Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben a hidegben, hát nem tudom. Tény hogy nehezen éri el az üzemi hőfokot. Adtol is függ hogy mész vele, most szerintem az jobb neki ha nehéz terepet választasz, mint gyors egyeneseket
Az iggggen!


szerintem 2 db
Ezért nem szertem a bikepicset, csomo barom hülyeséget ir.

az adatokat amit irt még az 570-hez sem jók :)
Hiába puncsolsz!
Lenyúltad a linkem szóval nem beszélek veled!
Lassan összeáll a kép 2003as 570 tuningolva 633,61 2004ben

Hány ilyen Replica van Magyarországon?


Szólj hozzá Renatto!
na megtaláltam.

http://www.pauldedman.com/smr_...

De
akkor a 2004-5ös 630as még megpiszkálták?

Peace!
akkor ez II. SMR630!
nem mert ez nem is annyi kg meg nem is annyi ccm
Hali
Szerinted károsodhat a motor ha ilyen hidegbe használod?
Pontossan.

113kg
ez a motor akkor olyannak számított mint most egy 530RR?
Helló!

nem lehet egy gyenge gép gondolom 120kg-nél nem több
A 660 kittet is megvette hozzá. a Motor uj ára 4.000.000FT volt.

630-ként olyan 70 paci (valódi 630 cm)
660-ként kb. 78-80 paci.
Örülök hogy jó helyre került, mást nem tudtam volna elképzelni neki!

ez Eddy Seel replica, véleményem szerint az ország legkeményebb SM-je. A VDB elbujhat.
Én is gépbarát vagyok!
Kerülöm a zürös helyzeteket,csak sokszor érdekes dolgok történhetnek ha akarod ha nem.
Én motyot se cibálóm mit az állat,csak néha 1 pici moka és kész
Sajnos nem tehetem, az igazság az, hogy nekem nem lenne szívem a motorom ilyen helyzetbe hozni, amilyenbe te készítetted a képeket.
foxinredsox. Szia érdeklődnék a lamda szondára megjött e a sapka.
Nagyon jók a képek és minden elismerésem.
vald be ősszinten irigykedsz mert te csak a garázsba tologatod
és néha ráülsz meg elindittod csak hogy kicsit jolérezd magad
De sebaj lesz még tavasz
Befagyott fékkel tényleg nem! Viccet félretéve 10 fok alatt nem igazán ülök motorra...