Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Eladó egy husqvarna cr 125 (2006) gondos gazdától!
Csere lehetséges ktm exc 450-(2003-)
Az ára 600000 ft sok extrával!
Köszi hogy megnézted!
Ha érdekel itt érdeklődhetsz:remastio@gmail.com
keresek képen látható gyujtós tekercset ami töltő száll is jön fel nekem( ktm smr 450-re kell ) de valamelyik fc 450 típus is ilyen gyújtással szerelték aki tud ilyet jelezzen kösz!
tel:06705377495
Elvileg mindkettő 0,05 mm. Service manualban benne van.
Sziasztok! Valaki tudja véletlen hogy 2000-res évjáratú SM610s-nek mekkora szelephézag van előírva szívó és kipufogó oldalon?
milyet?
Az. Dobd ki tegyél rá mást.
Sziasztok! Segítséget szeretnék, van egy 96'os TE610-em feltehetően gyújtás problémával. A jelenség az hogy hidegen elindul simán, majd pár perc múlva elkezd kihagyni és végül megáll. Mi lehet a probléma, azaz tudja valaki, hogy milyen értékeket kel mérni a gyújtásnál, hogy szűkíteni tudjam problémát? Köszi
Sziasztok. 1991es husqvarna te510 hez keresnék komplett gyujtast és berugo tengelyt. Lendkerék alloresz trafo. Tapasztalatokat ,alternativ megoldásokat szivesen meghallgatok. Köszi
Most nézem, hogy 2000-es évjáratod van, én meg a 2005 utániakhoz írtam a vez. láncot. Lehet, hogy a régebbiekhez más lánc kell?
HUSQWARNA BONTTOT ALKATRÉSZEK ELADÓK ..te 350.te410.te510.te610.smr450,sm125,,,,,,,,ÉRDEKLŐDNI CSAK TELEFONON 06304053450,,,,,NON STOP...HIVHATÓ VAGYOK..
Gyárilag egy 2000-es évjáraton Dellorto Phm 40, utána 2003/04 környékén Mikuni Bst 40-el jöttek, aztán már az új idommal a Keihin karbisok.
Biztos, hogy 122 csapos. Ha van kedved megszámolhatod
Nem mindegy, hogy milyen évjáratú 610-esnek nézed a vezérműláncát, de passz mert én is csak másodkézből tudom, 610-esem nem volt.
Ha jól tudom gyárilag fcr 41-el szerelték. Lehet gyorsító pumpa sokat/keveset ad?
TE610-nek tudom hogy 88 csap van benne (azt számoltam, nem a lancszemeket) csak nem tudom egyezik-e a kettőnek a vez. lánca és nem merem így lerendelni. Eredetvizsga előtt meg így még frissen nem akarom szétdúrni. Mondjuk úgy csak könnyebben fotóznák a motorszámot Meg még annyi, hogy mi a gyári karburátora? Ezen egy Keihin FCR 41-van, de valami ráoperált dolognak tűnik, meg hirtelen nagy gazra torpan, gondolom sokall. Remélem majd egy karbi állítás megoldja.
A gyári lánc cikkszáma (2006-os 610-es): 800058541
Elvileg a DID gyárt hozzá, DID "SCR 0412 SV 122" néven 122 szemes, de ezt azért ellenőrizd le, mert nem vagyok benne 100% biztos.
Sziasztok! Sportmotor után meglett a hőn áhított SM 610. Nagyon tetszik, nagyon fasza, akitől vettem elég korrekt srácnak tűnt. Hallottam sokaktól a vez. lánc problémát, hogy gyorsan nyúlik és ne lepődjek meg ha zörög. Na most ez szerintem nagyon zörög és elővigyázatosságból inkább ki is cserélem. Tud valaki esetleg konkrétan cikkszámot, vagy legalább azt meg tudja mondani hogy hány szemes a lánc? Előre is köszönöm!
Sikerült felműszerezve kideríteni a bajt: üzemanyagpumpa felmelegedve megadja magát. Köszönöm a hozzászólásokat, a motult belerakom.
tegyél bele motul fagyállót asszem 135 fokig bírja, plusz állítólag a hőelvezetése is jobb
amúgy meg ha nem javul meg akkor 2 doboz xanax egy hőlégfúvó és multiméterrel lehet méregetni az elektronikát

nincs benne több hőérzékelő? azokat is meg lehetne nézni első körben
pl a 2006os te450-nek japó elektronikája van és szinte ugyanaz mint az exc-ben van
és megnyugodhat mindenki a ktm elektronika sem jobb, javítottam már régi-újat fos mind
pl volt olyan 4 éves motor aminek a fejidom mögötti csatlakozó(asszem a féklámpa kapcsoló) tűző saruja el volt rohadva
de hamarosan hoznak egy exc300at amin a ventillátor résznél van valami hiba
stbstbstb
a régi huskyk tényleg szarok, de a régi sherconak is magnetti a gyújtása szóval ezek az olasz fosok semmitérőek
de felhozhatnám a stihl gyújtást is ami olasz az szar(és kurva drága 5-6 éve több mint 20 ezerért adtak volna) pedig csak egy sima tekercs beöntve mégis szar lesz némelyik a 20-30 éves német tekercsek meg még mindig jók
most már ott tartunk hogy a kínai filléres elektronikák jobbak mint az olaszok

amúgy ha kimondod azt a szót hogy husqvarna szinte mindegyik szerelő azt fogja mondani hogy ne vidd oda, szóval aki nem tud szerelni az vagy előtte szerezzen szerelőt vagy tanuljon meg szerelni
amúgy nekem a te450 semmivel sem volt problémásabb mint egy exc, szerintem jobb is volt tőle. pl az ülés alatti foggantyú kibaszott nagy királyság, nem kellett a spaniferrel baszakodni, plusz olyan faszán kézreállt hogy fel lehetett emelni az egész motort megerőltetés nélkül
az új huskyk meg sokkal felszereltebbek a ktm-től egy csomó ismerős husky cuccokat vesz az exc-re mert a ktm-nél nincs csak a huskynál
Szívesen segítenék, de az igazság az, hogy az a Husqvarna valójában egy BMW és szerintem nem sokan értenek hozzá az országban. Én a külföldi fórumokon nézelődnék, érdeklődnék ott hátha tudnak segíteni. Pl.: cafehusky.com ; advrider.com
Mutass már egy olasz motor aminek nem okádék az elektronikája :D
Szerintem nem problémásabb, mint bármeny hasonló korú egyhengeres. Az meg, hogy hulladék rajta minden, több mint nevetséges állítás.
Motorom (TE 449) valószínűleg túlmelegedés miatt kb. 1 óra motorozás után letilt, "szaggatva húz". Lehűtve (lemosás után) ismét rendesen működik. A hűtőventillátort direktbe kötve, a hűtőben lévő hőmérséklet érzékelőt lehúzva is előjön a hibajelenség. Valakinek van ötlete mi lehet a hiba? Tudtok Esztergom-Bp-Tatbánya vonzáskörzetben valkit, aki Husqvarna "specialista"?
Elektronikailag is szar a husqvarna, nem csak blokkilag
Ha normálisan kicserélsz egy motorban mindent az nem megy tönkre ha nem gyilkolod. De ha tartós motorra vágysz akkor ne olyan motort keress ami 20 éves, 1 hengeres, 600-as és 50Le közben meg 110kg.... keress fiatalabb, azonos hengerűrtartalmú de viszont gyengébb gépet. A husqvarna híres arról hogy erős motorokat gyárt de hulladék rajtuk minden, ezért tudtak versenyképes árat adni a sok-sok tervezés után. Szerintem inkább KTM-et vegyél, 640-660 vagy valami XT 660 yamahát... De ez a te döntésed. Ahogy ini is írta, nem mindegy hogy az előző tulajok hogy bántak vele, lehet beszopod, lehet nem...
Szétszedni, felújítani fel tudom én is, nem kell hozzá szerelő. Csak magára a típusra mennyire jellemző hogy felújított blokkal is akár, de előjel nélkül lekotlik? A vezérlés tudom hogy gyenge pontja és nyújtja a láncot, meg az egyhengerel járó betegségekről is tudok, de pl elektronikailag milyen?
Megveszed, elviszed szerelőhöz és totál szétszedi-felújtja a blokkot. Ezután már kevesebb az esélye hogy bármi baja lesz.