ill. milyenek illenek rá? (simson?)
-Kipufogó: nagyon csúnyának találom, a tank után ez rontja a motor összképét a legjobban. Milyen kipufogóra lehetséges kicserélni ill. mit lehet ezzel kezdeni?
- Trafó: milyen trafót érdemes belerakni? ( a régi eléggé viharvert)
-Blokk: a végére hagytam, de tulajdonképpen ez a legnyomasztóbb része a dolognak, hiszen drága mulatság és ehez nem igazán értek. Több dolgon is gondolkoztam. Nem tűnik rossz állaputúnak, körbefordul, a tekercsek viszont sajnos rozsdásak. Ha csere mellett döntenék és esetleg más típusú blokkon gondolkodnék, milyet lehetséges beleszerkeszteni? Ha az eredeti mellett döntök, valószínúleg segítséget fogok kérni hozzá, így keresek olyat, aki segítene a blokk felújításában!
Előre is köszönöm a válaszokat! Ha érdekel valakit, szívesen írok az elképzeléseimről is (dizájn stb.) Üdv, Nándi
Csepptankos 250-es Jawam van, imádom. Viszont van egy makacs problémája, nincs töltése. Kísérletezgettem, kapott modern elektromos feszszabályzót és új forgórészt. Ettől megjavult. Ez ősszel volt, akkor mentem vele kb. 100km-t.
Ma elő akartam venni,.Amikor beindítottam, még volt töltés, rá 3 percre melegítés közben megállt, már rossz érzésem volt, mert egy jó Jawa ilyet nem csinál. Utána be tudtam indítani, de már nincs töltés és hebeg, kihagy, nem adagolható rendesen a gáz / ez is elektromos ok szerintem, nem a porlasztó miatt /.
Nem tud valaki egy szakit, aki ért az elektromossághoz, a Jawahoz, a régebbi technikákhoz, és korrekt áron dolgozik. S.O.S.
Köszönöm.
Sziasztok
Keresek olcsón 207 es babettához :-trafót
-tilisztort
ha drágán adnátok esetleg le is bontanám egyben is eladó szép új festéssel stb...
Köszönettel:
Tóth Norbert
Van egy ilyenem. Ha kell, írj! Megbeszéljük.
pár kép van róluk
ha érdekel valami irj vagy hivj és megbeszéljük sparxx@tvn.hu 70/628-2271
Köszi
Vettem egy babettát, ami már nagyon régóta áll, és az a gondom vele hogy nem tudom beindítani, mert nincs szikra. Próbáltam másik gyertyával, egy simson trafót is ráraktam, de semmi. Ha megfogom a gyertyakábelt akkor viszont ráz. Arra gondoltam hogy a tirisztor lehet a rossz, de nem vagyok benne biztos, mert még nem volt babettám. A segítségeteket szeretném kérni, kerestem már interneten adatokat, de nem találtam, valaki nem tudná leírni vagy linkelni egy olyan oldalt ahol le vannak írva a gyári értékek? Pl: Trafó, tekercsek ellenállásai, hogy megtudjam azok jók-e. Előre is köszönöm.
Vettünk 5 babettát,fillérekért...amiből egy megy,de az tökéletesen,
az egyiknek az a baja hogy nem kap benzint...
kilett pucolva a karbi már több ezerszer,hozzteszem akárhnyszor szétszedtük tiszta volt!
Rátettük,a jo babeta karbiát és azzal se kap..miérT?falsot sziv vagy mi? ötleteket ,javaslatokat, és segitséget várnék,és elölre is köszönöm:)
Babetta alkatrészek eladok.. a blokkban kilett cserélve a fötengely csapágyak szimering tömités fogaskerekek, illetve az összes kuplung rész uj benne.
2 uj gumi ill hátsó lánckerék is uj..
váz festve .
érd email: cross04@freemail.hu
Jawa 555-höz keresek üzemanyagtankot, sajnos az eredetit megette a rozsda. Bármilyen információt nagyon köszönök.
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/120415/FILE1109_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120415/FILE1110_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120415/FILE1111_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120415/FILE1112_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Email: hangoverpeti kukac yahoo pontkom
Segítségeteket kérem!
Április 9-én éjszaka betörők... ellopták Apósom Jawa-CZ 175 típusú motoorkerékpárját.
( Apósom március 18-án elhunyt, ezt a motort rám hagyományozta.)
Gyártási év: 1969 !
Alvázszám: 4500 395377
Motorszám: AF 4500 378110 AF
Színe: Fekete, krómtankos
Rendszám: UDU 736
A motor anyagi értéken túli eszmei értéke felbecsülhetetlen, Apósom az első és egyetlen tulajdonosa volt! A motor az utolsó pillanatig kitűnően működött!
Kérem segítsetek, osszátok meg felhívásomat!
Infókat köszönettel fogadok a 06 20 5514950 számon
Köszönöm
250-es csepptankos Jáwánál a szívató bowden végén,ami a karbiba megy,lenni kellene egy kis guminak,ami sajnos úgy néz ki elveszett(most raktuk össze a blokkkot). Valamelyik más motoré esetleg nem e jó bele? ( Pl.a Pannóniák karbijába a Simsoné tökéletesen beleillik ezt már tudom :) )Tudom,hogy talán lehet börzén kapni,esetleg máshonnan még honnan lehetne keríteni ilyet? Később keresnék hozzá gázbowdent,új első és hátsó lánckerekeket...
olyan problémám lenne hogy a 210-es jawa babettám se tolásra se tekerésre nem hajtja meg a főtengelyt de hátra felé toláskor igen !
ha tudna valaki valamit segíteni meg köszönném
Ismerős a dolog:) Akarod segíthetek adatlapomon Email. Azon megtalálsz.Blokk kívülről kb 1 napos melónak tűnik ha van 1-2 csere alkatrész de persze inen mondani valamit az ember könyn mondhat.Tekercser rozsdások? azt nézd meg hogy a drót rozsdált e meg mert ha jól tudom az réz! Amugy meg kb 40-50e FT körül nézelődj egy SZÉP! Motor hoz :) Ami meg kopik stb azt meg job ha újat veszel nem követed el amit én.. Rá 1 hónapra megint szétszedtem enyémet igaz nem nagyon volt sok kedvem mivel ugye egyszer meg ,,csináltam" de ami kelett bele raktam.. most 2 évente megkapja a motor generalt és tökéletes :)
Körülbelül fél éve vásároltam egy jawa mustangot 5000 FT-ért. Akkor ilyen 'játszósmotor'-nak szántam. Haza is toltam, neki is álltam, hogy elindítom, aztán csapatom neki. Miközben bontottm le, hogy jobban lássam az állípotát, valami azt súgta, hogy nem szabad ezt tennem...
Nem egy jó allapotú motor, szinte nincs rozsdamentes felülete, de csak amolyan felületi rozsda borítja, sehol sem rohad. Hazatolás közben felfigyeltem egyfajta furcsa bűzre, amit - mint később kederült - az ülésszivacs okozott. (már ami maradt belőle...)
Az állapota ellenére elkezdett megfogalmazódni bennem, hogy én ezt a motort fel szeretném újítani. Nagyjából megrajzolódott bennem, hogy mi az, amit szeretnék. Ami a szemem előtt lebeg: egy tip-top mustang egyedi, retro kinézettel. Valamennyire értek a szereléshez, a legkevesebbet a motorblokkhoz konyítok. Azzal is tisztában vagyok, hogy nem lesz olcsó mulatság, sokan javasolták, hogy véálasszak inkább egy simsont felújításra, de én a jawa-t akarom!: D
Letöltöttem az összes elérhető szervízkönyvet, alkatrészlistát stb., viszont merész elképzeléseim felvetnek jópár kérdést, ezekre szeretnék itt a fórumon választ kapni!
Kérdéseim:
-Felnik: ha nagyon kisci nyolcas van benne, azt hogy lehet megoldani?
-Tank: cserélni szeretném! Milyen típusú tankok szerkeszthetőek rá és hogyan?
- Rugós tagok: A hátsó rugók kicserélése tiszta sor. Az első rugókat mennyire körülményes kicserélni ill. milyenek illenek rá? (simson?)
-Kipufogó: nagyon csúnyának találom, a tank után ez rontja a motor összképét a legjobban. Milyen kipufogóra lehetséges kicserélni ill. mit lehet ezzel kezdeni?
- Trafó: milyen trafót érdemes belerakni? ( a régi eléggé viharvert)
-Blokk: a végére hagytam, de tulajdonképpen ez a legnyomasztóbb része a dolognak, hiszen drága mulatság és ehez nem igazán értek. Több dolgon is gondolkoztam. Nem tűnik rossz állaputúnak, körbefordul, a tekercsek viszont sajnos rozsdásak. Ha csere mellett döntenék és esetleg más típusú blokkon gondolkodnék, milyet lehetséges beleszerkeszteni? Ha az eredeti mellett döntök, valószínúleg segítséget fogok kérni hozzá, így keresek olyat, aki segítene a blokk felújításában!
Előre is köszönöm a válaszokat! Ha érdekel valakit, szívesen írok az elképzeléseimről is (dizájn stb.) Üdv, Nándi
Csepptankos 250-es Jawam van, imádom. Viszont van egy makacs problémája, nincs töltése. Kísérletezgettem, kapott modern elektromos feszszabályzót és új forgórészt. Ettől megjavult. Ez ősszel volt, akkor mentem vele kb. 100km-t.
Ma elő akartam venni,.Amikor beindítottam, még volt töltés, rá 3 percre melegítés közben megállt, már rossz érzésem volt, mert egy jó Jawa ilyet nem csinál. Utána be tudtam indítani, de már nincs töltés és hebeg, kihagy, nem adagolható rendesen a gáz / ez is elektromos ok szerintem, nem a porlasztó miatt /.
Nem tud valaki egy szakit, aki ért az elektromossághoz, a Jawahoz, a régebbi technikákhoz, és korrekt áron dolgozik. S.O.S.
Köszönöm.
Keresek olcsón 207 es babettához :-trafót
-tilisztort
ha drágán adnátok esetleg le is bontanám egyben is eladó szép új festéssel stb...
Köszönettel:
Tóth Norbert
Az ár megegyezés szerint.