2004 előtti Bergek elég megbízhatatlanok gyújtás szempontjából. Szerintem inkább ne, de ez csak a magánvélemény...mindenesetre jó hosszú topicok vannak arról hogyen kell a gyújtásukat elfogadható állapotúvá varázsolni. Ha jól tudom azon még nem síktolattyús karbi van, és emiatt bajosan lehet beállítani...
Ezen kívül a többi ugyanaz a paraszt, szétüthetetlen technika. De 2002es gépben biztos van már 5-600 óra, és ez dugó + persely csere + pár apróság, ami könnyen 3-4e HUF lehet
Bocsi, nem akarok belevau a társalgásba , de lenne egy kérdésem: cimbi megkért, kérdezzek már rá itt, nem tud-é valaki valami infót 2002-es 650-es Bergről. Úgy néz ki, a napokban fogunk érte menni, kezet ráztak már a bizniszre telefonon , szóval nem a tulaj háta mögött akarok én sunyin kíváncsiskodni, csak gondoltam, Ti azért mégis szakavatottak lennétek, vagy mi . Jó kis út lesz, Veszprém megye Debrecenből meg vissza, egy seggel (valszeg az enyémmel ). Előre is köszi!
Kakucson láttam először a másik lányt Szilvit, le is döbbentem rendesen mikor megláttam milyen géppel motozik. Beszélgettünk pár szót és utána nem volt kérdés, hogy bevállalom-e a Berget.
Sokan azt mondták, hogy egy métert sem bírok majd vele menni... pff hát nem lett igazuk.
bevallom őszintén, én nem hittem volna hogy nőt fogok valaha a világ egyik legkeményebb SM gépén látni, de szurkolok neki hogy alázz le mindenkit a pályán
Valami kitüntetésféleséget is ki kéne állítani, mert szerintem a Berg tulajok között a "gyengébbik" nem képviselői igen elenyésző számban képviseltetik magukat, hátmég a 650esen
Miért is nem? Az OFFtopik 625-ös egy hibátlan túramotor: könnyű, erős és keveset fogyaszt...csak az utazás irányától függ hogy melyik kerékszettet érdemes beletenni: ha keletre indulsz terepest, ha nyugatra SM-t...
nekem ezek a 690esek annyira nem jönnek be...túl finomak. Erős, de nem olyan mint pl a Berg,hogy szétszakít, megrág és kiköp, hanem egy sima halandó is meg tudja ülni...
A 990 viszont más kérdés..az egy nagyon komoly darab...azt szeretem, már rég olyanom lenne ha nem kerülne annyiba amennyi. Szerintem az a tökéletes motor.
Mondjuk 2 éve Tökölön volt szerencsém menni egy 125-ös versenygéppel...na az büntetett. Azzal be tudtam fogni a 990est...észveszejtő volt. Aztán egy marha összetörte magát vele, és nem lehetett vele menni többet
KTM tesztnap a Kakucsringen
Május 1. nem csak a munka ünnepe, hanem a 2009-es KTM utcai modelleké is! Ezen a napon kedvedre motorozhatsz a legújabb KTM utcai modellekkel, például a vadonatúj 990 SM-T-vel, az első hosszú távú supermotóval!
Helyszín: Kakucsring (Budapesttől kb. 35 km-re az M5 mellett)
Időpont: 2009 május 1., 9:00 órától
Regisztráció a helyszínen.
Tesztelhető motorok:*
KTM 990 SM T (új)
KTM 990 SM R (új)
KTM 990 Adventure (új)
KTM 990 Super Duke R
KTM 690 Duke
KTM 690 SM R
KTM 690 SMC
KTM 690 Enduro
KTM RC8R** (új)
* Nem végleges lista, a motorok teszteléséhez teljes védőfelszerelés használata kötelező.
** Csak kereskedőnél történt előzetes egyeztetés esetén
Egyébként mindenki másképp veszi fel, van aki erőből, van aki kuplunggal. Én inkább kuplunggal, mert szerintem ha ráérez az ember utána könnyebb megtalálni a holtpontot...mondjuk nem árt hanyatt esni kicsit, csak hogy megtudd hol a vége.
azon a videón amit belinkeltem mindent meg tudsz nézni, utána meg csak gyakorolni kell. Nagyon sokat segít ha valaki felvesz kívülről, mert úgy láthatod mennyire sok van még a holtpontig...mikor már úgy érzed hogy hanyatt esel akkor még nagyon messze van a vége...
A lényeg: hátsóféken a láb
A tiedet én 3.ban venném fel kis kuplunggal, olyan 20kmh-nál és onnan mehet végig az összes gang.
Ha akarod szívesen megtanítalak, már amennyire így neten lehet
Ezen kívül a többi ugyanaz a paraszt, szétüthetetlen technika. De 2002es gépben biztos van már 5-600 óra, és ez dugó + persely csere + pár apróság, ami könnyen 3-4e HUF lehet