sztem nem érdemes,mert a crossnak annak rövidebbek a szerviz intervallumai, 5üó egy olajcsere míg a többi típusnál 10 és utcán repülnek bele a km-k meg az üzemórák. FE+motyó cucc vagy FS
Hjah! Nem hangzik rosszul... De a számlát vagy listát azt kérd el a tulajtól, csak hogy mi lett cserélve. Ha meg saját maga újította föl akkor az alkatrészeket amiket cserélt (bár azt a szervizben is odaadják)! Mindenesetre nézd (nézzétek, több szem többet lát alapon) meg, sok dologra lehet következtetni akár ezekből is!
de van csak az a baj hogy aki eladja nem érem el telefonon. Nem tudsz esetleg valakit aki megválna a motorjától és ilyen árkategóriában gondolkodik?
Köszi a rajzot már le is szedtem.
van az 530000 amiről nem sokat tudok
van 550000 rendszámos augusztusban lett felújítva
Kép nincs a konkrét mociról?
Én a szintén 00' bergemet 550ért vettem rendszámoztathatóként. Amit kinéztél rendszámos vagy rendszámozható?
Alkatrész találni, akár bontottan is és sztem nem olyan drágák. Poromotonál bármit beszereznek neked a berghez.
Sokan mondják, hogy rendszeres olajcsere és akkor nem lesz probléma. Persze a kopó alkatrészeket cserélni kell.
Hát ,hogy bevált-e nekem? Mikor megvettem egyből egy százezres szervizzel kellet nyitnom (dugó ,henger felújítás,váltó,csapágyak) és 3 hónapig no motor,de ez sajnos benne van a pakliba ,ha használt motort veszel Mindezek ellenére mióta kész teljesen meg vagyok vele elégedve és nem bántam meg a vételt!
köszi szépen. figyi lenne egy fe501 2000-s 530000 ért ez reális. még annyit hogy alkatrészt mennyire nehéz találni milyen árban vannak kb mennyi időnként kell cserélni? eddig csak sportmotorom volt. látom neked berged van neked bevállt?
ceva, szerintem 150-160-as guma belemegy, legalábbis sokan ezeket a méreteket használják, de a supermoto fórumban biztosabbat tudnak erről mondani neked
végsebesség meg áttétel függő is...
én a géppel , enduro kerekekkel és áttétellel 150-et mentem eddig max, ment volna még, csak igy is majdnem eldobtam úgy beriszállt az eleje... lehet a bütykös guma miatt
de supermotyónál nem hiszem hogy mérvadó a végsebesség...
valami ilyesmire számitok én is
csak haver akit vittek ezzel a cbr-el, nem akarja elhinni hogy egy "szaros krosszmotor" is tud olyan gyorsulást mint egy csilivili sportgép, legközelebb mikor találkoztunk már azzal fogadott hogy lebeszélte a sráccal a gyorsulást...
majd nézek valami görönygyös szutyok utat...
Köszi a rajzot már le is szedtem.
van az 530000 amiről nem sokat tudok
van 550000 rendszámos augusztusban lett felújítva
Én a szintén 00' bergemet 550ért vettem rendszámoztathatóként. Amit kinéztél rendszámos vagy rendszámozható?
Alkatrész találni, akár bontottan is és sztem nem olyan drágák. Poromotonál bármit beszereznek neked a berghez.
Sokan mondják, hogy rendszeres olajcsere és akkor nem lesz probléma. Persze a kopó alkatrészeket cserélni kell.
Hát ,hogy bevált-e nekem? Mikor megvettem egyből egy százezres szervizzel kellet nyitnom (dugó ,henger felújítás,váltó,csapágyak) és 3 hónapig no motor,de ez sajnos benne van a pakliba ,ha használt motort veszel Mindezek ellenére mióta kész teljesen meg vagyok vele elégedve és nem bántam meg a vételt!
végsebesség meg áttétel függő is...
én a géppel , enduro kerekekkel és áttétellel 150-et mentem eddig max, ment volna még, csak igy is majdnem eldobtam úgy beriszállt az eleje... lehet a bütykös guma miatt
de supermotyónál nem hiszem hogy mérvadó a végsebesség...
Fe 501-hez szeretnék sm szettet. Mekkora az a max gumi méret ami belefér? kb mennyi egy ilyen motor végsebessége?
Köszi
Van egy eladó Husaberg fe hátsó sárvédőm ha valakit érdekelHusaberg Fe sárvédő
lerúgtad a berúgókart?
csak haver akit vittek ezzel a cbr-el, nem akarja elhinni hogy egy "szaros krosszmotor" is tud olyan gyorsulást mint egy csilivili sportgép, legközelebb mikor találkoztunk már azzal fogadott hogy lebeszélte a sráccal a gyorsulást...
majd nézek valami görönygyös szutyok utat...