Hidd el én is utálom Pestet, csak nekem meg itt van minden így nem nagyon akaródzik innen elmennem. De abban egyetértünk hogy undorító város.
Milyen olajat raksz bele? Nekem a Motorex CrossPower vált be. Csöndesebb tőle a blokk és a váltó is puhább mint a többivel...mondjuk sokan az Ipone-ra esküsznek. Nekem abból az epres van a robogóban
Most költöztem vissza Bogárdra. Nem jött be Pest, hiányzott nagyon a család, úgyhogy inkább cserélek hetente olajat.
10 üó. cserélem én is, vagyis eddig kétszer volt cserélve. Most van benne 18.9 üó.
nem gáz, hogy Sárbogárdról el kell mászkálnod mindenfelé hogy rendes SM pályát találj?
Azért a Bergben nem árt 10 óránként olajat cserélni, meg csak pörög az üzemóra.
Még meg kell gyógyulnom teljesen azt majd utána mehetek motozni! De már nagyon nem bírom, úgy hiányzik! Talán egy hónap múlva már minden oké, addig meg valahogyan megpróbálom felkészíteni a moccot.
Lehet venni az Universalmotornál 1000 HUF-ért mind a kettőt. De aaszem van már kihajlós is nekik, az drágább, de nem törik olyan könnyen.
Amit melegen ajánlok, az az alu merevítős kézvédő. Akkor nem fog törni semmi kezelőszerv. Sokan mondják hogy veszélyes mert törheti a csuklót, de nekem ilyen gondom még nem volt vele, de sokszor vettem hasznát.
Ami még segít, ha leflexeled 2 ujjasra a féket meg a kuplungot (ha eleve 2 ujjas akkor persze nem kell ). Mondjuk így versenyen nem indulhatsz de egyébként nem hülyeség
Kuplung és fékkart lehet máshol is venni ugye?-nem csak gyáriba?
Ezekből legalább egyet szeretnék magamnál tartani, nehogy ezért kelljen sz@pnom fél óra pályázás után, ha elcsúszok és gallyra megy.
Hát igen, a terep olyan. Terepen nemis esni szoktam, hanem inkább eldőlni. Sokszor hiába nyújtózkodtam, csak nem akart leérni a lábim. Olyankor volt ám lavina, helyről lefelé.
Nagyon hiányzik a terepezés, egyre jobban. Itt áll a szekrénybe a cross cuccos, amikor hazajöttem az volt az első, hogy elővettem, jól megszorongattam, megillatoztam. Hmm... jó lenne néha terepezni is. Szerintem párszor elmegyek a jól bevált részekre terepezni, persze csak finoman.
Kukucson én is vettem már mintát az aszfaltról..tök jó volt
Biztos beteg vagyok hogy szeretek esni...
Meg egyszer sikerült egy stoppit kcisit túlhúzni és a nyakamba vettem a gépet...aszfalton kb ennyi volt a bukta. Terepen már nem is számolom
De a lényeg. A gépnek semmi baja. Még fékkar sem tört le soha.
Szegény drágát 4 napos korában úgy elhajítottam Kukucskán, mint annak a rendje, csak úgy csúsztam utána! Se kézvédő, se bukógomba, de nagyon jól túlélte!
Ha nem muszáj, akkor nem dobálom, de van egy olyan érzésem, hogy mire megtanulok vele Visontán rendesen menni, addigra párszor még lefekszünk pihenni, de ez van, tavaly már hozzászoktam, hogy esünk-kelünk, felállunk-tovább megyünk.
látod ez a jobb a sárdagasztóban...eleinte kicsit zavart mikor pörögve zuhant vissza a siratófalról, de most már valahogy hidegen hagy...max karcos lesz kicsit
Mondjuk neked az SM-en ez nem néz ki annyira jól, de végülis előbb utóbb karcos lesz az is...szerintem nem érdemes a külsejével foglalkozni egy ilyen gépnek, a belső a lényeg...főleg a 650 ccm-es belső
Hétvégén megismertem egy nagyon jó szerelőt, szerintem leviszem hozzá a moccot, ha már moto képes leszek és Ő felszerel mindent!
én akkor már valami link ilyet tennék fel, többet is tud meg mutatósabb is
Néha jó lenne azt is tudni...
Na szép napot, én megyek motorozni
Eddig Ipone-t raktam bele, mindenki azt mondta, hogy az a legjobb.
Hidd el én is utálom Pestet, csak nekem meg itt van minden így nem nagyon akaródzik innen elmennem. De abban egyetértünk hogy undorító város.
Milyen olajat raksz bele? Nekem a Motorex CrossPower vált be. Csöndesebb tőle a blokk és a váltó is puhább mint a többivel...mondjuk sokan az Ipone-ra esküsznek. Nekem abból az epres van a robogóban
10 üó. cserélem én is, vagyis eddig kétszer volt cserélve. Most van benne 18.9 üó.
Azért a Bergben nem árt 10 óránként olajat cserélni, meg csak pörög az üzemóra.
de most már itt a jó idő...lehet veretni mindenfele és ez a lényeg.
Kézvédő van, igaz sokan azt mondták utólag, hogy semmit nem fog érni, majd idén kiderül.
Amit melegen ajánlok, az az alu merevítős kézvédő. Akkor nem fog törni semmi kezelőszerv. Sokan mondják hogy veszélyes mert törheti a csuklót, de nekem ilyen gondom még nem volt vele, de sokszor vettem hasznát.
Ami még segít, ha leflexeled 2 ujjasra a féket meg a kuplungot (ha eleve 2 ujjas akkor persze nem kell ). Mondjuk így versenyen nem indulhatsz de egyébként nem hülyeség
Kuplung és fékkart lehet máshol is venni ugye?-nem csak gyáriba?
Ezekből legalább egyet szeretnék magamnál tartani, nehogy ezért kelljen sz@pnom fél óra pályázás után, ha elcsúszok és gallyra megy.
Nagyon hiányzik a terepezés, egyre jobban. Itt áll a szekrénybe a cross cuccos, amikor hazajöttem az volt az első, hogy elővettem, jól megszorongattam, megillatoztam. Hmm... jó lenne néha terepezni is. Szerintem párszor elmegyek a jól bevált részekre terepezni, persze csak finoman.
Biztos beteg vagyok hogy szeretek esni...
Meg egyszer sikerült egy stoppit kcisit túlhúzni és a nyakamba vettem a gépet...aszfalton kb ennyi volt a bukta. Terepen már nem is számolom
De a lényeg. A gépnek semmi baja. Még fékkar sem tört le soha.
Ha nem muszáj, akkor nem dobálom, de van egy olyan érzésem, hogy mire megtanulok vele Visontán rendesen menni, addigra párszor még lefekszünk pihenni, de ez van, tavaly már hozzászoktam, hogy esünk-kelünk, felállunk-tovább megyünk.
Mondjuk neked az SM-en ez nem néz ki annyira jól, de végülis előbb utóbb karcos lesz az is...szerintem nem érdemes a külsejével foglalkozni egy ilyen gépnek, a belső a lényeg...főleg a 650 ccm-es belső