Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Zsolti!
A remény hal meg utoljára, de képzeld ha 20 kilóméterre a lakott településtöl hagy cserbe, akkor fogom a puskám és ..........
Szia!
Szerintem is tul szoros a kipufogó szelephézagod,én ugy tudom hogy a meleg miatt a kipufogó szelephézagnak kell nagyobbnak lenni, bár tanulok holtig mint a jó pap hihihihi
Én mindezeket kicseréltem Újra, és eltünt a kopogásom, sírós hangja lett a blokknak.
Most a szelephézagon állítok vissza mert szerintem szorosra állítottam.
Kitartás!4
Jó lesz az a kis XL!
Sziasztok!
Ha valakit hozzám hasonlóan zavarna a honda xl kelepelö hangja, elmondom a tapasztalatokat,- Hiába új a vezérmülánc, vezetö, feszitö,rezgéscsillapitó, és még mindig kelepel, akkor a hiba a következö- Az anyagába öntött vezérmütengely csapágya-siklocsapágy- van kikopva,Állitolag jó szakember bronzpersellyel tudja javitani:-most itt tartok.
Sziasztok
Persze hogy elírtam , nem DRC, hanem CRD kartervédőt keresek XR400-ra, vagy estleg gyárit(600-ra valót,amit ráfaragnék).
Ilyet keresek XR400-ra.
Hallottatok már DRC márkájú kartervédőről? Engem érdekelne,vagy esetleg a gyári is,de nem találok sehol.
Esetleg valakinek nincs véletlenül raktáron 1darab
Holnap a Suzukisoknak márkakupája lesz,láttam a pályát,nagyon durva
Jó,hogy mi is megyünk sárba,de ilyen esőben ki sem dugom az orrom Erre mondják: papírkutya.
Colt itt is esik már három napja. Elég durván adja,van munka belőle bőven.
Panda azt,hogy sikerült
Fics:Csak annyira,mint más enduro.
mármint?
Na valaki útbaigazítana? Ezek menyire szervízigényesek? HELLP!
Én voltam ma pechemre. Elhagytam az első fékből a jobb oldalsó betétet. Ha esetleg valakinek van XR650L be első betétje meg az a kis fedőcsavar annak le......! :D:D
Feltöltöttem neked,és minden XR400-as tulajdonosnak a Data.hu-ra
Letöltő-link: http://data.hu/get/2547248/XR_...

Motorozott ma valaki? Nálunk nagyon szar az idő
colt72:
Anno amikor a szikrafogó karbantartásáról mutattál dokumentációt az miből volt? honnan volt? Hozzá tudok jutni? Vagy elküldenéd nekem?
Hello!

Valaki találkozott már az alábbi problémával xr600-nál?

motor beindítás után normális alapjáratról elkezd magától felpörögni, majd durrog néhányat és leáll!

Karburátor szétszedése, kitakarítása után tökéletes, majd kb. fél óra motorozás után újból az előbbi gond jelentkezik!

Állítólag lehet akkor is ha a szívócsonk kivan repedve és farsot szív, de az enyémen nem látom, hogy át lenne repedve!
A szívócsonkban a tömítő gyűrűt is kicseréltem de nem szűnik a gond!

Vagy a karbi lehet rossz?

Előre is köszi
Sziasztok!
Xl és Xr között pontosan mi a külömbség? Ránézésre ugyan olyan a blokkjuk, az xl visza van butítva?
Üdv!
Sikerült az első saját magam csinálta szelephézag állítás :)
Szelephézag mérés állítás elött:
Szívó szelepeknél 0.15 mm volt
kipufogó szelepeknél is 0.15 mm volt.
Namármost és jó húzósan a hézagmérővel beállítottam
A szívó szelepeknél a hézagot a gyári értékekre, azaz:
Szívó szelepeknél 0.05 mm
Kipufogó szelepeknél 0.1 mm
Idáig minden okés.
Szép lett a blokk hangja semmi kopogás.
De viszont ha erőteljesebb gázt adok valami ciripel a szelepektől?
Lehet hogy most túl kicsi lett a szelephézag? Hidegen is és melegen is hallom ha erősebb gázt húzok neki. Eddig nem csinálta.
Állítsak vissza rajtuk? A gyári értékeket állítottam be igaz szorosan a hézagolóval. Tanácsokat várok hozzáértőktől :)
Előre is köszi Üdv.
Üdv!
Eladó a motorom, egy 89-es évjárató Honda Xl 600 R, rendezett papírokkal, rendszámmal. Tavaly ősszel hosszú távú túrára akartam indulni a motorral, így elég sokat költöttem rá. Cserélve lett a hengerfej, a karburátor, szimmeringek stb. A kormány is új, és nagy méretű műanyag tank került a motorra. A gép jó állapotban van, persze nem tökéletes. A kilométerspirál elszakadt, de ez nem nagy tétel. Alapjáraton illetve magas fordulaton van egy kis füstje vagy inkább kormoz. Megoldás lehet esetleg az olajlehúzó gyűrű cseréje, habár a kompresszió kifejezetten jó értéke alapján a gyűrűk jó állapotban vannak. Valószínűleg egy karbibeállítás orvosolná a füstölős problémát. A gondokat kompenzálandó a még szőrös utcai gumik mellé adom a jó állapotú terepgumikat, a gyári kis fémtankot, és egy motoremelőt. Másik motor vásárlása miatt az eladás sürgős! Irányár: 350 ezer forint.

Szeva mindenki!
Az XL600R elsőtelójában mekkorának kell lennie a levegőnyomásnak?
Köszönöm
Szia
Bocs,majd megnézem az adatlapom.Nézem a tiéd,és küldöm.
Köszönöm Péter!
Ez nagyon jó lenne kerestem a mailod a lapodon de nem találtam,
Lesd le az enyémet és légyszives ird meg hogy hogyan találom meg,
Nekem csak 50 kilóméter
Köszi
Szia!Kaposváron Mókus Peti orvosol.Jobbat erre nem találsz nekem is ő szervizel .keress e-mailen megadom az elérhetőségét.
Ingyen kaja és csajok. Nem biztos,hogy a motort választanám.

Colt:Rendeltetés szerű használat