Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha azt nézzük, hogy kb 5 éve hülyének néztük a csávót a tecsó parkolóba, mikor elkezdte étolajjal feltölteni a "fétont"...és pár évvel később kiderült hogy nem is ő volt a hülye - és ugye már büntetik is, no meg az ára is felment - már az sem kizárt! Bár a mai étolaj nagyon szar minőségű, azt elárulom.
Mire lennék irigy? Castrolra?
Szépen terelsz...
Ilyen alapon akkor mehet bele Vénusz is nem?
Veszek 2 lityi kásztrolt neked is - mer lehet az irigység beszél csak belőled - és így nekem is annyiba lesz az olaj, mint neked!
ha már pénzkidobás akkor...... felesfelni?
Jaja, mire is alapozod ezt?! Bizonyíték?! Jah, hogy az nincs... Akkor ez is CSAK FELTÉTELEZÉS!

Lehet 1 grammal se tud többet. De legalább drágább! Mert EZT TUDJUK!
Azt nem jelenteném ki hogy TÖBBET NEM KAPOK tőle. 40 fokban üvegen pályán lehet jobban bírja
Látom kifogytál - az eddig sem túl jó - érvekből! Te akadtál fenn azon, hogy milyen olajat veszek. Szard le milyen olajat rakok bele, a tiédbe meg olyat öntesz amilyet nem szégyelsz! Bár ennyi erővel a teraszon állva szélnek is ereszthetnéd azt a pénzt, mert többet nem kapsz érte a motultól. De drágább! Szal te nyertél!

És világbéke!
De mér vagy fennakadva ezen a piros lámpánál áldogálós etetős szövegen ? ? ? ! ! ! ! Állítsd le vazze. Probléma megoldva .

Motorozni kell nem állni
Szerintem jobb. De a motorom ettől még garanciás. És János is ezt ajánlotta.

Kedves hogy továbbra is feltételezed rólam, hogy egy 5000 forintos tételen akarok spórolni.

A castrol "for urban stop and go riding" (az urban - városi, a rájding meg nem lovaglás!)

A motul: "versenyek kenőolaja." Versenyen nem sok piroslámpás-dugós helyzetet láttam még...

Nem értem miért akarsz ennyire meggyőzni...

Én a helyedbe 10.000 olajat öntenék a motorba mert ugye az jobb a szar 6000 motulnál és motorozásonként cserélném (max 1 óra vagy 100km!
Na akkor döntsd el, hogy most mivan! Vagy azé' akarsz Castrolt mert SZERINTED "jobb" vagy azé' mer' "garanciás" a mocid. Mer' a kettő nem ugyanaz.

Asszondod, hogy NEM az olajon akarsz spórolni és Szerinted a Castrol az UTCAI használatra van kifejlesztve! De amit a Castrol tud, azt a MOTUL is tudja sőt még többet is. És hogy ha nem az olajon akarsz spórolni akkor a Motul jobb választás lenne.

Motul 300V 4T : "Meghaladja a jelenleg létező teljesítmény előírásokat." Tehát amit a Castrol tud azt ez is tudja.



Vegyél MOBIL SUPER 2000 X1 10W-40 1 LITER 1150 Ft/L Az is utcai használatra van.
Szerintem TE valami Motul Különleges Ügynök vagy! Másfél óra msn alatt nem tudtál meggyőzni, szerinted itt majd sikerülni fog? Nem hinnén.
Ok. Küldöm kedden a képet.
EGY KIS OLAJOS TÉMA: Castrol vs Motul

Act-evo X-tra 4T 1 l

A Castrol Act-evo X-tra 4T magas teljesítményszintű motorolaj. Speciális adalékcsomagja meggátolja a magas hőmérsékleten képződő lerakódások kialakulását és megbízható védelmet nyújt a kopással szemben. Ezzel a tartósan magas terhelés és a gyakori rövidtávú forgalom mellet is tiszta marad a motor, a csúcsteljesítmény bármikor rendelkezésre áll.
A Castrol Act-evo X-tra 4T a Castrol Trizone technológiájával készül, így a motor, a váltó és a kuplung kifogástalan védelmét egyaránt biztosítja.
Az Act-evo X-tra 4T a korszerű négyütemű motorkerépkpárok rendkívül széles köréhez alkalmazható motorolaj.
Tulajdonságai és előnyei

* A léghűtésű motorok magas üzemi hőmérsékletén is kifogástalan védelmet nyújt
* A Trizone technológia biztosítja a motor, a váltó és kuplung védelmét
* Magas hőmérsékleten megőrzi kiváló tulajdonságait
* Minimális olajfogyasztást biztosít
* A katalizátorral felszerelt motorokhoz is alkalmas.

Minősítések és jóváhagyások

* API SG
* JASO MA

Tárolás

Minden csomagot fedett helyen kell tárolni. Amennyiben elkerülhetetlen a hordók szabad téren való olyan tárolása, ahol az esővíz összegyűlhet, a hordókat vízszintes helyzetben kell tárolni az esetleges vízbehatolás és a hordón lévő jelzések elmosódásának elkerülése céljából. A termékeket nem szabad 60 °C-nál magasabb hőmérsékleten, tűző napon, vagy 0 °C alatt tárolni.
Egészségügyi, biztonsági és környezetvédelmi előírások

A termékre vonatkozó egészségügyi, biztonsági és környezetvédelmi információkat a biztonsági adatlap tartalmazza. Az adatlapon megtalálhatók az esetleges veszélyek, megelőző intézkedések és az elsősegélynyújtással kapcsolatos teendők, valamint a termék környezetre gyakorolt hatásainak és a használt termékek ártalmatlanításának leírása. A Castrol nem vállal felelősséget arra az esetre, ha a terméket nem a megadott elővigyázatossági szabályoknak megfelelően, vagy nem az előírt cél(ok)ra használják. Mielőtt a terméket a felhasználási útmutatóban rögzítettektől eltérő módon használnák, tanácsot kell kérni a helyi Castrol képviselettől.
Fizikai-kémiai tulajdonságok

* SAE besorolás: 10W-40
* Viszkozitás 40°C-on: 98.0 mm2/s
* Viszkozitás 100°C-on: 14,0 mm2/s
* Viszkozitási index (VI): 152
* Sűrűség (15°C-on): 875 kg/m3
* Semlegesítési szám (TBN): 8.10 mgKOH/g
* Lobbanáspont: 180°C
* Dermedéspont: –18°C

A közölt mérési eredmények átlagértékek. Minden adat a legjobb tudásunk szerint a legutóbbi információknak és kutatási eredményeinknek felel meg. A termék fejlesztése érdekében a receptúra változtatásának jogát fenntartjuk.





MOTUL 300V 4T Factory Line 10W40 1 l

100% Szintetikus- dupla észter technológia.
Magas teljesítményű, 4 ütemű motorkerékpárok kenőanyaga verseny és utcai motorokhoz
Alkalmazás
Erős igénybevételnek kitett egybeépített váltójú vagy anélküli, száraz és nedves tengelykapcsolójú versenymotorok kenőanyaga. Biztosítja a motor kiváló működését magas fordulatszámon és hőmérsékleten. Speed motor, SuperBike, SuperSport, endurance, enduro, MX, trial, uphill, dirt bikes versenyek kenőolaja.
Egyéb alkalmazás: utcai motorok, robogók, ATV, mopedek katalizátorral felszerelve.

Teljesítmény

Szabványok: Meghaladja a jelenleg létező teljesítmény előírásokat. Nedves tengelykapcsoló teszt: JASO T904

Ajánlás: Alstare World SuperBike

A Dupla Észter technológia eredményeképpen az olaj rendkívüli kenőhatása csökkenti a súrlódásokat, a kopást és 3%-kal növeli a teljesítményt.

Motor védelem: BOSCH teszt szerint 0% nyírási veszteség. ASTM D6278
Váltó védelem: a nyírási ellenállás a KRL 20 órás tesztje alapján 66 % -kal javult / CEC L-45-A-99/. Ez a teszt 10-szer szigorúbb előírásokat tartalmaz a váltóolajok tekintetében, mint a Bosch.

Észter bázisának köszönhetően feltapad a súrlódó felületekre és elnyírhatatlan olajfilm réteget képez és rendkívüli a hőtűrése.
Jobb fordulatszám emelkedés, jobb reagálás, maximális motorerő.
am.foci@citromail.hu
ha rá érsz hivj már fel próbáltalak hivni mert megbeszéltük itthon
Hát ha te mondod Ádám.
Cső Stoppie15 Ádám vagyok ne rágodj már megtörtént az a lényeg nem történt nagyobb baj
értem kösszi
Ezzel kell állítani a szelephézagot.
Dánke sőn

Tanárnőnek tisztelettel jelentem, hogy a 2008as Husky SM510R Idomjai passzolnak a 2007es SM-re

háá az mér jooo mert SAJÁT LEJON
jövőhéten hozza a pottát báti meg a 2 tömitét isz