Az kb. úgy mehet, mint a mostani xarom. Nem túl nehéz (167 kg szárazon), de nem is pehelysúlyú - mint szeretném.
A 2 milla fölötti ára viszont abszolúte kizárja.....
CBF 250 már NINCS! Megszüntették azt a típust. Én is félek a 125-ösöktől (2 és fél évig túráztam ilyennel), szar érzés hogy nem a tájat bámulod 80-nal haladva, hanem folyamatosan a visszapillantót: ki, és mikor fog az árokba tolni.
A most kapható többi 250-es meg nehéz és rohadt drága. Egy Suzuki V-Strom 250 ugyanúgy 190 kiló súlyú, mint a mostani xarom, ráadásul közel 2 milliót kell kicsengetni érte.
Az eredetileg kinézett Kawa Versys-X 300 már szintén nem létező típus, a KTM Duke 390 drága és állítólag hosszabb utakra baromi kényelmetlen. Inkább az marad, hogy a xar derekam miatt maradok a helyi kis, egy-két órás gurulásoknál, mellékutakra meg elég lehet a kis 125-ös Hondácska. Nincs 110 kiló, két liternél kevesebbet kajál, egymilláért oda adják full-LED lámpákkal, digi műszerfallal, kombinált fékkel, de sajnos ABS nélkül.
Kösz, nem kell: ha ráunok a GS500-ra, akkor egy Honda CB125F-et fogok venni a boltból, újonnan. Utolsó motornak.
Arra viszont jól emlékszem, hogy mennyire irigyeltem 16 éves kölyökként a Szimósokat: akkor jött be vadiúj típusként a fojtott 51N (csak protekciósan, pult alól lehetett kapni - nekem nem jutott), kiszedték a műanyag ütközőt a súber fölül, és mentek mint állat. Volt rajtuk fék, volt elől MŰKÖDŐ teleszkóp - a Mustanghoz képest legalábbis - , keveset kajáltak, és mindig motoroztak - akkor is, amikor én szereltem.
A szarul menésen lehetett segíteni a gyári fojtások megszüntetésével, de tényleg mindig volt valami baja az enyémnek. Leginkább a kuplungja volt mindig rossz. A három év alatt míg meg volt, vagy ötször kellett kuplungozni.
Nagyon szar volt szegény
Egy ilyen volt a csapatban többet kellett basztatni mint az összes többit
Valami mindig volt vele de legalább szarul is ment 😁
Én 700 méterre lakom a meló helytől, és bringával megyek. Volt robogó, de akkor is bicajoztam inkább. Van itt egy elektromos robogó, a nejemnek vettük, de alig használja. Mentem már vele, de nincs hangja. Legalább zúgna vagy pöfögne. 😂
nem kell emelgetned, siklik mint a csiga a takonyban
annyira kezes hogy az már szinte fáj ha nem vagy nyugger pöcs
A 2 milla fölötti ára viszont abszolúte kizárja.....
A most kapható többi 250-es meg nehéz és rohadt drága. Egy Suzuki V-Strom 250 ugyanúgy 190 kiló súlyú, mint a mostani xarom, ráadásul közel 2 milliót kell kicsengetni érte.
Az eredetileg kinézett Kawa Versys-X 300 már szintén nem létező típus, a KTM Duke 390 drága és állítólag hosszabb utakra baromi kényelmetlen. Inkább az marad, hogy a xar derekam miatt maradok a helyi kis, egy-két órás gurulásoknál, mellékutakra meg elég lehet a kis 125-ös Hondácska. Nincs 110 kiló, két liternél kevesebbet kajál, egymilláért oda adják full-LED lámpákkal, digi műszerfallal, kombinált fékkel, de sajnos ABS nélkül.
Arra viszont jól emlékszem, hogy mennyire irigyeltem 16 éves kölyökként a Szimósokat: akkor jött be vadiúj típusként a fojtott 51N (csak protekciósan, pult alól lehetett kapni - nekem nem jutott), kiszedték a műanyag ütközőt a súber fölül, és mentek mint állat. Volt rajtuk fék, volt elől MŰKÖDŐ teleszkóp - a Mustanghoz képest legalábbis - , keveset kajáltak, és mindig motoroztak - akkor is, amikor én szereltem.
Egy ilyen volt a csapatban többet kellett basztatni mint az összes többit
Valami mindig volt vele de legalább szarul is ment 😁