Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok van valakinek tapasztalata 2010es te 450-esse kapcsolatban? Válaszakat előre is kösz,
esélyes hogy egy helyen csak Domaszéken lesz cucc, de szerintem ott sokkal drágábban.

http://www.gerecsemotor.hu/ele...

http://www.gerecsemotor.hu/ele...
Találtam egy ilyet, évjárat szerint jó: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Domaszéken van a husqvarna. Beszélj velük!
Sziasztok! Segìtséget szeretnék kérni alkatrészbeszerzéssel kapcsolatban. TE 350-hez kellene nekem uj vezérműlànc, làncvezető, làncfeszìtő, hengerfej tömìtés és kuplungszett. Seholsem talàltam a neten ehhez a tìpushoz. A motor 1993-mas évjàratú. Tud nekem valaki netes oldalt vagy valami elérhetőséget ajànlani?
Köszi előre is.
Zoltàn
Valaki hasznal mikuni cv karbit tc/te610 esen? Fuvokameretekre es levego csavar beallitasra vagyok kivancsi
Szia a teló alján nincs év szám ?
Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Husqvarna Te 610 évjáratot sajnos nem tudom. Elsősorban kormánycsapágy külső mérete és a vastagsága érdekelne mert egy másik motorba szeretném igényesen beépíteni az első villát mert a gyári az elég gyenge konstrukció ( KLR -600 )
Egy képet is töltöttem fel a telóról ( Husqvarna TE 610 Showa fordított teleszkóp )
Sziasztok keresnék hibátlan Husqvarna tankot ami a képeken szerepel. Köszi kérnék képeket ha lenne ilyen tank.
Küldenél képet
Nincs mit
Nem tudom mi itt a hihetetlen Mentem már annyival igen 110 az utazója ennek a kis Motornak is, ami power alatt van éppen, ahol nem forog még, ez 7000 rpm. 2Ütem 125 ről van szó, kis Motor nem nagy szám de fordulatból nyeri kis erejét és meg tud lepni, nem kell leírnom ha volt hasonlód tudod. Amúgy nincsen olaj csere, a váltó olaj meg más téma.
Mi ez a sok .........!!!!
Hogy tudna egy szerencsétlen kisköbcentis motor 160-at!?! Ok, hogy áttétel, de ahhoz erő is kell. Nagy áttétel és 5-6ban már nem forog pl. 5000fölé. De jó!!!!
Mentél te már 100felett enduroval? Sárvédő nem csapkod?
Apropó üzemóra! Ha jól értem, akkor a motort alapjáraton járathatod akár két hétig is, mert terhelés nincs, a km pedig nem szaporodik. Tehát nem kell olajat cserélni! Ugy-e?
Még annyit hozzáfűznék, Érdekesnek vélem amit írsz hogy: ' kis power szelepes, ami alacsony teljesítményű ' Na ezt megint megvitatom, Akkor miért szerelik a CR-re ezt a Hengert ami egy kihegyezett verseny krosszmotor... jah és ez a henger picivel többet tud erősebb azt tapasztaltam.
Van kis poweres hengerem is meg van a nagy poweres hengerem is, 5 és 7 felömlős ugye, rendbe is van mind a 2 szett. teszik a dolgukat egyformán.
Az üzemórás kifejezést amit írtam, úgy is csak üzemórás Motornál lehet szóba hozni, ebben a kategóriában mint a crossok verseny gépek, a sima Km számlálósnál nemigazán, azok nem azt forogják le és nem azt a terhelést kapják az alkatrészek sem, tudhatod te is. SM és a CR blokk közötti példa amit írtam az pedig helyes, mert a kipufogó és nagy Karbi határozza meg. ezért a 28as karbis a 38as -al szemben és a gyári rezó egy full nyitott rezóval szemben már érdekes. Az igaz hogy ha úgy használod , persze csak akkor beszélünk szigorúan üzemóráról.
Legyen akkor 150 a normál gyári áttétellel ahol erő is meg van ahogy kell. hogy hihetőbb legyen van videóm is youtubon, de mindegy nem is a végsebesség a lényeg egy SuperMotonál ilyen felépítéssel, ezek nem arra vannak tudjuk. Annyit tud mint egy Drz.
Mehet annyit, áttételezés meg hosszú jó út. A 450 lehet 200-at is ment volna :) de elvesztette volna azt hogy odavágod a gázt aztán ugrik mint a szöcske....
Köszii!
160 elég necces a 450esnek 162 volt a vége
Ha nincs a hengeren falsgáz kivezetés, az azt jelenti, hogy kis power szelepes, ami alacsony teljesítményű modell. Ha valaki kifúrta nagyobbra, az meg azt jelenti hogy egy idő után majd a dugó tetején landol a powered....
Nincs olyan hogy üzemórás, csak akkor az, ha úgy használod.
WRE-t kérdezte SM-hez és amit írtam az úgy is van !! 28-as Dellorot elektomos power stb minden ugyan az amit írtam! te beszélsz hülyeséget vagy csak elnézted.. mindegy. A WR és CR más kategória üzemórás gépek. erősek. Bebaszna ha 15lovas lenne az enyém . A 15 lovas Husqvarna a fojtott rezós kipufogó gáz visszavezetett Uniós Euro szabványos újabb szar, ami kb 2008 2009 2010-es modelleknél kezdődött! enyémbe nincsen fojtás 99-be még ez nem volt divat szerencsére Ez 6.-ba nem 120 megy mint sok új, ha nem 160-at
Ne beszélj már hülyeséget, kapásból henger-power, ill. karburátor között csak annyi különbség van, hogy az egyik 15LE, mint a tied, mert SM 125 S , a WR-ben és a CR-ben nincs alacsony teljesítményű modell, ezért mindegyik 39LE.
ó formán semmi különbség nincsen köztük, csak külsőleg a kerekek a sárvédő és a lánckerék áttétel pár fogszám, a többi minden ugyan az a két típus között, blokk, telók, fékek, műszerfal, power, minden minden. oda vissza lehet építeni átalakítás nélkül pár perc alatt, ha van 1-1 szetted, tengelyek minden ugyan az kerékagyak is, nem kell hézagold sem meg semmi, csak ne legyen 20 év a kettő között akkor már biztos nem passzol, de 98tól 2007ig biztos jó minden.
sziasztok! valaki megtudja mondani hogy mi a különbség az sm 125 és a wre 125 között, az okés hogy supermoto illetve enduro de a blokk pl áttételekben,illetve át lehetne e alakitani supermotot endurová kerékszettel?
Hello.
Válaszoltam is!