Volt már ilyen állapotban régebben is , de egy félórás barkácsolás meg egy kis féktisztító akkoriban is feltámasztotta. A disznóólra azért lett ítélve, mert át akartam gurulni vele a szomszéd városba a bicikliúton, de 4-5 km után ledöglött és ugyanannyit toltam haza, mint amennyit a Jawa vitt oda, de itt a kapuban már újra beindult.
még a kép is problémás lesz, mert tavaly nyáron kerestem vmit az egykori disznóólba és akkoriban láttam az oldalán feküdve, plusz egy csomó kacat is rá volt pakolva
Cuclista időkben tanyán laktam egy ideig és a helyi tsz-ben söfőrködtem, mikor a szivar barkas-al kellett az emberekért földúton menni a 30-40 katasztrófa volt a torziós rugók miatt ellenben ha 80-90-el vagy esetleg 100-ra is kihúztam akkor olyan simán ment ahogy kell na jó, nagy gödörnek nem volt szabad lenni csak a szokásos homok utakon lévőknek. 😁
De, pehelysúlyú, gyengébb mint a GS500, ennek alattam 165 volt a vége (soha nem próbáltam csak bemondom), de abs van rajta és jó hangja is van a kis ccm-hez képest újonnan a 400-as volt 2 milla alatt kevéssel, de egy ilyen 300-as már 4 évesen szerintem lenne 1.3-1.4-ért, Anitáét vettük azt hiszem 1.5-ért 2 éve 2 évesen.
a terepesebb gumi egy téves biztonságérzetet fig adni ami miatt tuti meg kesz a bukta
vagy terep vagy aszfalt
a terepesebb mindenhol szar
pl a tkc70 től terepesebbet nem szabad venni vegyes használatra
Anno a Jawa Mustanggal imádtam földutazni, csavarogni a szántóföldek között (azt az "élményt", nosztalgiát keresném most is): párszor estem-keltem vele (még a bal csuklómat is darabosra törtem egyszer - de ezt aszfalton, Debrecen kellős közepén), de ugye 60 kilót felállítani nem volt nagy kunszt - bár jómagam is 60 kiló voltam akkoriban, nem 90 mint most. Meg a derekammal sem volt semmi gond.
A CB125F-re gondoltam, a gyári helyett valami terepesebb gumival szerelve, oszt csók. Amivel országúton is el tudnék bóklászni nyugisan, meg a "csatornapartra" is ki tudok menni fotózni, vagy csak úgy.... Ha GS-t eladom 500k-ért, akkor csak még ugyanennyit kellene hozzá tenni, azt meg jövőre simán kigazdálkodom. Használtat nem akarok semmiképpen sem, pár évig "nulla körüli" kellene hogy legyen a fenntartási költség.
akkor elárulok egy titkot
minél gyorsabban haladsz a földúton annál kevesebbet esel
szóval amikor te azt hiszed óvatosan közlekedsz a legnagyobb hibát erőlteted ami a világon létezik
pesze a gs futóműve lófasz az adventure 100x jobb
emiatt nem 10-20 a tempó hanem 40-50
én többezer km mentem földutakon, sokszor estem(ahová te be sem mernén nézni) és kivétel nélkül mindig lassan haladtam, a felkar csont repedésen kívül minden sérülésem 10km/h alatti volt
De, nyugger pöcs vagyok, pont ez a bajom.
A GS500-zal is mindig földúton, 10-20-szal araszolva, gödröket kerülgetve takaróztam be már háromszor is - és alig bírtam kimászni alóla, majd kerékre állítani. Ez csak rosszabb lesz, ahogy tovább romlik a derekam, erőnlétem.
vagy terep vagy aszfalt
a terepesebb mindenhol szar
pl a tkc70 től terepesebbet nem szabad venni vegyes használatra
A CB125F-re gondoltam, a gyári helyett valami terepesebb gumival szerelve, oszt csók. Amivel országúton is el tudnék bóklászni nyugisan, meg a "csatornapartra" is ki tudok menni fotózni, vagy csak úgy.... Ha GS-t eladom 500k-ért, akkor csak még ugyanennyit kellene hozzá tenni, azt meg jövőre simán kigazdálkodom. Használtat nem akarok semmiképpen sem, pár évig "nulla körüli" kellene hogy legyen a fenntartási költség.
minél gyorsabban haladsz a földúton annál kevesebbet esel
szóval amikor te azt hiszed óvatosan közlekedsz a legnagyobb hibát erőlteted ami a világon létezik
pesze a gs futóműve lófasz az adventure 100x jobb
emiatt nem 10-20 a tempó hanem 40-50
én többezer km mentem földutakon, sokszor estem(ahová te be sem mernén nézni) és kivétel nélkül mindig lassan haladtam, a felkar csont repedésen kívül minden sérülésem 10km/h alatti volt
http://youtu.be/-4ZNcgIyDjQ
A GS500-zal is mindig földúton, 10-20-szal araszolva, gödröket kerülgetve takaróztam be már háromszor is - és alig bírtam kimászni alóla, majd kerékre állítani. Ez csak rosszabb lesz, ahogy tovább romlik a derekam, erőnlétem.