Model: Husqvarna SMR 450
Year: 2006
Category: Super motard
Rating: 66.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Price as new (MSRP): US$ 7299. Prices depend on country, taxes, accessories, etc.
Engine and transmission
Displacement: 449.00 ccm (27.40 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Bore x stroke: 97.0 x 60.8 mm (3.8 x 2.4 inches)
Fuel system: Carburettor. 41mm Keihin FCR
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Clutch: Wet multiplate
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension: Marzoochi
Rear suspension: Ohlins
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 108.9 kg (240.0 pounds)
Ezek nem fcr karbis gépek? Nekem a te450 fcr41 volt
Veszel egy féktisztító spray-t aztán fújogatsz a karbi-henger köré ide-oda
Nekem a szívócsonk volt felválva de attól még ment, bár nagyon kicsi részen engedte csak el
Sziasztok srácok! :) Van egy Husqvarna SMR 450-em 2006-os.Egy pár perc után a motor ha bemelegszik és megyek vele, miután lassítok vagy üreset rakok fent tartja a motor a fordulatot. Ezt úgy értsd, hogy 2050-2150 az alapjárat és ez a dög megemeli 4500-5000re és fent tartja és nem engedi le, aztán van amikor leengedi de a következő megállásnál meg esetleg megint felemeli. Elvileg gyárilag egy mikuni karbi van rajta. Azt mondták hogy lehet, hogy falsot szív valahol Esetleg valakinek valami tippje vagy akinek konkrétan ilyen szériája van az tapasztalt hasonlót esetleg?
Sziasztok. Husqvarna SMR 510 egyben, vagy bontva eladó. Szombat estig vagyok Magyarban addig él az ajánlat.
Magyar papiros, törzskönyves. 2005.09.es évjárat. Egyedi dekorral, korának megfelelő állapotban. Elektronikai problémákkal küzdve... egy ideje nincs szikra. (Új jeladó, feszszabályzó, CDI, állórész, trafó, gyújtókábel, gyertya, akksi.) Minden cserélve lett a kondit kivéve, de én már belefáradtam, nem vagyok hajlandó költeni továbbra rá. Van mellette egy Triumph Speed Triple-m, úgyhogy lemondtam róla. Pályamotor, vagy egyéb motor csere érdekel, papirok nélküli is!
Irányár: 500.000 Ft
Köszönöm mindenkinek a válaszokat :) Nehezen de megszülték, hogy állítólag tekercs baja lesz, a tekercset senki nem tudja a közelemben megcsinálni ezért nyilván pestre került. Kedden kapom vissza a motorba, mert éppen beteg a tekercselőjük, minden összejött erre a nyárra, már csak nevetek ezen..
5 tekercselővel is beszéltem, mind az 5 elpasszolta a melót.(nem ér rá, hát ő nem is tudja,bonyolult, nem éri meg stb) hozzáteszem nem ingyen kértem. ;) Domaszéken sem tudta megmondani a srác hogy mi a baja, azt mondta halvány fogalma sincs. Benzint kap rendesen, nedves a gyertya vége. Még egy olyan lehetőség lenne hogy dugattyú csere ha ezek után sem indul be. A tekercs már biztos bajos úgyhogy az már tuti hogy nem oké, remélem megoldja a problémát ha visszakapom és beletesszük...
Szerintem ezt a jóisten tudná megmondani, ő is csak az alvázszámból. Ajánlom mindenki figyelmébe a fékcső elvezetését és az elmaradhatatlan hilti szalagot a kipufogódobon. Vágnám le a kezét a parasztjának...
szerintem tökmindegy mert 90 és 92 között gyártották utána jött a 410 2000ig majd a 450 2002-2009ig 2010től meg a 449
már ha jól emlékszem
én inkább gyúrnék egy 250/450esre
Tudtok segíteni kuplung és fékkar ügyben? Színes,eloxáltat akarok. Ebayen csak 18 k körül találtam egyet,vmi francia cég csinálja. Illetve kéne új kormány is. Most egy renthal van fent,de volt pofára esés és mintha picit el lenne vmi csavarodva illetve undorítóan mocskos is,brigéciol sem vitte le. Vázon több helyen vannak ilyen maszatok,hogyan tudnám leszedni?
Hali, hivatalos márkaszerviz Domaszéken van. Maurer a neve. Még megtudom adni a szerelőmet,neki is huskyje volt,van és ért hozzá. Jah,mi Szegeden vagyunk.
hívd fel a forgalmazót és kérdezz rá mi kapható hozzá(nekem régen azt mondták hogy a 2000 utánihoz tudnak csak alkatrészeket)
ebay-on nézz körbe, bencsikre egyéb bontókrarákérdezni stbstb
esetleg pár katalógust megnézni prox és társai miből mi van
a tt350-el se lenne sokkal jobb a helyzeted, bár a yamaha a régiekhez is hoz alkatrészt
a dr ami még a legjobb alkatrészügyileg abból van jó sok, a beta is használta ezt a blokkot
én a régi husky helyett spórolnék még egy évet és vennék egy fiatalabbat
Ebben sajnos nem tudok segíteni. Bár van egy olyan sejtésem, hogy alkatrészt ehhez a legnehezebb találni. Én bármennyire is szeretem a saját husqvarnámat, ilyen kornál inkább egy gyakoribb japánt vennék, bár azoknál meg eléggé elszálltak az árak mostanában. Mindenesetre sok sikert!
Nem csodát várok :D és nem is az új gépekhez hasonlítva kérdeztem a véleményeket hanem mondjuk egy korabeli Yamaha TT 350 vagy Suzuki DR 350-hez képest.Alkatrészből nem vehetsz mindenből bontottat(szelepszár szimering pl.)
Én életemben nem láttam, még ilyen motort, de most őszintén, mit vártok egy 20 éves motortól? Típushibák? Ha 20 év alatt nem jöttek ki, akkor nincs neki :D Hogy mire kell odafigyelni? Ne essen szét az első méteren és ne legyen kókányolva. Alkatrész? Újat felejtsd el szerintem, bontott esetleg akad.
Ne várjatok csodát egy 20 éves terepmotortól, főleg ne itthon Magyarországon.
Sziasztok!
Én is TE350-et szeretnék 93"-as évjárat.Mennyire megbízható,mire figyeljek oda vásárlásnál,tipushibák ha vannak?
Alkatrész ellátás/árak?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv Petya
Helló!
Olyan kérdésem lenne,hogy egy TE 350-et szeretnék vásárolni 96-os évjárat. MIre érdemes figyelni , mik a hibái, és mennyire nehéz hozzá alkatrészt beszerezni. Előre is köszönöm.
Szikra van? Ha nincs
Mérj rá a jeladóra hátha az a baj
Külön igaz nem kapni a huskytól de az korabeli exc jeladója ugyanolyan
Ha tekercs baja van akkor tudok segíteni
Ha kompletten akarod cserélni akkor a Bencsik Attila a te embered.
hol van az a vidék így nehéz segíteni.
Mindenesetre KTM szerelőket ha keresel,ők nagy valószínűséggel érteni fognak hozzá. Nekem Gödöllőn Zsiraf segített.
Model: Husqvarna SMR 450
Year: 2006
Category: Super motard
Rating: 66.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Price as new (MSRP): US$ 7299. Prices depend on country, taxes, accessories, etc.
Engine and transmission
Displacement: 449.00 ccm (27.40 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Bore x stroke: 97.0 x 60.8 mm (3.8 x 2.4 inches)
Fuel system: Carburettor. 41mm Keihin FCR
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Clutch: Wet multiplate
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension: Marzoochi
Rear suspension: Ohlins
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 108.9 kg (240.0 pounds)