Hát,ha minden ok. akkor csak azt tudod csinálni,hogy menetfúróval átfésülöd a menetet. M14x1.25-ös menetfúró kell hozzá.
Zsírozd be a menetfúrót,hogy szennyeződés ne hulljon a hengerbe!
Nem lehetséges,hogy ferdén tekered bele? Szerintem tekerd ki a gyertyát,és nézd meg nem sérült-e meg a menet.
Másik gyertyát próbáltál? Az könnyen bement?
Mielőtt az előzőt kitekerted, kifújtad sűrített levegővel a gyertya környékét? Mert ha nem,homok mehetett a menetre,és persze motorba is!
Akkor vagy rosszul csinálsz valamit,vagy valami baja van!
Haveromnak szintén 650-e van nekem 400-as,de mindkettő első rúgásra indul.
Úgy próbáld hidegen indítani,hogy gyújtás nélkül full szívatóval 2-3-at rúgjál bele. Utána gyújtás rá,utána addig nyomod a pedált amíg be keményszik(pici kattanás is jön a motorból,ez az automata dekompresszor hangja),ilyenkor sűrít a motor ,utána behúzod a kézi dekompresszort(ezt a lépést ki lehet hagyni ha jó erős a lábad )és átsegíted a dugattyút a felső holdponton,ezután visszaengeded a pedált teljesen,és egy jó nagyot rúgsz bele.A gázt rúgás közben ne húzd meg!
Ezután a motornak be kell indulnia! Ha beindult kis idő után told vissza a szívatót(ha simán veszi a gázparancsokat). Melegen ugyan így kell csinálni,csak szívató nélkül
itt egy kis videós segédlet. Igaz ez egy 400-as,de az elv ugyan az!
sziasztok most vettem egy xr 650-et ez az első 4T motorom , ezelőt egy 2005-ös cr250 volt és úgy döntöttem h lecserélem, első tapasztalatok alapján jónak tűnik de hasonlítani sem lehet semmiban a cr hez. A bivaj nyomatéka és a motorozási élménye az leírhatatlan, ami kicsit minuszos (cr hez képest) h nem akar megállni fékezésnél:) és kanyarban is egyenesen akar menni (igaz h +27 kiló) a cr 2. ra indult ha hideg ha meleg ha fejtetőn volt ha nem, ezen rá kell jönni az indításra mert külömben még ki sem mentél az udvarból és hulla vagy a fáradtságtól. A lényeg! bárki aki tud bármi jó tanácsot mondani tapasztalata alapján vagy jó tanácsokat adni megköszönném az xr ről még nincs képem
http://www.manualedereparatie....