Folyamatban van. A kipufogóval volt némi gondom, hogy melyiket a 3 közül, de végül is egy 4. mellett döntöttem....új acélszegecseket vettem, és a gyári E betűs palást homogén perforált belsőt kap, ezért még nem indítottam be, és az önindítós témán vaciláltam, de végül csak berugókaros lesz, gyakorlatilag lámpás 650 C. SM futóművel így elég agresszívre sikerült, igazi kis játékszer.... Várok egy napos időt és kigurulok vele, mert a karbit hozzá kell lőni a kipuhoz és a gyújtáshoz, fúvókázás, esetleg tűcsere, gyorsító fúvóka kellő ráállítása ilyesmi.
az enduro is üó-ás
az olajcsere inkább 10-15 üó, de erősen használat függő
a 100 óránkénti dugócsere meg nem enyhén túlzás, feltéve hogy foglalkozol a géppel...
promoto-ról tudtok valamit? voltam ma bennt de csuma üres a bolt, egy szög nincs bennt... mi van velük megszűntek?