Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ahhoz a tuti az a maratott acélkoptató lenne (a gyári helyére)
sidi krószfire, erre azt hiszem 6 rugó egy pár talp, nem is ez a bajom, hanem hogy tapad (piros) és csak ez az egy fajta van belőle vagyis van még egy sárga verzió is de azt nem lehet kapni (lehet az lenne száraz aszfaltra?)...
mondjuk inkább elbaszok egy 300 forintos flex korongot mint hogy 6ezerér vegyek megint talpat
Milyen csizma? WSM talpas? Ahhoz amit gyárilag adnak fekete koptató az vizesre való, a sárga ami a száraz pályára jó...mondjuk majdnem mindegy, mert a laposvas olcsóbb (valami 9e körül van a garnitúra)...
az előzőt én is durván legyaláztam, de mondjuk azzal akkor is súroltattam a zaszfaltot amikor nem kellett volna... meg azóta másik csimma van sm koptatós talppal, csak valami észlény fejlesztő tapadós gumiból csinálta a cserélhető koptatót csúszós műanyag helyett azt ha lerúgok megtapad a lábam...
meg direkt úgy csináltam hogy kijjebb tudjam rakni ha elfogy a széle, csak kicsit utána kelljen flexitálni, csinosítani
Először nekem is olyasmiből volt, de az elfogyott pár motorozás alatt...a mostani 5-ösből van
olyan 3 körül ván drága tezsvírem, de én nem tudom aztat csák úgy találtom
Milyen vastag?
mé' az enyém szerinted mi? csak megvakartam flexxel a rozsdát rajta
láposvás, wazze...
de legalább ma se unatkoztam, készülök a tavaszra, megmunkáltam a NASA-tól lopott titánium-onuptániom-párjanincsiumom darabokat
húúú basszus megint padlót fogtam, pedig csak végig nyálaztam Zsé-ék oldalán a power parts árakat... van olyan ember aki megveszi ezeket ennyiért egyáltalán? még európai viszonylatban is kibaszott drága...
Hali,
Analóg óra nem kell a bergedre?
ez a weblapja de nem sok mindent találni rajta mert most csináltak újat és nem lett feltöltve még
höhö 210 mindjárt reálisabban hangzik...
buktuk nigger a bőrt mert lefrissitették és változott az ár!
27órát mentem vele én.... előtte kb 30at az előző azt követően hogy cseréltek benne két kipufogó szeleprugót! akkor Szani átnézte teljesen és azt mondta hogy patika a gép! azóta csak a rendszeres olajcserén+szűrő cserén kívül most lesz megnézve a szelephézag....bár semmi hangja, de nekem annyit nem ér az egész hogy egyszercsak TAKKK... 2008 decemberében még akkor volt promoto és ott volt szervízelve..számla van róla...
egyébként másképp van az erő elosztva mint az FE 450 en cimbiével méricskéltük hol jobb...
önindítót meg lehet venni
Vagy Pali az csak a kinti él a klónja!

Miket tud szerválni? Van valamilyen weboldala?

Laptop: a múlt héten ráakadtam egy francia webre tök egyszerűen szerkeztve semmi csicsa és ott minden cross enduró supermoto volt bontva felújított alkatrészek, használt alkatrészek olyan készlet hogy beszarsz márkákra szétbontva antihoppingot néztem meg pufogot....
és ez rohadék acer szétfosta magát de úgy hogy alig tudtam helyre tenni de a nem tudtam visszakeresni szét csesz az ideg
De gondolom semmi szerepe nincs hogy mikori a rendszer mármint teljesítményben
Szép a tied is csak az a bajom vele hogy gyári cross bár azt hiszem erőben nem sok eltérés van közöttük azonban az önindító hibádzik nagyon. És a blokkja milyen állapotban van? Mostanság kell felújítani?
de a lényeg hogy ha új váz + új blokk, akkor simán felmegy
Má volt, h toltam a körúton a verdát, mert kifogyott a nafta Érezni csak azt éreztem, h a gázkart jobbszeretem használni
dave clarke, de nem a techno DJ...
elvileg rácuppan simán
pl Vega vitte el az egyik ilyen rendszerünket, és neki is csak az alsó leömlőhöz egy 5 centis darabot kellet hozzávarni (új váz de még a régebbi blokk)
csak nem a Taffy az?
És az a rendszer rámegy 1:1 ben vagy kókányolták rá?
mármint hogy milyen berges vagy Te?! - rohadt laptop...