Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem akartam már célllozgatni de látom beléd csapott a fel ismérés víllámja
Jól elbeszélgetek itt magamban
Vagy csak bebeszélem magamnak
A kék spuritól magasabb fordulaton érezhetően nyomatékosabb.
Melyik szemtelen ellőzött meg? A bánat az orrát
Hát motortípus válogatja, de mi igyekeztünk a lehető legjobb benzint beletankolni Dáviddal, csak jót teszel vele
Csak Evo Neo-t tankoltam eddig. Meg mindig Spurit használok.
A MAMI-nál bevizsgálták a benzineket és az EvoNeo 100,6-os oktánszámú. Nekem a gyárilag előírt benzin a 98as. De mivel 98as már nemnagyon van, így maradt a Neo.

A Shell 95 V-power benzin 96,4-es oktánszámú a SIMA Shell 95ös pedig 96,7es oktánszámú. Szóval a sima SHELL 95ös jobb mint a V-power 95ös Parasztvakítás! Ennyi!
én shell 95 v-pówernél jobbat nem tankoltam
kéne?
Én egyszer tankoltam felesbe, 95 meg Evot azt is csak azért, mert elfogyott a kúton az Evo.....egyesek megelőztek
ez most komoly
És csak 100as oktánszámú benzint kapott/kap!
Azt még nem mondtam, hogy a 385 üó-ból 385 üó-t használtam Kék (verseny) Spurit.
Rendszeres ÉS szakszerű szervízelés.
Eladó másfél liter Agip 20w50es olaj. Csak profiknak!
Az utolsó olajcserénél ment bele az Agip (szűk 500at ment és ..... a többit tudod. Ezelőtt csak Motul!

Nekem bevállt. Mármint a motul
Eladó másfél liter agip20w50 olaj.....vagy motulra cserélhető
1x öntöttem bele mert olcsón szereztem. És miután beleöntöttem kb 500 km-t ment és jött a baj. Szóval ennyit erről.

Motul bevált. Motul marad!
Ezelőtt Agip-ot használt....
helló
nem lett meg a féknyereg de most keresek másikat csak összejön egy
Én megértem Dávidot, nála bizonyitott az olaj az üzemórával. De hogy ez valóban az olaj, és nem talán a rendszeres szervizelésnek köszönhető, amit motorja kapott. Azt már soha nem fogjuk megtudni.

lényeg hogy neki bevállt, én sem váltanám.
ÉS?
Te majom! Te jöttél a MOTUL FTW dumáddal, nem én kezdtem, szal te vagy az édzsönt ánderkávör!
mennyit kapsz hogy reklámozod a Castrolt? Ingyenposta stb?
Bezonyám!