na igen a motorex olyan szinten mézszerű, hogy hidegen friss olajjal ragasztja kuplung lamellákat... , mondjuk egy félóra használat után már hidegen is oké, az ipone ilyet nem csinált
én 50est használok, de oly mindegy melyiket rakod bele. Ez csak azt jelenti hogy milyen magas hőfokig őrzi meg a viszkozitását az olaj. A 60as inkább a versenyhasználat mellett szükséges
Többet fizetsz érte...amúgy nagy melegben tovább megőrzi a tulajdonságait a 60-as olaj...de sztem ennek maximum az augusztusi 40 fokokban van jelentősége...
a Motorex a KTM gyári olaja, de én inkább ezt tolom a Bergbe. Volt iponeom is, Zséék azt mondták az a fasza de azzal szerintem zajosabb a blokk tőle. Szerintem Motorex...
Eleve az állaga nekem tetszetősebb a Motorexnek, olyan mézszerű, valahogy jobbnak tűnik.
amikor vettem a gépet bevittem promotoba átnézetni ott valami ipone-t olajat (valami katana) dobott bele a Zsolti, megmondom öszintén nekem nem tűnt fel különbség...
mind2 jó minőség szerintem tök mind1, a gyári könyv motorexet irja én meg azt rakom bele, abból tuti nincs baj
ezzel próbálkozz kedves.....persze az igét mindenki böki...))
Akkor nem csinálok kárt ha 60-ast rakok a moccba ugye?
és 10W50 vagy 60?
Mi van ha 50-es helyett 60-ast rakok bele?
Eleve az állaga nekem tetszetősebb a Motorexnek, olyan mézszerű, valahogy jobbnak tűnik.
Na akkor utána járok valahogyan.
mind2 jó minőség szerintem tök mind1, a gyári könyv motorexet irja én meg azt rakom bele, abból tuti nincs baj
Nem tom melyik lehet a jobb. (10W50)
motorex cross power 4t 10w50 a gyárija, nekem most 10w60-as van benne
Te melyik Motorex olajat használod a Bergbe?
Naon tuti volt a tegnapi KTM tesztnap! Lehetett ingyen gurulgatni saját moccal is!
Voltam ma Bergelni egy picit!
Mi 7 körül indulunk, szerintem majd Kukucskán találkozunk!