Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó lenne. Egy xr400-as motorhoz az útmutatók. 2003-mas Mennyibe fájna ezt beszerezni?
2l jó lesz bele ahogy drz-s kollega mondja, de 3000-t kibír szerintem.service könyvet meg robbantott rajzot tok adni minden típushoz...
Köszi az infokat. Neked van hozzá könyved vagy honnan tudod ezeket? Amúgy nem hittem volna hogy 2 liter kell
1literrel vegyél többet
mert utána is kell töltögetni
1500km/olajcsere
a könyvébe az van irva hogy 1.8liter
de simán bele rakhatod a 2litert
nem lesz baja
azért figyelgesd a szintet
jó e a pálcán
tudod hogy kell
Kösz a válaszokat. Még azt mondjátok már meg hogy mennyi kell bele mert nem tudom
Kösz a válaszokat. Még azt mondjátok meár meg hogy mennyi kell bele mert nem tudom
Halihó. service könyvben is 10w-40 van v. 20w-50, de én az utóbbit ajánlom, mert jobb kenése van és jobban bírja...
nem tudom tudod e hogy az xr400ba 98as üzemanyagot kell tankolni?
ismerösöm 100ast nyom bele
ja és még valaki 10w50et is használ olajat
ismerösöm az XR400asba 10w40et használ
félszintetikust
Na akkor milyen olaj kell a 400-as xr-be hát. Itt mondták hogy 20w50 de a szerelő meg azt mondta hogy 10w40 kell bele. Akkor most melyik? Ja meg az is lényeges lenne hogy mennyi?
Nekem volt hasonló gondom a frissen vásárolt motorommal. A felújítás után úgy rakták össze, hogy a henger-blokk találkozásánál, az egyik tőcsavar mellett a saját maguk által készített tömítéssel "levakolták" az olajnak a furatát amin keresztül az feljut a hengerfejbe. A szelepek ragadtak meg és mire hozzám került az olaj nélküli kínzásnak hála kinyírták a hengerfejet. Az ész nélküli pasztázásnak is lehet hasonló következménye. Vedd le a szelepet takaró sapkát, indítsd be! Az olajnak dőlni kell ki a sárvédőre. Ha nem, akkor az olaj nem jut el a hengerfejig.
Nem mert nincs itthon semmié,majd kérdezgetek ismerősöket kinek vannak cuccaik,világítás is aggaszt nem látok esténként,nemrég lett állórész cserélve mert a régin a gyújtótekercs égett le,azzal jó volt a fény lehet hogy gyenge ennek a világítótekercse...
Akkor az is lehet probléma. Esetleg simson, pannonia, vagy hasonlóét nem lehet bele esztergálni? Próbáltál hosszabb állító csavart betenni?
A suber ki van kopva,de nem tudok hozzá szerezni...
Lenne egy kérdésem! Ma úgy jártam hogy kifogyott a benzinem koppra, és egy olyan óra múlva raktam bele másfél litert hogy haza tudjak jönni, tehát a motor lehült. Amikor beleöntöttem és berúgtam, üresben húztam egy gázt neki és kis füst pamacs jött ki belőle (fekete). Eddig nem volt ilyen és nem tudom most mitől lett ez . Lehet hogy azért mert nem volt elég benzin a karbiban? Valaki mondjon már valamit rá mert nem tudom mi lehet.
Hát igen. eljutni nekem nem lenne egyszerű, mert ugyan papírjaim vannak a motorhoz, de nincs rendszám semmi ilyen tehát tiszta cross annyi, hogy van rajt lámpa és kész, meg nekem sincs jogsim semmim.. De esetleg ha erre járnál szívesen látlak!
Esetleg nem lehet az, hogy kevés üzemanyagot kap? pl.: a csapnál van az a szűrő és koszos, vagy hasonlóra gondolok.
És ha az alapjárati csavart tekered, nem is reagál?Próbáltál hosszabb csavart betenni? Esetleg nem lehet, hogy a súber megsértette a csavar, vagy hasonló?
Igen ezt én is próbáltam de nekem nem nyitott ki és nem pörgött fel,amúgy honnan tudnék erős rugót szerezni?Azért kérdeztem merre vagy,nem-e jönnél el ide hozzám balatonra egy hétvégi nap ránézni mik is lehetnek gondok én már hónapok óta szenvedek vele,gyújtástól karbin,szelepeken át mindennel de menni megy de nem tökéletes...Nagyon szeretem a kis gépet azért örülnék ha jó lenne.Írj köszi.
Hát esetleg fúvóka lehet kicsi vagy
vagy próbáld még a légszűrőt nézni nem-e folyt nagyon, esetleg kipufogó. Vagy igazad is lehet a gyújtás, látom a tied is a röpsúlyos.
Az enyém is az a típus és az nekem már többször széthullott és én betettem olyan erős rugót a röpsúlyhoz, hogy ne tudjon mozogni a röpsúly, magyarul kiiktattam a röpsúlyokat. Sokan mondták nem lesz jó, igen én is ezen agyaltam h vagy nehezen indul,de jól megy, vagy könnyen indul és nehezen megy. de tökéletes lett, sőt azt mondom jobb lett! És esetleg azon a jelvevőn állíthatnál.
Nincs valaki Vas megyéből?
Találtam a blokkom jobb oldalán egy japán nyelvű matricát, a szöveget nem értem, de két érték van a sorok végén, 1,6 lter és 1,4 liter. Gondolom, az olaj mennyisége szűrőcserével és nélküle. 250-es a gép. A szervízben azt mondták, hogy 1 litert raktak bele... Úgy tudom, járatás után kell megnézni a szintet, de nekem nem ér olajat a nívópálca! Mit szóltok ehhez? Szerintem tölteni kell még bele...
A másik kérdésem az lenne, hogy a légszűrőm az egy ovális szivacs. Ennek olajosnak kell lennie, vagyis olajos légszűrő, vagy csak az enyém csereérett? Hogy megy ennek a tisztítása, ha nem kell cserélni?
/bocs a sok kérdésért, de nem ismerem még a mocit és a környéken sincs ilyen :( /
Helo neked sikerült már eladnod az xl-t?Láttam hírdetted?
Én balatonfüred mellett,igen próbáltam és próbáltam a levegőcsavart is,de nem megy más gond lehet,akár azt mondom h még a gyújtás is szóba jöhet,sajna a környékünkön nincs olyan szerelő aki értene hozzá ezért kérdeztem merre laksz...
Zoltán, én FEjér megyei vagyok, Dunaföldvár mellett lakom. Az alapjáratot próbáltad a karbin lévő alapjárat állító csavarral?
ÉS te merre laksz? majd rakok fel képet a motoromról.
A szelepek szóltak kicseréltem a szelepdeknit már jó,alapjárat még mindíg nincs szétkapom a karbit is hátha az,a vezérlés még befolyásolhatja az alapjáratot mit állítsak?Ja tettem bele kisebb izzót így még rosszabb a világítás nem tudom mi lehet,már azon vagyok hogy direktbe kötöm az akksiról.. te merre laksz?