Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azonkivül kéne még fs650re való fejidom is, a lámpa megvan bele, csak a műanyag.
ezekből még az enduro kivitel (ha van ilyen, mert hol enduro hol cross van megjelölve) is üzemórás?
5 óránként olajcsere 100 óránként dugó csere+ egyebek ez gondolom nem olyan kevés lé..
igazság szerint sokat nem szeretnék rá költeni x időnként
mint pl a xt600 elmegy évekig 1-2 apróság javítással
a régi blokkosnál sem?
okés! Hello
még átgondolom , most mennem kell, mert nem késhetek
végülis a csapágyak egy 10-es az már csak 110 és az csak 10-el több mint a 100
Egy kilóból kell megoldanom ezt a vásárlást, ezért inkább még jegelem a dolgot ,hátha lesz olcsóbban.
nem az nem én voltam!
Mivel bontatlan csapágy 120ban megegyezhetünk.
Te küldted a sárvédőre is az emilt, h 7e?
És mit szeretnél a 2kerékért?
hát ha megveszed a kerekeket akár olcsóbban odaadom
mármint az adatlapomon! aha az lenne az! tök jó állapot bontatlan csapágyat adok hozzá!
az a krosszkerék ,ami a képen van?
Am mit ér meg egy olyan hátsósárvédő, mint a tied?
Így van!
2004-es fc 450-ben volt
Az meg micsoda, valami felni?
excel takasago még mindig eladó vagy cserélhető
Full Power Katana 10W-50 és olyan 4000 kb az ára, egy lityóból marad 2dl után öntésre
és melyik fajta volt benne? amit linkeltem az elég zúzós literárú!
Olyan átlagosnál kevesebb de, ez nagyon nagy mértékben függ a motor állapotától ...én egy újjal elmentem 100üó-t nyálgázon supermotoba, és egy szeleprugóm tört, ami nem nagy etvász anyilag, mert nem ér össze a dugóval ha törik
Ipone volt a verdába mindig, a szűrő meg a ktm - ből volt, semmi extra
hali!
kinéztem egy Husaberg FE 400 típusú gépet
jelenleg egy yamaha xt600 gépem van de szeretnék egy sokkal könnyebbet
ennek a husabergnek kb milyen szervíz igénye van?
terepezni (nem pályára) közepes ill nyugodt tempóban lenne használva
köszi!
na ha már valósak, na akkor valóság! a hitelesség jegyében le lőttem telóval a cikket hátha más is érdekesnek találja!
meg egy kicsit pörgessük a topikot!

te milyen márkájú olajat használsz a tiedbe? 1 liter kell bele vagy több? a szűrök közt is van minőségi lépcső? vagy csak egy fajta van?
valósak
Igen alósak ...a lámpásokra raknak 16/40 et is , na azzal biztos 200 alatt megy egy kicsivel ....a 15/42 inkább pályázósabb, mert jobban ki tudod használni a sebességi fokozatokat...kicsit finomabban kell a gázt kezelni de, legalább nem kell kanyartól kanyarig elaludnod a motoron, mert húz mint "állat " ...
rendezgettem az Autó Motort újságaimat és véletlenül az egyik kb. 2.éves számban találtam egy fs650e tesztet!
gyorsan el is olvastam!
ott azt írják, hogy a a vége kb. 190km/h és a gyorsulása kb. 3,5s
ez nagyon durva!
szerinted ezek valós adatok és ha igen akkor 15/42 kb. milyen irányban befolyásolja ezeket az adatokat?
"csak a berg"
16/42 a gyári,és 15/42, pálya válogatja mi a jó