Azt így nehéz kijelenteni, hogy 10000-nél dugócsere. Meg kell nézni. Pl. a gyári könyv szelepcserére (asszem) 50 üó-t ír. Nekem most van benne 415 üó
Az én gyári dugómat csak gyűrűztem volna. (van aki ezzel nem ért egyet) Nekem az 1. full generálnál kapott egy 530as kittet. (henger+dugó+hajtókar)
Azt, hogy miért kapta a kittet ne kérdezd...
Ha olyan motort szeretnél amire nem kell költeni és 100.000 km-eket elmegy, keveset fogyaszt akkor nem a Supermoto a legjobb választás
én nem szoktam elzárni ...kikopik a csap....
de akikkel szoktam motorozni van köztük dr-z is ő még 5 percre is elzárja mert "belefolyik az olajba" erre inkább nem mondtam semmit
Hali,
Benzincsapot ti el szoktátok zárni?
Öcsém tegnap vett egy drz-t és a tulaj azt mondta, hogy a szervizben javasolták, hogy sose zárja el, mert akkor "kipárolog" az úszóházból a benzin, és nehezen fog indulni.
Én eddig minden motoromon elzártam a csapot, ha nem csak 2-3 órára tettem le, lehet hoy feleslegesen ?
Kíváncsi voltál a hengeremre: