Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Husky sm 125 -öm és olyat szeretnék kérdezni, hogy a hátsó fékkaron azt a kis taposót, hogy kell állítani? Meg a központi telója hogy működik? (sachs)
Előre is köszi a segítséget
Ja csak az SX-re marha sokat kéne költened ha utcán is használni akarod!Se öninditó se világitás meg 4gangos váltó amivel ha pötyögsz nagyon szopás menni!Ja meg titánszelepes azt meg cserélni vagyon!Egész jó kis EXC 450-525-öket lehet kapni már szarérhugyér(a többihez képest)!
nekem semmi bajom nincs attól függetlenül a huskyval, h sokat szoptam vele és +250ezrembe került mire helyreállt, mert pl a hülyegyerek a főfúvóka helyett az alapjáratit fúrta meg és épp néztük akkora volt mint az 525-nek a főfúvókája tehát ilyen értelmek vannak... beraktuk kb-ra a gyári méretet és egyből lement 5 literre a fogyasztása
az a másik, hogy most a ktm-et pl. megkapom 750-be addig a huskyt 1.5m használtba, (szerintem annyit nemér) ha még nagyon komoly sm szettet is tennék rá, ami még nemtom h lesz-e, akkor se lenne annyiba, mint a HQV, az meg a másik szemszög h annyiba megint nem tudom majd eladni
Igy igaz, én is jónak tartom a ktm-et,ismerösömnek is van 525-ös régóta és hibátlan persze minden tipusnak lehetnek anyag hibás alketrészei és onnantol mennek a fikázások
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Husky sm 125 -öm és olyat szeretnék kérdezni, hogy a hátsó fékkaron azt a kis taposót, hogy kell állítani? Meg a központi telója hogy működik? (sachs)
Előre is köszi a segítséget
Ja és igen, új bandatag! Hála!
Aztán jöhet a bejáratás!
az a másik, hogy most a ktm-et pl. megkapom 750-be addig a huskyt 1.5m használtba, (szerintem annyit nemér) ha még nagyon komoly sm szettet is tennék rá, ami még nemtom h lesz-e, akkor se lenne annyiba, mint a HQV, az meg a másik szemszög h annyiba megint nem tudom majd eladni