Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy egy Hyosung XRX 125-ös motorba milyen értékekkel bíró akkumulátort érdemes venni? Az előző aksim sajnos feladta a harcot.
Illetve valaki nem tudja véletlenül hogy pozitív vagy negatív földelésű a teljes motor?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Ja 2007-es gv650 re kellene
Ma sikerült egy kereszteződésben elcsúsznom,esetleg valakinek nincs elfekvőben/bontva egy hátsó lábtartója(balos) eladó?Mert szerintem hegeszteni nem éppen lehet
Mindent meg lehet szokni, de eleinte sokkal óvatosabban kell használni a motorféket, mert rendesen megtorpan amikor visszaváltasz. 3000-től teljes élet van a motorban. Egy hétvége alatt megszokod szerintem. A kormányt is, erősen sportos a testtartás.
Ja és a szélvédő plexi, ha a gyári van még fent, valószínűleg zavarni fog, hogy a két vége rezonál.
Szerencsére nem másoknak veszem a motort és a véleményükre meg nem vagyok kiváncsi ^^
A barátoknak meg tök mindegy min ülök, csak menjünk.
Motorfék kanyarokban mennyire szokható egy négyhengeres után? Nekem ez a legnagyobb kérdés, hogy mennyire lehet megszokni a dolgot pár ezer km négyhenger után...
Szia,

Én használtam az enyém előtt egy legutolsó típusú hornetet.
Ég és föld. Ezt nem kell sz@rrá pörgetni, alacsony fordulaton is megy, a motorféke is kiváló emiatt, cserébe nehezebben kezelhető (nekem). A kormányt szokni kell, vagy átalaktani, én szokom.
Maga a motor is nehezebb, 210kg azt hiszem folyadékok nélkül.
Viszont nem bántam meg és nagyon hiányzik már. Az alkatrész a töredéke a többi japánnak.
A gyenge pontja a fék, bár engem kiszolgál, de ha megtanulok motorozni valszeg majd többet fogok panaszkodni, valamint a világítás is elég gyenge, igyekszem mindig sötétedésre lakott területre érni.
Én ennyit tudok. Ja meg el kell tudni viselni a japán tulajok lekicsinylő tekintetét, megjegyzéseit.
Majd más őstulajok
Ne viccelj, örülök ha segíthettem egy márkatársnak.
Szia.koszonom szepen.jo lett:) ha jovo heten lesz idod talalkozzunk mar.tokaj kornyeken lakom, aztan adnek neked 1uveg bort.:)koszi meg egyszer:)
Sziasztok.

Úgy néz ki, hogy beújítanék egy motort amire jelenleg keretem engedi, sokat motoroztam CBR1000RR-el, néha napján egy 600as Fazerrel, most ha lehetőségem adatik rá egy Kawa Z750-el gurulok.
Jelenlegi keretem miatt viszont nagyon elgondolkoztam egy GT650R-en csak sokat sajnos nem tudok erről a paripáról összehasonlításként egy 4hengeressel. Egyik cimborámnak van egy Cagiva Raptor 650-ese, ami hasonló karakterisztika (még karbis verzió).
Kipróbáltam, tetszett, csak nekem a naked típus 0 szélvédelme nem jött be, ezért is akarnék R-es Husángot...
A másik "furcsaság", mivel szeretek lendületesen közlekedni, hogy elég lassan tempózik 180 felett már, bár ezzel még együtt tudok élni, cserébe a fogyasztás és a vonzó ár miatt...
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy valaki aki esetlegesen 4hengeres világból csöppent-e bele ebbe a V2 dologba és ha igen mi a véleménye, és a típushibákat csak a fekete vázasokban javították gyárilag, vagy kapható olyan, ami szürke vázas, de gyárilag az újabbal szerelt? És ránézésről meg lehet-e állapítani, hogy egy régebbi volt e cserélve?
A válaszokat előre is nagyon szépen
Hali!

Bocs a kutyafuttában történt találkozásért, de indultunk nyaralni. Jók lettek a csövek?
3500 v 4000 valami quadhoz volt vadi új.
üdv menyi volt a fém fékcsö csere ha megkérdezhetem?
Haller!

Nekem van fékcsövem. Mikor fémre cseréltem, elraktam. Odadom ingyen. Hívj ha kell: 306200582 Budapest
sziasztok... olyan problémám van h menet közben kompletten leszakadt a hátsófékem...elszakadt a fék cső... és a nyereg meg lett, de a tartó nem. a lényeg , hogy SOS be kellene nekem egy fékcső és az a konzol...tud valaki segíteni?köszi üdv:Kolee
üdv mindenkinek.egy olyan kérdésem volna elsősorban a GT650-es tulajokhoz.Az a helyzet hogy mikor bemelegítem a motort akkor a blokk meg minden az idom alól nyomja kifele a meleget de nagyon ezt még nem tapasztaltam.Gond ez szerintetek?és ha gond akkor mi lehet a hiba?illetve nektek a hűtő ventilátor mikor szokott bekapcsolni?az csak nagyon soká kapcsol be?köszönöm a válaszokat.
igen a hűtő rendszernek kellene a kiegyenlítő tartálya. mert az enyémen van egy repedés.elvileg sikerült megcsinálnom de ha nem akkor keresnem kell másikat, és afelől érdeklődnék hogy nincs e valakinek bontott.
Szia!

Mi kellene? 650-es alkatrész kell?
Üdv mindenkinek.rég jártam erre.:-) Egy olyan kérdésem volna hozzátok hogy nem bontódik véletlenül valakinek a motorja?
Szia!

De, megbeszéljük. A doboz teteje nyitott úgy emlékszem, de lehet van gyárim is.
Hívj fel!

30/85hat7nyolc12

Szia!
Én az első hét után porcerősítőt kezdtem szedni, annyira kész volt. Aztán kaptam pár tippet, hogy kéne ülni a motoron, az sokat segített.
hali. köszi, de karbit régebben kerestem.. karbik nélkül a légszűrős téma nem eladó?
Mondjuk tény, hogy a Hyo kormányokról mindenhol azt hallja az ember, hogy finoman szólva "meg kell szokni" az állásukat. Akár a cső, akár a csutkakormányost. Ez utóbbi biztos, hogy elég rendesen terhel, és elsőre fura szgben ál.. Eleinte, meg hosszabb kihagyás után érezni is szoktam a csuklóm...
Rendben, kösz a lehetőséget, remélem mihamarabb arra gurulhatok!
Szia!

Va egy karbi párom, összekötőkkel, egy az egyben csak be kell rakni.
Van rajta nyitott légszűrőház is betéttel.
Ha kell, így egy huszas.
Fékcső ügyben körbenézek.
Sziasztok!

Trakee arra gondoltam, mivel a magaskormánynál viszont a csuklómnak kényelmesebb lenne ha nyitottabb lenne.
Erre elvileg MZ kormányról olvastam, hogy az jobb.