Sziasztok.
Tudna nekem valaki segíteni alkatrész ügyben? TE 350 hez keresek: berugó tengelyt, racsnit, rugót, és a váltó léptetőjéhez tartozó rugőt.
Seholsem találok ezekhez kapcsolódó hirdetést. Van itt olyan aki bont ilyen motort , vagy aki tudja hogy melyik tipussal egyeznek meg az alkatrészei?
Sziasztok!
Nem rég vettem egy Husqvarna TE 350 motort, 1995ös évjárat.
Kipufogó dobban az a rosta cső, vagy nem is tudom mi annak a pontos megnevezése, valami kókányolt sz*rra lett lecserélve. Esetleg nem tudtok segíteni hol tudnék olyat beszerezni?
Köszönöm!
Sziasztok. Vettem egy elméletileg 96 os wr 250 et.hajtokaros... valaki tud segiteni ,hogy hogyan tudom megállapítani a pontos evjaratot és hogy hol lehet hozzá hajtokart kapni? A vázon van egy cagiva felirat és pár szám ,illetve egy husqvarna felirat egy hosszabb szám sorral. És a hajtokaron is cagiva felirat van. Előre is köszönöm
Az olaj tökéletes lesz bele. Ami a mennyiséget illeti, ha a 10. karakter 6-os akkor az 2006-os modellév. Tehát ha szűrőt is cserélsz akkor 1.7 Liter. De így is úgy is 2l-t kell venned. Aztán szépen nézed a kémlelő ablakon a szintet (természetesen melegen kell megnézni)
Gyors segítség kellene olajcsere ügyben! Adott egy 2005.12.12. gyártású tehát szerintem már 2006-osnak számító TE 510 (vázszám 10. karaktere 6, és agusztus körül szokott az évjárat változni). Gyári könyv szerint Agip racing 4t 10w60 olaj kell bele. Jó lesz-e helyette a Motul 7100 10w60 (csak jót olvastam róla)? Ha 2005-ös akkor 1.4liter kell ha pedig 2006-os akkor 1.7 liter. Segítsetek mitévő legyek. Előre is köszönöm!
Az összes link működik,köszi!
Ebay-en lerendeltem a diagnosztikai kábelt és az aljzatot,így kb.: 30 napra parkolópályára került a projekt,viszont az egész történet kijön 2-3e Ft-ból.
Még egy windows-os gépet kell szereznem amire felrakom az iBeat-et,csak régebbi operációs rendszeren fut vagy elfut az újabbakon is?
Örülök neki hogy megtérült a várakozási idő!
Amiket leírtál érzékelhetőek nálam is,nem nagy mértékben,de pont annyira hogy kipróbáljam ezeket a beállításokat.
Egy kicsivel lentebb írtad hogy tudsz segíteni diagnosztikai kábel összerakásában,honnan miket kellene hozzá beszereznem,cafehusky oldalról nézted?
Szelepházagon kellett állítanod?
Köszönöm a szurkolást!
Tegnap megtörtént a műtét! Kicsit necces volt, mert utángyártott jeladót tettem be (gyári csak a generátor állórésszel van együtt kb 50e-ért). De végül sikerült és működik.
El is vittem egy kis 60 km-es tesztkörre. Ég és föld a különbség még úgy is, hogy kb. egy hónapja nem ültem rajta. Kisimult a járása, nem rángat, egyszerűen sokkal használhatóbb lett alacsony fordulaton. Magasabb fordulatszámon (kb. 6000 felett) pedig érezhetően jobban viselkedik és szerintem jobban is húz. Valahogy így kellett volna ennek kijönni a gyárból!
Ha még nem állítottad be, szerintem mindenképp próbáld ki! Egy külföldi fórum alapján állítottam be az értékeket 100/105/115-re (100/100/100 a gyári érték) gyakorlatilag a középső tartományban 5%-al, a magasban pedig 15%-al dúsította a levegő/benzin arányt.
A kecskeméti ktm-et meg lehet hogy kipróbálom legközelebb, mert most 2 hetet vártam egy szelepfedél tömítésre (szelephézagot mértem), ami azért kicsit sok volt.
Bosszantó amikor ilyen kis apróság miatt nem tudod használni a paripát.
Majd nyomasd a tuning infót! ;)
Gyári alkatrész terén a kecskeméti KTM üzletet tudom ajánlani,tök normális áron hozzák meg az alkatrészt és ha a sarkukra lépsz viszonylag időben!
Hajrá a szereléshez!
A főtengely jeladó adta meg magát. Hidegen indult szépen, ahogy bemelegedett nem adott jelet és leállt a motor. Igazából ehhez pont nem volt jó a kábel, de legalább adtam neki egy kis plusz üzemanyagot a felső fordulatszám tartományokban.
Elvileg ma jön meg a cserealkatrész, meglátom mennyit változott a "tuning"-tól.
Hali mindenki!
Eladó egy te-tc-sm 450-510-re való eredeti akra kipufogó rendszer. 250-re is passzol. Vagy aminek még megegyezik a kipufogója. Nem replika! Eredeti. Újan vettem a Husqvarnától. Összesen 15 percet volt motoron.Makulátlan állapotú. Ár 100.000Ft. 70/333nyolc4hat2
Egy próbát megér
Ott halomba áll mindenféle kacat
Tudna nekem valaki segíteni alkatrész ügyben? TE 350 hez keresek: berugó tengelyt, racsnit, rugót, és a váltó léptetőjéhez tartozó rugőt.
Seholsem találok ezekhez kapcsolódó hirdetést. Van itt olyan aki bont ilyen motort , vagy aki tudja hogy melyik tipussal egyeznek meg az alkatrészei?
Előre is köszönöm
ÜDv.: Zoltán
Nem rég vettem egy Husqvarna TE 350 motort, 1995ös évjárat.
Kipufogó dobban az a rosta cső, vagy nem is tudom mi annak a pontos megnevezése, valami kókányolt sz*rra lett lecserélve. Esetleg nem tudtok segíteni hol tudnék olyat beszerezni?
Köszönöm!
beírod bármelyik vindecoder-be a neten(16 karakter), vagy a 10. Karaktert megnézed.
Írok ha összejött minden és sikerül beállítani,vagy akkor is ha elakadnék valahol!
Addig is jó motorozást!
Ebay-en lerendeltem a diagnosztikai kábelt és az aljzatot,így kb.: 30 napra parkolópályára került a projekt,viszont az egész történet kijön 2-3e Ft-ból.
Még egy windows-os gépet kell szereznem amire felrakom az iBeat-et,csak régebbi operációs rendszeren fut vagy elfut az újabbakon is?
A szükséges "alkatrészek":
1. VAG-COM OBD2 diagnosztikai kábel
2. Szerelhető OBD2 aljzat
3. OBD2 csatlakozó saru - 3db
4. 3-eres kábel
5. forrasztópáka
A programot pedig szintén a cafehusky-ról szereztem meg, innen
Remélem minden linket jól írtam...
Amiket leírtál érzékelhetőek nálam is,nem nagy mértékben,de pont annyira hogy kipróbáljam ezeket a beállításokat.
Egy kicsivel lentebb írtad hogy tudsz segíteni diagnosztikai kábel összerakásában,honnan miket kellene hozzá beszereznem,cafehusky oldalról nézted?
Szelepházagon kellett állítanod?
Tegnap megtörtént a műtét! Kicsit necces volt, mert utángyártott jeladót tettem be (gyári csak a generátor állórésszel van együtt kb 50e-ért). De végül sikerült és működik.
El is vittem egy kis 60 km-es tesztkörre. Ég és föld a különbség még úgy is, hogy kb. egy hónapja nem ültem rajta. Kisimult a járása, nem rángat, egyszerűen sokkal használhatóbb lett alacsony fordulaton. Magasabb fordulatszámon (kb. 6000 felett) pedig érezhetően jobban viselkedik és szerintem jobban is húz. Valahogy így kellett volna ennek kijönni a gyárból!
Ha még nem állítottad be, szerintem mindenképp próbáld ki! Egy külföldi fórum alapján állítottam be az értékeket 100/105/115-re (100/100/100 a gyári érték) gyakorlatilag a középső tartományban 5%-al, a magasban pedig 15%-al dúsította a levegő/benzin arányt.
A kecskeméti ktm-et meg lehet hogy kipróbálom legközelebb, mert most 2 hetet vártam egy szelepfedél tömítésre (szelephézagot mértem), ami azért kicsit sok volt.
Majd nyomasd a tuning infót! ;)
Gyári alkatrész terén a kecskeméti KTM üzletet tudom ajánlani,tök normális áron hozzák meg az alkatrészt és ha a sarkukra lépsz viszonylag időben!
Hajrá a szereléshez!
Elvileg ma jön meg a cserealkatrész, meglátom mennyit változott a "tuning"-tól.
Hátha okosodhatok,tudod szintén 630 Huskyval gurulok.
Szép munka a kábel,megsúgta hogy hol a hiba?
üdv
Eladó egy te-tc-sm 450-510-re való eredeti akra kipufogó rendszer. 250-re is passzol. Vagy aminek még megegyezik a kipufogója. Nem replika! Eredeti. Újan vettem a Husqvarnától. Összesen 15 percet volt motoron.Makulátlan állapotú. Ár 100.000Ft. 70/333nyolc4hat2