Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hát. Bele is rokkanna ha egy 500 méteres oldalcsúszás esetén lenne pár karc a sárkányon... Arcozni köll, nem motorozni.
csak bele kontárkodok már én is
te az életbe nem fogsz eljutni pályázni....elég a 4,25ös..lásd az én volt WR-emben milyen fasza volt..meg a DRZ-ben is
azért az 5ös felnin a 165 -170 gumi egyel nagyobbat tapad....
és érdemes kiszámolni, egy pálya hány százalékát adja az egyenes,szemben a kanyarok kigyorsítások és féktávval ahol erőteljesen jelentkezik a tapadásbeli különbség... ár az is tizedekbe vagy fél másodpercbe kerül ha kopott vagy öregebb a gumi...
Hülyeség mi? Az 5" Behr és a Rexfelgen ráfok közt is van kb. 1 kg.
vágom már
Kanyarba akkor is jobb az 5ös felni és ha már 10-20K a különbség köztük miért ne vehetném a nagyobbat.Az meg hülyeség hogy megfogja a 450et a 160as gumma
Tudta ő hogy hogyan értse. Nem vette a lapot, hogy szívatom, mint a fekete tankkal is.
szerintem se szép dolog le gyerekmotorozni a 450eseket!
Érdemes megnézni a pályanapokon a köridőket, nem feltétlen a nagyfiús motorok a leggyorsabbak sőt! azzal kigyorsítani is tudni kell
A 450 gyári crossok kb. 4-5 Le vel alapból erősebbek az enduroknál, és a japók 450 kategóriában megeszik a 450 Berget. Ezt se felejtsük el.
Nem is megy félgáz alatt egyik sem. Utána jön a tuningdob, a tuning tengely, a Big Bore kit, és így költik rá az életüket. Zóka Attila 2002-ben 4,25 ráffal is kormányütközőig csúszott a 650-nel keresztbe, azt se tudták akkor még itthon mi az 5 collos felni. Véleményem szerint 95%-ban divat és megalománia az egész. Ami tény:4,25-n 150/60, 5 -n 160/60 áll a legjobban, és a kisebb tehetetlenségi nyomatékkal rendelkező kerékkel dinamikusabb a motor, és jobban fog a fék. (hamarabb lassul a kerék)
Szeva Pali!Pályán akkor elég sok a GYEREK motor mert ott szinte mindenki 5 vagy 5,5 el nyomja és 450-es rmz,crf,ktm vagy akármi.Mondjuk biztos ők a hülyék mert GYEREK motorral pájázni.áááááááááááá
de szemét vagy, gyerek motor....
mikor jársz errefelé?
szombaton olyan szinten másnapos voltam alig éltem túl...
A 450-es GYEREKmotorokba elég a 4,25 is 150/60-s gumival. Azt legalább meg bírja vhogy forgatni. 5 collal 165/63-l olyan mint a lassított felvétel, vagy rövidebb áttétel és kb. 110 a vége... Pont ezért 2 féle van belőle, gyári mind a 2.
na, Lucas letisztázta a SadoMazo-ba
Valamilyen alumínium-ötvözetből...szerintem
nem tudom a 2003-4 környékieken is ekkora van-e gyárilag
havernak gyári husaberg felnije van és az 4,25-ös hátul, mondjuk nem tudni miből van...
5, legalábbis nálunk
Hali.Husaberg fs 650 gyári hátsó felnije hány col széles?4,25 vagy 5?
Lehet, de az én hozzászólásaimat mégis megértik...
te aztán kurva értelmes vagy
A másik hozzászólását sem érti...
Ettől még értelmes magyar mondatokat illene tudni megfogalmazni...
he-he