Sziasztok, Van itt valakinek komolyabb használati, üzemeltetési tapasztalata, típusismerete SM 510 R-el kapcsolatban?
Mit kell nézni egy ilyen motoron vásárlás előtt, illetve melyik az ajánlottabb a karbis vagy az injektoros változat?
Köszönöm!
Amint lesz időm, elgurulok vele Pilisvörösvárra, ott elvileg minden motorral foglalkoznak.
Mondjuk a benzin-levegőhöz még mernék is nyúlni, főleg ha könnyedén elérhető helyen van. :)
Szia!
A kékes az olaj fogyasztás, a fekete nem megfelelő benzin-levegő keverék ,de a ritka használat és a mai benzinek miatt simán lehet ez lerakódás, dugulás miatt..
Motomax volt régebben. Nem tudom, hogy léteznek e még.
Köszönöm a válaszod (kicsit elfeledkeztem a fórumról, korábban mindig kaptam éretesítést... :')).
Azt figyeltem még meg, hogy melegben mint most jóval hamarabb beindul, mint hűvösebb időkben és mintha halvány kékes füstöt is látnék (nagyon ritkán van használatban, ezért meghirdettem, így viszont nem tudom érdemes-e eladni/eladható-e vagy inkább gyűjteni, hogy feltárni és kiküszöbölni a problémát/kat).
Szóval alapjáraton elég halvány ez a kékes füst, gázadásra meg inkább feketéllik.
Tehát lehetséges, hogy szelepszárszimering-dugattyúgyűrű a kékes miatt és karbi a feketés miatt?
Budapest környékén ismersz esetleg megbízható Husqvarna szerelőt? (Sajnos itt a Yamaha-sok nagyon nem mernek foglalkozni vele - KTM és stb nem japánt sem szeretik, olajcsere, szelephézagállítást azért megcsinálták.)
2000-es évjáratú, csak berúgós, manuál dekompresszoros, fordított telós TE 610-nek az indítása ha jól tudom úgy kellene működnie, hogy bemzincsap nyit, szivató, tolom lefelé a berúgókart, amíg meg nem akad (felső holtponton), majd dekompresszor, enyhén le a berúgókart, majd mindent vissza alaphelyzetbe, gyújtás ráad, rúg.
Az a furcsa jelenség van nálam, hogy néha így megakad a berúgókar, néha meg már vagy 20-szor így "letolom" és nem akad meg.
Természetesen így is indítható, 10-20 normál (nem a fentebb írt technikás) rúgásra indul, csak szeretném ha könnyebb lenne a hidegindítás... :D
Üresjáratban nem füstöl, csak ha kap egy kövér gázt, feketés/kormos füst jön a kipufogóból, utána ugyanúgy semmi füst.
Összefügghet ez a 2 dolog (indítás-kövér gázra feketés füst)?
Ötlet valakinek, hogy mi lehet a gond ha van egyáltalán vagy jobb indítási technika?
Köszönöm!
Köszi a segítséget!
Annyira nem fontos csak én is olvastam a kinti fórumokon, gondoltam utánakérdezek valaki próbálkozott e vele.
A TE610-nél ahogy látom inkább a fúvókázás és a nyitott rendszer amit változtatnak.
Elvileg belemegy, a karburátort biztos, hogy utána kell állítani (vagy cserélni) illetve a légszűrőházat megnyitni egy kicsit. Egyébként nem hinném, hogy Magyarországon bárki csinált volna ilyesmit, szóval külföldi fórumokon ( cafehusky, supermotojunkie, advrider stb.) nézz szét ha érdekel a dolog.
Igaz hogy a 2005-ös Husqvarna TE 610-hez jó lehet a 2002 TC 570 vezérműtengelye?
Ha igen kell még állítani a motoron valamit hogy összhangban legyen a TC vezérműtengellyel?
Érdemes egyébként megcsinálni rajta ezt a változtatást?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Meg mindig husqvarnarol. A husqinak is volt smr 530 tipusu gepe es abba 5.5 colos a hatso felni, ugyan ugy mint az altalad emlitett 450 rr-be. 100% hogy 5.5"
És akkor most miről beszélünk KTM, Husky? Gondolom ha a huskit akarod átalakítani, arról kell infó. A huskynál úgy van, ahogy írtam: 4,25-ös volt mindegyiken kivéve talán az SM 450 RR-t azon szerintem 5-ös.
Én nekem pályára egy TE 510 van átalakítva. Abban 5-ös a hátsó felni, kb. 1cm-re jobbra elfűzve, hogy a lánc ne egye a gumit. (Nem is eszi). A lengőkarba szerintem befér, inkább a lánccal lesznek gondjaid az 5,5-ös felnivel.
Azt nem tudom, most raneztem a parts listre, de meg a lengokar cikkszama sincs benne :D botrany.
5.5 col 170/55 van a palyagepbe, hat nemtudom, lehet hogy szelesebb a lengokar, meg kell merni befer vagy sem.
Talán az SMR 450 RR-en volt gyárilag 5-ös, de biztos nem 5,5-ös. A sima SMR-eken mindegyiken 4,25 a gyári. Nekem is át kellett fűzni a pálya gumihoz 5 -ösre egy gyári SM szettet.
Mit kell nézni egy ilyen motoron vásárlás előtt, illetve melyik az ajánlottabb a karbis vagy az injektoros változat?
Amint lesz időm, elgurulok vele Pilisvörösvárra, ott elvileg minden motorral foglalkoznak.
Mondjuk a benzin-levegőhöz még mernék is nyúlni, főleg ha könnyedén elérhető helyen van. :)
A kékes az olaj fogyasztás, a fekete nem megfelelő benzin-levegő keverék ,de a ritka használat és a mai benzinek miatt simán lehet ez lerakódás, dugulás miatt..
Motomax volt régebben. Nem tudom, hogy léteznek e még.
Köszönöm a válaszod (kicsit elfeledkeztem a fórumról, korábban mindig kaptam éretesítést... :')).
Azt figyeltem még meg, hogy melegben mint most jóval hamarabb beindul, mint hűvösebb időkben és mintha halvány kékes füstöt is látnék (nagyon ritkán van használatban, ezért meghirdettem, így viszont nem tudom érdemes-e eladni/eladható-e vagy inkább gyűjteni, hogy feltárni és kiküszöbölni a problémát/kat).
Szóval alapjáraton elég halvány ez a kékes füst, gázadásra meg inkább feketéllik.
Tehát lehetséges, hogy szelepszárszimering-dugattyúgyűrű a kékes miatt és karbi a feketés miatt?
Budapest környékén ismersz esetleg megbízható Husqvarna szerelőt? (Sajnos itt a Yamaha-sok nagyon nem mernek foglalkozni vele - KTM és stb nem japánt sem szeretik, olajcsere, szelephézagállítást azért megcsinálták.)
Nincs jobb módszer az indításra.
Szerintem alapjárati karburátor beállítás lesz a ludas.
Karbi szét-össze beállítás és tisztítás+gyertya.
2000-es évjáratú, csak berúgós, manuál dekompresszoros, fordított telós TE 610-nek az indítása ha jól tudom úgy kellene működnie, hogy bemzincsap nyit, szivató, tolom lefelé a berúgókart, amíg meg nem akad (felső holtponton), majd dekompresszor, enyhén le a berúgókart, majd mindent vissza alaphelyzetbe, gyújtás ráad, rúg.
Az a furcsa jelenség van nálam, hogy néha így megakad a berúgókar, néha meg már vagy 20-szor így "letolom" és nem akad meg.
Természetesen így is indítható, 10-20 normál (nem a fentebb írt technikás) rúgásra indul, csak szeretném ha könnyebb lenne a hidegindítás... :D
Üresjáratban nem füstöl, csak ha kap egy kövér gázt, feketés/kormos füst jön a kipufogóból, utána ugyanúgy semmi füst.
Összefügghet ez a 2 dolog (indítás-kövér gázra feketés füst)?
Ötlet valakinek, hogy mi lehet a gond ha van egyáltalán vagy jobb indítási technika?
Köszönöm!
Ez a megfelelő topik, husqvarna SM 125-ről feltevendő kérdéseimhez? :)
Kellene a megjelölt helyen levő IC-nek a száma, ami kiégett a 06 TE510 műszerében .
Ha valaki tudna benne segíteni azt megköszönném.
Annyira nem fontos csak én is olvastam a kinti fórumokon, gondoltam utánakérdezek valaki próbálkozott e vele.
A TE610-nél ahogy látom inkább a fúvókázás és a nyitott rendszer amit változtatnak.
Igaz hogy a 2005-ös Husqvarna TE 610-hez jó lehet a 2002 TC 570 vezérműtengelye?
Ha igen kell még állítani a motoron valamit hogy összhangban legyen a TC vezérműtengellyel?
Érdemes egyébként megcsinálni rajta ezt a változtatást?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Én nekem pályára egy TE 510 van átalakítva. Abban 5-ös a hátsó felni, kb. 1cm-re jobbra elfűzve, hogy a lánc ne egye a gumit. (Nem is eszi). A lengőkarba szerintem befér, inkább a lánccal lesznek gondjaid az 5,5-ös felnivel.
5.5 col 170/55 van a palyagepbe, hat nemtudom, lehet hogy szelesebb a lengokar, meg kell merni befer vagy sem.