Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon részletes Honda Xr 400 manuál 100 megába
http://www.manualedereparatie....
Gyönyörű
Vajon SM-ként mit tudhat
Szerintem k..va jól néz ki.
Kösz a segítséget! Megpróbálom
nekem most 2 liter van benne, majd meglátom hol fog lenni a nivo, másnem töltök majd még rá
Ehhez a Dominátorhoz?
Szép!
ehez az XR-hez mitszoltok?
en 2,3 litert ontottem
xl 600 ba mennyi olajat szoktatok önteni? tom hogy kérdezték már milióan, de még nem találtam meg eddig, azért kérdem
Hát,ha minden ok. akkor csak azt tudod csinálni,hogy menetfúróval átfésülöd a menetet. M14x1.25-ös menetfúró kell hozzá.
Zsírozd be a menetfúrót,hogy szennyeződés ne hulljon a hengerbe!
Kifújtam levegővel meg nem is ment ferdén.
Az előző gyertya is ugyan ilyen nehezen ment kifele meg befele is.
Menet nem sérült rajtuk.
Nem lehetséges,hogy ferdén tekered bele? Szerintem tekerd ki a gyertyát,és nézd meg nem sérült-e meg a menet.
Másik gyertyát próbáltál? Az könnyen bement?
Mielőtt az előzőt kitekerted, kifújtad sűrített levegővel a gyertya környékét? Mert ha nem,homok mehetett a menetre,és persze motorba is!
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés de mitől van az hogy xl350esembe a gyárilag előírt típusú és számú gyertyát k*va nehéz belehajtani?
Nem az enyém hanem haveré,csak én hirdetem.Enyémnek így is szomszéd kergető hangja van,ezzel meg...
Józan életű,élmunkás példája
http://youtu.be/iMAzNTue3I4
A Gianelli-t miért nem rakod fel az XR-re?
Még szép,tőled van
Kötelező teendőkről,meg service intervallumokról találsz infókat,ha vissza olvasol.Szép a volt cr,mi volt a váltás oka
Colt ismerős a videó.

Más:
Van egy eladó Gianelli sport kipufogóm, 18 ezerért vihető.

Akkor vagy rosszul csinálsz valamit,vagy valami baja van!
Haveromnak szintén 650-e van nekem 400-as,de mindkettő első rúgásra indul.
Úgy próbáld hidegen indítani,hogy gyújtás nélkül full szívatóval 2-3-at rúgjál bele. Utána gyújtás rá,utána addig nyomod a pedált amíg be keményszik(pici kattanás is jön a motorból,ez az automata dekompresszor hangja),ilyenkor sűrít a motor ,utána behúzod a kézi dekompresszort(ezt a lépést ki lehet hagyni ha jó erős a lábad )és átsegíted a dugattyút a felső holdponton,ezután visszaengeded a pedált teljesen,és egy jó nagyot rúgsz bele.A gázt rúgás közben ne húzd meg!
Ezután a motornak be kell indulnia! Ha beindult kis idő után told vissza a szívatót(ha simán veszi a gázparancsokat). Melegen ugyan így kell csinálni,csak szívató nélkül
itt egy kis videós segédlet. Igaz ez egy 400-as,de az elv ugyan az!
sziasztok most vettem egy xr 650-et ez az első 4T motorom , ezelőt egy 2005-ös cr250 volt és úgy döntöttem h lecserélem, első tapasztalatok alapján jónak tűnik de hasonlítani sem lehet semmiban a cr hez. A bivaj nyomatéka és a motorozási élménye az leírhatatlan, ami kicsit minuszos (cr hez képest) h nem akar megállni fékezésnél:) és kanyarban is egyenesen akar menni (igaz h +27 kiló) a cr 2. ra indult ha hideg ha meleg ha fejtetőn volt ha nem, ezen rá kell jönni az indításra mert külömben még ki sem mentél az udvarból és hulla vagy a fáradtságtól. A lényeg! bárki aki tud bármi jó tanácsot mondani tapasztalata alapján vagy jó tanácsokat adni megköszönném az xr ről még nincs képem
Itt inkább vízilabdázni lehetne.
Ha focizni akartok tessék itt a pályánk
Fiuk akkora víz van hogy nem jött reggel a vonatom, meg lassan rizst termesztek a kertbe, nem 1 kis víz van benne hanem 1 az 1be van víz alatt