Legalább arra a pár szóra figyelhettél volna. Annyit mondtam, hogy sokkal gyengébbek a kerékagyak 2001-től, amióta 4 felfogatásos a tárcsa. Nem csak a fülek vannak nagyobb igénybevételnek kitéve, de a csapágyaknál is el van vékonyítva az agy. Ha moto kereket raknék az enyémbe, biztosan a régi 6 csavaros, erősebb, vagy más márkájú kerékaggyal tenném. A hegyi beszéd vége pedig az volt, hogy szerintem vedd meg Janiéktől a rávaló gyári tárcsát. Valószínűleg nálad és a motoros társadalom 98 %-ánál az is örök élet lesz. A régebbi 4 csavaros agyakon illesztőperem sincs. Persze hogy nem olyan 100-s. Nálam sajnos a gyári első agy 1 szolnoki pályázást bírt ki az 570-n , aztán elrepedt a nap végére a csapágynál, és keresztben a tárcsa is. Ennyit a minőségről. Ment bele a 6 csavaros, 2000-s évjárat, abban még van anyag, és nincs vele baj. Attól hogy egy konsrukció hibás kerékagy szar, még a motor lehet jó. Peace
Érdekes. Leültették a BMW és a Husky tervezőit egy asztalhoz és ez lett belőle?! Nem rossz. De nem is jó. A 2009es szerintem szebb. De ezt is meg tudnám szokni
Nehogy lába kéljen a kupakodnak a mociról
Mennyi km/üó van a mocidban?
Áll az alku?
Mennyiért adnád?
Az SOK!