Szerintem ez maga a ragasztó anyag, ami a mágnest rögzíti. Elég gyakori hiba ezeknél, rosszabb esetben el is mozdulhat a mágnes.
Ha valóban az dekompresszor csörög akkor vagy alacsony az alapjárat, vagy elgyengülhetett a rugója. Persze ez csak tippelgetés.
Tegnap éppen olajat cserélek és látom, a fém szűrő dugig műanyag szerű szemcsékkel, fogom a fejem. A forrás gyorsan meg is lett, a netet felütve pedig úgy tűnik típushiba ennek a rétegnek a leválása. Köztetek találkozott már valaki ezzel a jelenséggel, illetve mi célt szolgálhat az a réteg? Továbbiakban, valószínűleg csörög az autodeko-m, hidegen illetve leállításnál, mi lehet ennek az oka?
Sziasztok ! Nem tudja valaki esetleg hogy a tc 450nek 2004nek mi a gyári beállítása a karbi levegő csavarjának . Gondolok arra hogy eggy vagy màsfèl vagy kettő tekerés rajta . Tekergetem de nem tudom belőni
tegnap rendezkedtem a garázsban és találtam egy 2006os te 450es tekercset, egész elfelejtettem hogy van
a fh jeladó rossz a tekercsek jók
utólag kiderült hogy az fh jeladó a korabeli exc jeladóval megegyezik csak az exc jeladó külön alkatrész, a huskinál "egyben van" abban a gumiban ami a blokkból jön ki
tehát kicsi mókolás kelleni fog
az ára barátságos 15 ezer az exc jeladó 5-6 ezer lehet szóval 20 ból megvan, bontottan 35 felé van a komplett husky tekercs+jeladó
630 SMR-t szeretnék venni, de mielőtt megvenném, érdeklődnék nálatok, hogy hol lehet hozzá beszerezni gyári alkatrészeket?
Szeretni szeretném, nem kitépni miatta a hajam...
Korábban írtam a wr-em történetéről. Kiderült, hogy a 3 léptetővillám cserés lesz, valamint az állítólagos "kukachenger" kis retesze kopott el, az okozta a problémákat.
Ja és természetesen az én 98-asnak vásárolt wr-em valójában 96-os! Csodálkozzak? Én vagyok a tudatlan...
Gondoltam leírom, hátha segítek másnak is ezekkel az infókkal.
Sziasztok ! Akadt eggy kis technikai problémám tc 450 ről lenne szó . Hidegen rúgásra eggyből indul melegen viszont berúgni nem tudom sehogy sem fèl óráig rugdosom ès semmi önindítóra indul ha nem merül le az aksi de kb 5 6 indítást bírt és lemerült . Van ezeken töltés ? Meg melegen az istenért nem tudom berúgni ! Mit lehet vagy mit nézzünk meg ? Ha emelem az alapjáratot akkor megy de dadog eggy kicsit ha visszaveszem csak fordulaton tudom használni mert visszaengedem a gàzt leáll a motornak jó hangja van meg megy rendesen de ilyen problémáim vannak . Valakinek van e ötlete mit is lehetne vele csinálni ? Előre is köszi !
Sziasztok megtudná valaki mondonani hogy ezzel a vázszámhoz tartozó motor milyen paramèterei vannak ? Kérdésem az lenne hogy tc vagy te . 400 v450 vagy valahol meg lehet e nézni ? Előre is köszi !
Köszönöm szépen bár ezt inkább többesszámban mert apukám csinálta a gépimunkát(eszterga,marógép) nagyom jó autószerelő ismerősöm a szaktanácsadást én meg a szétszerelést illetve össze meg a festést :) Külön köszönet ezúton is a service manual nak:)))
Caboose valószínű rád hallgatok és megpróbálom a blokk megbontása nélkül előkaparni azt a pár pacit:) ha mással nem sikerül kipu, légszűrő, és programozható cdi vel.
Köszönöm válaszod!
Szép lett!
Ami az SMR 570-et illeti blokk alsó fele teljesen más mint a 610-eseden. Maga a hengerfej elvileg ugyan az. TC 570 vezérműtengelyt szoktak belerakni, elvileg hosszabb a szívószelep nyitása. Az jó kérdés, hogy az SMR vez. tengelye hozna-e javulást. Egyébként én nem vesződnék vele, főleg nem blokkfelújítás után. Annyit nem hoz úgysem. Inkább nyisd ki a légszűrőt egy kicsit, rakj rá egy nyitott dobot (ha még nincs) és állítsd be jól a karburátort.
Sziasztok! Végre összeállt a paripa:))) Kapott keihin fcr 41 karbit és egy komplett motorfelújítást:))) A kérdésem a következő lenne: Hasonló évjáratú smr 570 és az én sm610 esem közt mi a különbség? Henger hengerfej ránézésre ugyan az. Amire én gondoltam az a gyújtás és a vezérlés azon belül is a vezérműtengely. Szerintetek megvalósítható a szívátültetés vagy most verjem ki a fejemből?
Köszönöm a segítségeteket, válaszaitokat. A kuplungagyam nem lóg, golyó is megvolt a helyén, lamellákat egy barátom intézte a Road Rider motoros boltból.
A blokk végül az Omegamotornál landolt csütörtökön, várom, hogy mi lesz a fejlemény. Ami még aggasztott, azok a pici apró fémreszelékek a leeresztő csavar mágnesénél, de most majd minden kiderül, és amint így lesz megírom Nektek, hátha tudok ezzel segíteni másoknak is!
tel.: +36-30-579-1558