Vagy az 1998 utáni, olajpumpásat. A lényeg, hogy az olajpumpa nélküli (egy membrán (reed valve) segítségével áramlik az olaj) nincs olajszűrője, ezért gyakran kell olajat cserélni, plusz a főtengely elégtelen olajzása miatt, pár ezer kilométerenként fel kell újítani a csapágyakat.
Nincs személyes tapasztalatom a típussal, de úgy olvastam, hogy elég problémás a főtengely olajzása miatt. És valóban 500 km-enként olajcsere kell neki. Én hanyagolnám és inkább az újabb 2000 utána önindítósat venném.
A jelenlegi gazdi mondta... Gondoltam megosztom veletek is, mert annyira nem értek a cross, enduro témához, azért is lennék kíváncsi egy két dologra, de főképp a tapasztalatokra!
Visszább van egy link ahonnét le tudod tölteni a manuált és minden kérdésedre megéesz a válasz
Épp most néztem meg, minden benne van
Amúgy honnét veszed ezt a 400km dolgot?
Sziasztok!
Egy segítségre lenne szükségem.
Motorvásárlás előtt vagyok. A kiszemelt paripa egy Husqvarna TE 610-es, 1998-as évjárat.
Nem sokat tudok róla, pedig keresgetek már jó ideje infokat róla.
Amit tudok:
- vízhűtéses, egyhengeres kb. 50 LE-s blokk
- 132kg és 9 literes tank
- önindító nélküli, berugókaros, dekompresszor szelepes
- olajszivattyú nélküli ezért kb. 400 km-enként elkél neki a friss olajcsere
- nem üzemórás
Tudnátok egy két infot róla mondani?
Fogyasztás, motorolaj mennyiség, estleg egy két típushibája, mivel ez egy enduró és nem egy üzemórás cross gép milyen szervízintervallumai lehetnek??
Előre is köszi a segítséget!!
Hali.
Olvastam, hogy motort keresel, de nem tudod még, hogy milyet. Nekem te510-em van, ami megtankolva 123kg. (Kíváncsi voltam és megmértem.)
Játszadozok a gondolattal, hogy lecserélem, ha érdekel ez a tipus, akkor érdemes lenne megnézned. (rendszámos, műszakis)
Az biza. De ilyen paraméterek mellett (110 kg, 55 LE) CSAK üzemórásat fogsz találni.
Először el kéne dönteni, hogy mire kell a motor. Pályázni vagy utcára. Ha pályázni akkor KTM/Husqvarna SMR 450/510 vagy valami cross átalakítva. Ha nem akkor meg egy Husky 610, KTM 640/690 igény és pénztárca szerint.
110 kiló és 55 ló
Biztos van ilyen, de nem olcsó és az üzemeltetése sem
Pl a tc te 8-10 óránként olajcsere ha húzod is neki 200 óránként dugócsere 4-600 óránként teljes felújítás
Plusz teleszkóp tisztítás felújítás stbstb
Nyáron hétvégenre akár 2 olajcsere is összehozható ám....
Szóval ha a pénz nem számít van jó motor játszani ha nincs teli a padlás akkor érdemesebb egy gyári sm aztán esetleg kicsit megvadítani
De tulajdonképpen ha tudtok ajánlani valamit, azt is megköszönném. 110 kg alatti legyen, ~55 Le. Lehet KTM is. Vagy más, csak megbízható legyen. Gondolom ilyen teljesítmény/tömeg arányos motort csak üzemórásat kapok.
Megnéztem a 610-est. Gondolom az sm 610-esre gondolsz. Ez sem lenne rossz, de olyat szertnék, ami max 110 kg szárazon. Ez a bikez.com-on alatta van, viszont a motorrevu oldalán meg 140 kg-ot írnak. Melyik lehet igaz? Vagy ennyire különböző lehet egy másik évjárat?
http://husqvarnaoutlet.com/rep...
itt kiválaszod a típust, évjáratot, letöltöd és megnézed mit mikor kell cserélni
városi vagyánykodásra inkább a 610 a nyerő az költségmentesebb
Sziasztok. Egy tc450 vagy egy te510-es megvételén, és supermotová alakításán gondolkozom. Ezekkel a motorokkal van esetleg tapasztalataitok? Mennyire megbízhatóak? Van e valami tipushiba? Egyáltalán ezeknél a a Husky üzemőrás gépeknél mit és hány óránként kell cserêlni, figyelni? Köszi előre is
Helló!
Sajnos sok tapasztalatom nincs vele (egyszer mentem ilyen típussal, akkor tetszett), de minél újabbat veszel annál jobb.
Lehetőleg 2012-13-t. (Talán még volt 13-ban is.)
Voltak hibák (ha jól emlékszem szelepek stb, de már régen néztem...), érdekességeket itt lehet olvasni : www.cafehusky.com
szevasztok!
van valakinek tapasztalata 2010 körüli TC250 krosszmotorral?
van valami extra szervizigénye? vagy valami buktatója (hibája) a többi márkához képest?
üdv mindenkinek!
Bontott alkatrészt keresnék husqvarna TR 650 motorhoz Segédváz+rugóstag érdekelne!!+egy első és hátsó kerék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vagy olyan ember keresek aki külföldet járja motorrok és alkatrészek után! Telefonszámom : 0670-256-79-75 csörgess meg vissza hívlak Mail címem kiscicim@gmail.com
Érdeklődnék, hogy tud e valaki ajánlani Budapesten megbízható szervizt egy SM510R szervizelésére. Olyan helyet keresek akik tényleg értenek a motorhoz...
Épp most néztem meg, minden benne van
Amúgy honnét veszed ezt a 400km dolgot?
Egy segítségre lenne szükségem.
Motorvásárlás előtt vagyok. A kiszemelt paripa egy Husqvarna TE 610-es, 1998-as évjárat.
Nem sokat tudok róla, pedig keresgetek már jó ideje infokat róla.
Amit tudok:
- vízhűtéses, egyhengeres kb. 50 LE-s blokk
- 132kg és 9 literes tank
- önindító nélküli, berugókaros, dekompresszor szelepes
- olajszivattyú nélküli ezért kb. 400 km-enként elkél neki a friss olajcsere
- nem üzemórás
Tudnátok egy két infot róla mondani?
Fogyasztás, motorolaj mennyiség, estleg egy két típushibája, mivel ez egy enduró és nem egy üzemórás cross gép milyen szervízintervallumai lehetnek??
Előre is köszi a segítséget!!
Üdv: Kornél
Olvastam, hogy motort keresel, de nem tudod még, hogy milyet. Nekem te510-em van, ami megtankolva 123kg. (Kíváncsi voltam és megmértem.)
Játszadozok a gondolattal, hogy lecserélem, ha érdekel ez a tipus, akkor érdemes lenne megnézned. (rendszámos, műszakis)
terepen buta és nehéz a 610 utcára pályára jó lesz
Először el kéne dönteni, hogy mire kell a motor. Pályázni vagy utcára. Ha pályázni akkor KTM/Husqvarna SMR 450/510 vagy valami cross átalakítva. Ha nem akkor meg egy Husky 610, KTM 640/690 igény és pénztárca szerint.
http://www.bikez.com/motorcycl...
Biztos van ilyen, de nem olcsó és az üzemeltetése sem
Pl a tc te 8-10 óránként olajcsere ha húzod is neki 200 óránként dugócsere 4-600 óránként teljes felújítás
Plusz teleszkóp tisztítás felújítás stbstb
Nyáron hétvégenre akár 2 olajcsere is összehozható ám....
Szóval ha a pénz nem számít van jó motor játszani ha nincs teli a padlás akkor érdemesebb egy gyári sm aztán esetleg kicsit megvadítani
itt kiválaszod a típust, évjáratot, letöltöd és megnézed mit mikor kell cserélni
városi vagyánykodásra inkább a 610 a nyerő az költségmentesebb
Sajnos sok tapasztalatom nincs vele (egyszer mentem ilyen típussal, akkor tetszett), de minél újabbat veszel annál jobb.
Lehetőleg 2012-13-t. (Talán még volt 13-ban is.)
Voltak hibák (ha jól emlékszem szelepek stb, de már régen néztem...), érdekességeket itt lehet olvasni : www.cafehusky.com
van valakinek tapasztalata 2010 körüli TC250 krosszmotorral?
van valami extra szervizigénye? vagy valami buktatója (hibája) a többi márkához képest?
Bontott alkatrészt keresnék husqvarna TR 650 motorhoz Segédváz+rugóstag érdekelne!!+egy első és hátsó kerék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vagy olyan ember keresek aki külföldet járja motorrok és alkatrészek után! Telefonszámom : 0670-256-79-75 csörgess meg vissza hívlak Mail címem kiscicim@gmail.com
Érdeklődnék, hogy tud e valaki ajánlani Budapesten megbízható szervizt egy SM510R szervizelésére. Olyan helyet keresek akik tényleg értenek a motorhoz...