Néha jó lenne, tök para, letámasztom aztán valaki fellöki... nah akkor ott lesz vége az embernek, mert tutira kinyírom! Szóval a motorkára picit kényes vagyok!
ezen sokat agyaltam én is, de végül arra jutottam hogy a gyári helyére fel kell hegeszteni két fület és felrakni a gyári kitámasztót. Végül a megvalósításig nem jutottam el mert én is inkább felborítom
nem nehéz, csak kell egy dombornyomott kártya és egy Pay Pal, amit a kártyádról töltesz fel. Ja meg kis nyelvismeret sem árt. Nem kell licitálgatni, sok villámáras cucc van, ráadásul boltok is fent vannak teljes készlettel. Majdnem olyan mint egy online bolt. Napszemüveget vettem tavaly az USA-ból. 2 nap alatt itt volt....nem vicc. De neked úgyis valamelyik európai oldal kell (.de pl). Csak ráklikkelsz, fizeted és küldi postán. Semmi ördöngősség.
Az lesz .... nem fogok várni a végtelenségig!
Most már ne is szóljanak, hogy megjött, mert nem érdekelnek, berágtam.
Mire meggyógyulok rendbe kellene vágni a gépet.
Most csináltam egy LC4-et, amire radiális pumpát tettünk felülre. És hogy legyen féklámpa, rendeltem sima olajáramba köthető kapcsolót, amit a fékolaj nyomásváltozása kapcsol. 3.925,- pénz a KTM-ben, és volt raktáron...
ja, sajna a Promotósok voltak a legjobbak,de Zsolti azt mondja a Földváriak is rendesek...nekem még nem kellett semmi tőlük, így nincs tapasztalatom. Szar ügy, hogy nincs rendes Berg kereskedés Pesten. Mondjuk én még rápróbálnék az ebayen is, nagyon gyorsan lehet onnan cuccokat beszerzni.
CSAKABERG
nekem 450es Bergem van de sok különbség nincs. A lényeg hogy 2004 előtti 650eset ha nem muszáj ne vegyél mert azok elég nyűgösek. Gyújtás főleg.
A titán szelepeket cseréld acélra, 10 óránként cserélj olajat, 2 olajanként meg szűrőt. így kb 600 óráig nem kell hozzányúlni a blokkhoz. utána dugó, gyűrű, persely csere.
A futóművében is csak a szokásos csapágyakkal kell bajlódni, más nincs.
Nem tudom mire akarod használni, de terepre 650est ne vegyél, főleg ne kezdésnek, ha SM-re kell akkor persze a 650 a király, csak tudd megülni. Ja és azzal ne számolj hogy ezzel elmész messzire, mert ordas kényelmetlen, meg az üzemórának sem tesz jót. Ha 450es is elég az enyémet talán eladom
Néha jó lenne, tök para, letámasztom aztán valaki fellöki... nah akkor ott lesz vége az embernek, mert tutira kinyírom! Szóval a motorkára picit kényes vagyok!