Suzuki tsr után nekem is szokatlan volt.Alul húzott, volt nyomaték,teljesen más.Idén még nem járattam meg a hóban.Nyáron viszont nem kerültem el az esést.Tudtam annyit korrigálni,hogy nem lett nagyobb bajom,csak a jobb alsó lábszáram égett szarrá.Mondanom se kell,hogy az autós srác nem állt meg...
Valahogy jobban csípem a mellék utakat,ott nincsenek selyemrambók apuci kocsijával.
Hát még nem mentem vele túlsokat az időjárás miatt De eddig nagyon bejön, sokkal kezelhetőbb minden fordulatszámon mint a 2t motorom volt Mikor kimentem hóba motorozni szinte fogadni mertem volna hogy legalább egyszer el fogok dölni vele,mert nem ér le a lábam teljesen róla , de ez nem következett be. Tehát eddig NAGYON bejön
Szia Colt.
Bocs,de nem erre gondoltam,hanem ami a légszűrőháznál megy a villához,ami megvédi,hogy a rugó ne kapjon annyi mocskot.
Bocs,ha hülyén fogalmaztam az előzőekben.
De ez a kép is jó lesz,mert elgondolkodtam a rendszámoztatáson.
Ez vicces,fel sem tűnt,hogy ketten vannak. De tényleg,mert a második nagyon láma a motor berúgásához! Igazából csak a motort néztem,mert szerintem gyönyörű!
Colt. Én is így szoktam elindítani(akár papucsban is),ezt a videót csak mazsolázni raktam fel.Am az első ürge tanítja másikat,hogy is kell elindítani.Ő is elindítja hamar csak,azért kell ennyit szarakodni vele,hogy a másik kollega is megértse.
Ez egy sm 400-as,szerintem csak belhonos cucc.Az aloop kitett szoktak rá tenni.
Egyébként nagyon szép ez a motor a videón! Honnan lehet ilyen tankidomot,vagy tankot szerezni? Rohadt jól néz ki!
De valahogy ez a motor tök más,mint amit Európába hoztak. A gyújtást is mintha a műszereknél adná rá középen!
Pont így szoktam indítani én is,azzal a különbséggel,hogy nem rugdosom ennyit előtte! Vagyis először megkeresem a sűrítést a berúgó nyomásával,amikor megvan a kézi dekompresszor behúzásával átsegítem a felső holdponton,majd a kézi dekompresszor kiengedése után erőteljesen megrúgom,és már ketyeg is! Ezt simán meg lehet tenni úgy,hogy a motoron ülök,nem kell felállni a lábtartóra! Aki nem így csinálta eddig,az próbálja meg,mert sokkal egyszerűbb beindítani a motort,főleg ha hulla fáradt vagy már!
Ez csak jó tanács,nem okoskodás!
lökd a tuningcikket, szerintem nem lesz gond leforditani.
Ha van németül, azt is megnézem, szerintem menni fog az is, max kicsit lassabban, de legalább gyakorlok.
Köszi Gunyi.Kicsit fel kell éleszteni ezt a fórumot,mert nagyon nyugisak vagyunk.Gép nagyon fasza lett.Lehet,hogy csak én vagyok ezzel így,de nekem nagyon nem jön be a gyári dob,túl otromba.Az új cső viszont nagyon üt,jó hangja lett.
Tetszik ez a tuning cikk, már olvastam a másik fórumon.Engem a légszűrő tuning érdekelne,meg karbi beállítása.Ha van valakinek valamilyen jó ötlete az megoszthatná velünk.Előre is köszi.
Thermo-Tech: Ezt a cuccot nálunk is lehet kapni?
Van nekem is nyersanyagom xr6-400 tuningról,ha valakinek megy az angol az segíthetne.
Forrás: 4strokes.com
Fordította: gunyi
Scott Summers és Fred Bramblett (Scott szerelője) a következő átalakításokat ajánlja az XR600R-hez. Néhányat közülük más XR típusokon is lehet alkalmazni.
1. Hogy növeljük a beszívott levegőmennyiség arányát, először is el kell távolítanunk a légszűrődoboz szűkítőjét, és utángyártott légszűrőt használnunk. A légszűrődoboz oldalát (oldalidomot) ne vegyük le, mert ezzel megváltoztatjuk a beszívott levegő sebességét, ez pedig rossz gázrekaciót okoz alacsonyabb fordulatszámoknál.
2. Hogy a kipufogó gázok sebességét is felgyorsítsuk, a gyári kipufogó dobot érdemes lecserélni egy „nyitottabb” kivitelűre, melyeket kifejezetten versenyzésre és zárt versenypályán való használatra terveztek. Terepen vagy közúton való motorozásra nem ajánlott a nyitott kipufogó a magas zajszintje miatt.
3. Ellenőrizzük a másik kipufogó felrakásakor a könyökcsövet, csatlakozási és illesztési pontjait. A hegesztési varratok elfáradása, s az ezáltali „kifújás” teljesítményveszteséget okoz.
4. A karburátor áthangolása:
Gyári Módosított
Főfúvóka: 152 155
Üresjárati: 62 68
Levegőcsav
ar: 2½ fordulat kifelé
A legtöbb 4ütemű motor gyárilag szegényebb keverékre van állítva, de dúsítani kell, amint növeltük a szívott levegő és/vagy a kipufogó gázok mennyiségét.
5. Hogy ne hevítsük túl a motort, és meghosszabbítsuk a kuplungszerkezetünk életét, ajánlatos egy XR250R olajhűtőt installálni a 600asra is, melyet ugyanúgy a kormánynyak alsó felére érdemes felrakni, amint a 250-esen van. A fejidomot is érdemes eltávolítani a jobb levegőáramlás érdekében.
6. A mégjobb hűtés érdekében Thermo-Tech szalaggal vonjuk be a kipufogó könyökcsöveit, hogy a henger és a hengerfej ne a forró levegőt szívja onnan is.
7. Nem sáros-nedves talajon való használatkor az első sárvédő hátsó (hengerfej felőli) részéből kb 10 cm-t vágjunk le a jobb és egyenletesebb hűtés érdekében.
8. Nem ajánlott a magasra nyúló kartervédő lemezek használata sem, mert ezek is felfoghatják a menetszelet, ezáltal nem hűtik rendesen a motort.
9. Ajánlott legalább 91-es oktánszámú benzin használata, vagy még magasabb, főleg ha növelt kompressziójú, tuningolt motorblokkunk van. Scott Summers a gyári motorral megy, mert a növelt kompresszióval járó nagyobb motorfék lassítja a köridejeit.
10. Fokozottan ajánlott a dekompressziós rendszer és a szelephézagok sűrű és szakszerű ellenőrzése. Ez az egyik legfontosabb bármelyik 4ütemű terepmotornál.
Jól néz ki a vas,bejön az a dakaros matrica.saját?