Megnyomkodod a végét. Ha eláll az öntvénytől, akkor nem zár, elengedi a nyomás nagy részét, kevesebb olajban fut a főtengely, hamarabb csapágyas a gép. Én mindegyikben cserélem, a forró olaj 2-3 szezon alatt tönkreteszi.
Modellfrissítés előtti utolsó darabok egyike lehet akkor. Nem okoskodásként, de mindenképpen nézd meg a forgattyúsház megfelelő olajszintjéért és a nyomásért felelős membránt a kupplung felőli oldalon. Az egyik legfontosabb alkatrész ezekben a blokkokban, és szinte soha senki nem cseréli ki, ezért is mennek szét jóval idő előtt.
pest és győr között az autópályán egy benzinkúton láttam egy gyönyörűséget
valami japán szedán lehetett eléggé lelakott volt és a dísz csík körbe az autón zöld-sárga szigetelő szalag volt
amikor beálltam mellé még nem vettem észre tolatok ki egyszer csak megpillantom egyből megállok
"-mi van miért nem megyünk?
-hát nézz már oda!
"
Bakony felénk még motorozható, de nem szoktunk durvulni!