Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nana, vmi vmikor?
-Talon agyas Excel ráfos téma, 310 mm úszó Beringer tárcsa, Michelin Pilot guma 150/60 (4,25) 120 e
-3,5+5 coll 320 tárcsa+adapter a 2 dugós Brembohoz 130
-3,3+5 320 tárcsa +4 dugós nyereg, konzolt csinálsz 130
-3,5+5 310 Beringer+4 dugós Beringer gyári nyereg 170
értem! csak mert Albijam is úgy vett tőled BerGet hogy az eleje polír a hátulja meg kék elox...és azt gondoltam hogy azok valamikor elkeveredtek egymástól
egyenlőre a gyári nyereg 320as tárcsa
az árukat mond az árukat!
Hogyan szeretnéd a féket? 4 dugós sima nyereg+320 tárcsa (konzolt csinálsz), 310-s Beringer+4 dugós Beringer konzol nélkül (gyári SMR és HSB) vagy sima 320 átalakító konzol és marad a 2 dugós gyári nyereg?
Balázs az eleje, de a hátulja egy 7000 km-es LC 4-ből való, polírozott 5 collos Behr. A Balázs féle hátulját eladtam egy LC 4-gyel, annak az eleje nem volt ok-s, mert 17-es tengelye volt és nem akartam fűzögetni.
Nem rossz csak a kék elox nem jó pont .Mennyi az annyi?
Valamelyiket meg kéne hagyni nyárra bohóckodni. De van 110/70 18-s slick-is ...
az az első kék elox az Balázstól van és az az Albi79 vagy kinek a hátsójának a párja?
húú ha ez érthető....
Nem hinném hogy megfelelne a kényes ízlésednek. 5 coll hátsó, 3,5 első 310 nem hullámos Braking, 4 dugós Beringer alsó nyereg. Első felni kék elox. Plusz van a lila elox Talon agyas polírozott Excel ráfos téma, 310-s Beringer tárcsával, (vagy 320 mm úszó+adapter) hullámos hátsó tárcsával.


és az mit jelent?
nemsokára
Pali amúgy neked milyen sm szettek vannak és mennyiért?


mikor jössz má?
Lusta voltam kicserélni a konzolt. Ez egy 320-s tárcsához való.
mindegy majd elpocsékolod valakinek egy 100asért csak nehogy nekem legyen igazam
tudod mit! megyünk az SM cuccért és viszem a sárvédőmet..ha egyezik a szín akkor még azért is hagyunk ott neked egy kis kincset
képről nekem sötétebbnek tűnik, mentségemre szolgáljon hogy még élőben nem is láttam 2004utáni BerG-et amin ráadásul kék lámpatest van
nem mondtam hogy egyszerű
a sötétebb a régié
5-ös felnire könnyebb használt slicket is szerezni
mondjuk nehezebb kihasználni a szélét és ha faszul kopik le - mint pl nekem tavaly , akkor meg szar vele nagyobbat dönteni
veled se lehet üzletet kötni
Az első fék biztos faszán fog ezen a gépen.
Látszik, hogy csak a kép miatt dobtátok össze hirtelen.