Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy egy Hyosung XRX 125-ös motorba milyen értékekkel bíró akkumulátort érdemes venni? Az előző aksim sajnos feladta a harcot.
Illetve valaki nem tudja véletlenül hogy pozitív vagy negatív földelésű a teljes motor?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Ma sikerült egy kereszteződésben elcsúsznom,esetleg valakinek nincs elfekvőben/bontva egy hátsó lábtartója(balos) eladó?Mert szerintem hegeszteni nem éppen lehet
Mindent meg lehet szokni, de eleinte sokkal óvatosabban kell használni a motorféket, mert rendesen megtorpan amikor visszaváltasz. 3000-től teljes élet van a motorban. Egy hétvége alatt megszokod szerintem. A kormányt is, erősen sportos a testtartás.
Ja és a szélvédő plexi, ha a gyári van még fent, valószínűleg zavarni fog, hogy a két vége rezonál.
Szerencsére nem másoknak veszem a motort és a véleményükre meg nem vagyok kiváncsi ^^
A barátoknak meg tök mindegy min ülök, csak menjünk.
Motorfék kanyarokban mennyire szokható egy négyhengeres után? Nekem ez a legnagyobb kérdés, hogy mennyire lehet megszokni a dolgot pár ezer km négyhenger után...
Én használtam az enyém előtt egy legutolsó típusú hornetet.
Ég és föld. Ezt nem kell sz@rrá pörgetni, alacsony fordulaton is megy, a motorféke is kiváló emiatt, cserébe nehezebben kezelhető (nekem). A kormányt szokni kell, vagy átalaktani, én szokom.
Maga a motor is nehezebb, 210kg azt hiszem folyadékok nélkül.
Viszont nem bántam meg és nagyon hiányzik már. Az alkatrész a töredéke a többi japánnak.
A gyenge pontja a fék, bár engem kiszolgál, de ha megtanulok motorozni valszeg majd többet fogok panaszkodni, valamint a világítás is elég gyenge, igyekszem mindig sötétedésre lakott területre érni.
Én ennyit tudok. Ja meg el kell tudni viselni a japán tulajok lekicsinylő tekintetét, megjegyzéseit.
Majd más őstulajok
Úgy néz ki, hogy beújítanék egy motort amire jelenleg keretem engedi, sokat motoroztam CBR1000RR-el, néha napján egy 600as Fazerrel, most ha lehetőségem adatik rá egy Kawa Z750-el gurulok.
Jelenlegi keretem miatt viszont nagyon elgondolkoztam egy GT650R-en csak sokat sajnos nem tudok erről a paripáról összehasonlításként egy 4hengeressel. Egyik cimborámnak van egy Cagiva Raptor 650-ese, ami hasonló karakterisztika (még karbis verzió).
Kipróbáltam, tetszett, csak nekem a naked típus 0 szélvédelme nem jött be, ezért is akarnék R-es Husángot...
A másik "furcsaság", mivel szeretek lendületesen közlekedni, hogy elég lassan tempózik 180 felett már, bár ezzel még együtt tudok élni, cserébe a fogyasztás és a vonzó ár miatt...
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy valaki aki esetlegesen 4hengeres világból csöppent-e bele ebbe a V2 dologba és ha igen mi a véleménye, és a típushibákat csak a fekete vázasokban javították gyárilag, vagy kapható olyan, ami szürke vázas, de gyárilag az újabbal szerelt? És ránézésről meg lehet-e állapítani, hogy egy régebbi volt e cserélve?
A válaszokat előre is nagyon szépen
sziasztok... olyan problémám van h menet közben kompletten leszakadt a hátsófékem...elszakadt a fék cső... és a nyereg meg lett, de a tartó nem. a lényeg , hogy SOS be kellene nekem egy fékcső és az a konzol...tud valaki segíteni?köszi üdv:Kolee
üdv mindenkinek.egy olyan kérdésem volna elsősorban a GT650-es tulajokhoz.Az a helyzet hogy mikor bemelegítem a motort akkor a blokk meg minden az idom alól nyomja kifele a meleget de nagyon ezt még nem tapasztaltam.Gond ez szerintetek?és ha gond akkor mi lehet a hiba?illetve nektek a hűtő ventilátor mikor szokott bekapcsolni?az csak nagyon soká kapcsol be?köszönöm a válaszokat.
igen a hűtő rendszernek kellene a kiegyenlítő tartálya. mert az enyémen van egy repedés.elvileg sikerült megcsinálnom de ha nem akkor keresnem kell másikat, és afelől érdeklődnék hogy nincs e valakinek bontott.
Mondjuk tény, hogy a Hyo kormányokról mindenhol azt hallja az ember, hogy finoman szólva "meg kell szokni" az állásukat. Akár a cső, akár a csutkakormányost. Ez utóbbi biztos, hogy elég rendesen terhel, és elsőre fura szgben ál.. Eleinte, meg hosszabb kihagyás után érezni is szoktam a csuklóm...
Va egy karbi párom, összekötőkkel, egy az egyben csak be kell rakni.
Van rajta nyitott légszűrőház is betéttel.
Ha kell, így egy huszas.
Fékcső ügyben körbenézek.
Trakee arra gondoltam, mivel a magaskormánynál viszont a csuklómnak kényelmesebb lenne ha nyitottabb lenne.
Erre elvileg MZ kormányról olvastam, hogy az jobb.
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy egy Hyosung XRX 125-ös motorba milyen értékekkel bíró akkumulátort érdemes venni? Az előző aksim sajnos feladta a harcot.
Illetve valaki nem tudja véletlenül hogy pozitív vagy negatív földelésű a teljes motor?
Köszönöm a válaszokat előre is!