Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most raktam fel GoldFren tárcsákat előre/hátra, elöbbi hullámos, 14e darabja, remélem nem lesz velük gond, csak tárcsákat és betéteket gyártanak.
azért írtam hogy állítólag..........
az tutibizonyos hogy nem sima vas, azt hallani a hangján
majd ha lekopik egy garnitúra szinteres betét rajta akkor elválik hogy milyen anyag
az opelra meg nincs 10 pénz a pár első hűtött féktárcsa.......
Ja hiper szuper anyag Messziről jött ember azt mond amit akar ha bili acélból van akkor is elhiszed hogy hiper szuper anyag mert ő azt mondja 19.000ft mondott nekem a 320 as tárcsára és utána jártam 23.000ft lenne a 320 as gyári újonnan.Engem nem érdekel mennyiért csinál tárcsát a kopasz de az biztos hogy én nem csináltatok vele ilyen horror áron tárcsát
okos ember ez a kopasz.
minél több a meló annál drágábban adja, ha meg majd kevesebb lesz akkor "akciózik"
nekem még 15 volt az első tárcsa, állítólag valami hiper-szuper anyagból

ilyen maszek cuccoknál jó lenne tudni milyen anyagból készül, mert tud kopni is meg vetemedni is gyorsba
Ha valaki esetleg tárcsát vagy lánckereket szeretne készíttetni szóljon bátran megoldom neki nagyon jó áron. 0620 3498275
Isten ments a kopasz csak az első tárcsára 19.000ft-ot mondott
Az egyik ismerősöm megcsinálta nekem barátiba
idő hiányában ez maradt......
De szípek lettek.Kopaszkak1 csinálta?
Köszi a méreteket
Fasza lett csak kipolírozhattad volna a leömlőket jobban mutatna mint az a csúnya matt fekete
Elkészültek a féktárcsáim
Nem esküdnék meg,hogy jó ötlet volt.
Kicsinykét más az edzettségük erők meg azért vannak.
De ne legyen igazam.
igen árult, de lecsaptam rá és megvettem tőle. ez még nyár elején volt. jó kis crd karteRvédő.
nekem is hiányzott ebből egy tőcsavar tolómérőt bele toltam aztán vágtam egy sima menetesszárbol ha kel adok van méterszám.D
ö az enyém :P masteron dobokkal :DDDDDD
sziasztok:)
a karbi gond magától megszűnt és reggel 2 rugásra beindult a drága:D most elöször..
8mm átmérő
37,8mm teljes hossz
egyik felén kb17mm a másikon kb15mm menettel
a száma: 92900-080220B
de szerintem betekersz egy 8as csavart aztán jólvan
Hello Ini!Irtad hogy van gyári tő csavarod az xr4 hez ez szerinted olyan lehet mint amilyen nekem kell a domiba?Nekem 8-as van benne csak a hosszát nem tudom.Megtennéd hogy leméred és beírod ide fórumba?Köszönöm
Tudok küldeni képet természetesen még a szerelőmnél van. Mert ugyanis a váltóm krepált be én vettem hozzá egy komplett blokkot hengerrel hengerfej nélkül. De kiderült h hézagolási gondok vannak a váltómmal és nem is jó bele ez a másik váltó ha át tettük vna a saját blokkomban. Hengerfejet, főtengelyt, dugót is tudok szerezni hozzá majd megkérdezem Zsoltit. H mennyiért adja!
Xr röl, még az elöző gazdija cserélt hátsó lengő kart, többit alkatrészt nem nehéz instalállni a gépre
Hogy kerül egy xl 600r-re hátra tárcsafék?
Sziasztok Valakit nem érdekell eg felujítás alatt lévő Honda xl 600r? e-h tárcsa fék motor most kapott új dugót(wiseco) szelepek becsiszolva szelephézag állítva, új olaj, olaj szűrő, gyertya,első teloban friss ólaj, blokk hőálló feketével fúj leömlő és a dob szintén, gyári pirosra hátsó lengő kar szürkére , tank benzin álló fehérre , fej idom-első sárvédő szintén fehér, lánc szett tavaly lett rátéve azota nem sokat használtam a felujítás miatt, Motort sajnos anyagi okok miatt kell eladnom mivel kocsit szeretnék! Motoron van még 1-2 dolog amit megkell csinálni de sajnos jelenleg sem idöm sem pénzem már rá. Amik még hiányoznak kb 1 napos munka lenne. amennyiben érdekell valakit a vas itt jelezzen naponta nézem a forumot, vagy email: kisdenko@gmail.com telo:06704196830 ha nem veszem fel hivj késöbb lehet nem hallom vagy hagyj üzit, ui: helyes írási hibákért bocsi!
Hát igen,egy jó futómű többet ér mint egy blokk tuning
Hát igen látszik hogy a domi központi rugója már nem nagyon csillapít