Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok, értem, csak gondoltam ha valakinek meg van, és ha elküldené azt megköszönném a robbantott ábrát meg se merem kérdezni
Ha motorikus adatokra van szükséged, akkor szinte bármilyen 1 hengeres, léghűtéses CB, SL, XL, CG, CBF 125-ös adatai megfelelnek. Nem sok mindent módosítottak rajtuk az elmúlt kb. 35 évben.
értem. semmi probléma, csak felajánlottam,de ez is kényelmes:D
Helló!
Hát lehet, hogy nem passzol. De kényelmes! Igaz a tiéd jól mutat. De köszi nem kell.
Szia!
Engem meg lehet, hogy érdekelne a Te ülésed, ha felrakható az XR250-re! Ha elcseréled a pirosra, fényképezd le lécci az alját, hogy lássam, milyen a rögzítés. De max. 4e-ért érdekel!
hello, bocsi de látom h a motorodhoz nem passzol az ülés..
nos nekem lenne egy pont erre a típusra való piros honda xl felirattal, de a felirat leszedhető. 6 ezer ft ért adom
Szevasz Bakonymotor!

Ha nem válaszolsz sem itt, sem emilre, akkor miért hírdetsz?

Motoros
Szeva ha minden igaz elment a mail
sziasztok. érdeklődném hogy honda xl 125 vagy 200 hoz nem tud valaki vezérműlánc kereket, az alsót, ami a főtengelyen van.
Nem bordás a belselye, nem ékes, melegen feltett! 16 fogú.
vagy beszerezhetőséget....
Minnél elöbb! köszönöm
gykarpat kukac index.hu
Na akkor beletalaltam a forumba...
Akkor leirhatnad, akar privatban is mit kell tudnom a motorrol (javitasok, hibak, km, serulesek stb)
Ja es igy ideiglenesen kivonva, hogy tudom megvenni? Ugyanugy, mint egyebkent?
Szeva. ha jól látom akkor my vas van a linken:D
Sziasztok,
Hobbi celra szeretnek venni egy XR400-at. Es ebben kernem a segitsegeteket. Ha valakinek van ilyen elado motor jo allapotban, nem horror aron, az szoljon. Masreszt mivel ti szakertoi vagytok XL/XR-nek mondanatok egy velemenyt az alabbi linken szereplorol.. koszi
link
normális képet majd szombaton tudok csinálni mer akkor lessz leszedve a tank, szétnézünk mi újság a szelephézag környékén
aztán én is gondoltam már erre a fémporos dologra remélem nem lessz baja, de nem bírom ki h ne hajtsam ha a karbival kapcsolatban az segít akkor a motor 83mas xl 600 r és mind a 2 karbit húzgálja a bovden
Fals levegőt, ami befolyásolja az alapjáratot, csak a karbi és a hengrfej között szívhat. Ha a gumi szívótorok nem repedezett, és a bilincsek meg vannak húzva, akkor minden OK. Nem tudom, hogy egyszerű, vagy állandó nyomású karbi van-e rajta? Ha küldesz néhány közeli képet a karbiról, lehet hogy tudok segíteni.

Motoros
Én a helyedben nem járnék tovább vele, mert ha valóban lekopott a kemény, felületedzett (cementált) réteg, akkor gyorsan tovább fog kopni. Így nagy mennyiségü fémpor kerül az olajba, ami nem használ a motor többi alkatrészének sem. Egyébként néhány jól felkészült gépműhelyben fel tudják újítani.

Motoros
szerelőnél járt a motor, és ő mondta. de meg is mutatta, azt mondta h még elmegy így egy darabig, csak sűrűben kell szelephézagot állítani, mer a cementréteg levan kopva
Miből állapítottad meg hogy kopott a vezérmű tengelyed? :)
Sziasztok!
Kérlek segítsetek nekem abban, hogy szükségem lenne a XL 125-ös motoromhoz műszaki leírásra, gyári adatokra. Évjáratot nem tudok, esetleg kép alapján be lehet azonosítani.
Köszönöm
email: alitta.ssik@freemail.hu
nekem kopott a vezérműtengelyem , aztán nekem is kéne már szelephézagot állítani, remélem nekem nincs tele fémporral
de amég bírja ez a tengely addig ezzel hajtom , nincs péz most másikra
szelepállításnál észrevettük h fémes az olaj....de mikor kipróbáltuk h mit is csináltunk elkezdett csörögni...
fingom sincs...nem szedtem szét..inkább majd egy szerelő
ahol a karbira rámegy a cső és bilincs van ott nem hiszem mert megvan tépve mind a 4 nemtom mi lehet

a én arra gondoltam h a toroknál, vagy ahol a légszűrőt összekötő cső belemegy a légszűrőbe
mi lett vele h nem megy?
szevasz
asszem nekem is ezt csinálta mikor nem volt jó a tömítettség...csak aztán mire megcsináltam nem is figyeltem rá mert előjött egy hiba ami a mulasztásomra vezethető vissza u h most nem is megy a vasam...
-de azért nézd meg rendesen hátha megold valamit ha újra kikened...
(a teljes légrendszert nézd meg)
helló! nem tudja véletlenül valaki hogy xl 600-on mért változik az alapjárat, néha menet közben mikor behúzom a kuplungot leáll, néha magasabb de általába tökéletes, én arra gyanakodok hogy falsot szív . válaszotokat előre is köszönöm