értem! csak mert Albijam is úgy vett tőled BerGet hogy az eleje polír a hátulja meg kék elox...és azt gondoltam hogy azok valamikor elkeveredtek egymástól
Hogyan szeretnéd a féket? 4 dugós sima nyereg+320 tárcsa (konzolt csinálsz), 310-s Beringer+4 dugós Beringer konzol nélkül (gyári SMR és HSB) vagy sima 320 átalakító konzol és marad a 2 dugós gyári nyereg?
Balázs az eleje, de a hátulja egy 7000 km-es LC 4-ből való, polírozott 5 collos Behr. A Balázs féle hátulját eladtam egy LC 4-gyel, annak az eleje nem volt ok-s, mert 17-es tengelye volt és nem akartam fűzögetni.
Nem hinném hogy megfelelne a kényes ízlésednek. 5 coll hátsó, 3,5 első 310 nem hullámos Braking, 4 dugós Beringer alsó nyereg. Első felni kék elox. Plusz van a lila elox Talon agyas polírozott Excel ráfos téma, 310-s Beringer tárcsával, (vagy 320 mm úszó+adapter) hullámos hátsó tárcsával.
5-ös felnire könnyebb használt slicket is szerezni
mondjuk nehezebb kihasználni a szélét és ha faszul kopik le - mint pl nekem tavaly , akkor meg szar vele nagyobbat dönteni
-3,5+5 coll 320 tárcsa+adapter a 2 dugós Brembohoz 130
-3,3+5 320 tárcsa +4 dugós nyereg, konzolt csinálsz 130
-3,5+5 310 Beringer+4 dugós Beringer gyári nyereg 170
húú ha ez érthető....
és az mit jelent?
mikor jössz má?
mondjuk nehezebb kihasználni a szélét és ha faszul kopik le - mint pl nekem tavaly , akkor meg szar vele nagyobbat dönteni
Látszik, hogy csak a kép miatt dobtátok össze hirtelen.