aztat gondolom ha értenél a belsőégésű motorokho akkó nem mondanál ijeneket, meg ha máshoz is konyítanál kicsit akkor azt is tudnád mért kap teret a 4T...
Lefogadom, ha 1-1 zsír 2T és 4T elkezdenének ütni-vágni, a 2T hamarabb lef@sná a combját! Az tuti! Még akkor is ha 20 percenként 1/1-be tankolod fel benzinnel és olajjal! 50 ccm-ig (max 51 ) kinyírhatatlanok lásd simson! De egy 125ccm pl NSR-t már 2-3 hónap alatt úgy szétvágsz, hogy 180 helyett 120-at megy hátszéllel és 1l/óra-ba eszi az olajat! Megnézném ahogy 2T-vel neki indulsz Sibenik-nek mert lehet Letenyéig nem jutsz el - 4T-vel lehet vissza is tudsz jönni! Utolsó szó jogán, azt nem értem ha tényleg a 2T a jövő akkor hova tűntek a trabantok meg a wartyuk?! Teljes kettő (megismétlem kettő, azaz kettő) ütem 4 (ez csak egy szám, nem ütem! ) EVA!
Ui: Lehet én vok a hülye de Dakaron sok 2T indult?!?
Az hát...jönnek itt a környezetvédelemmel...valóban, a levegőt nem szennyezik annyira...de kérdem én: az a kibaszott sok fáradt olaj, amit néhány üzemóránként leengednek belőlük, meg a szűrők...plusz a rengeteg kicserélt alkatrész előállítása, szállítása stb....az lófasz?
nem, amikor összeraktuk nem volt hó utána meg már vitte is el a srác. De ha jol tudom már eladta. Nem tetszett neki. CRF-es kitt volt, kelett dolgozni vele hogy a TE510re felmenjen.
Ui: Lehet én vok a hülye de Dakaron sok 2T indult?!?
nem több.