a 20w azért jó mert a levegős illesztése kicsit nagyobb és amikor beindítod akkor nem füstöl annyira, az első pár 10 másodpercben
amúgy a 20w max a nagyon hideg hónapokban lenne gáz, és sosem szárad ki a rendszer hogy várni kelljen hogy odaérjen az olaj
de pl ha télen is használnám akkor biztos 10w menne bele télire
nekem a ténérébe mindig a legolcsóbb 20w50 volt, eleinte az actevo utána valami hordós elf kiöntögetve
csak ez a buzi ktm az ilyen finnyás hogy 10w60olaj kell bele ami elégdrága
Az fasza , most el bizonytalanodtam. Elég drága volt ahoz hogy utána le engedje ha nem tetszik, lehet kicsereltetem, Gyárilag is 10w40 et ír bele. De elméletileg az 10w50 tol csendesebbnek kellene lennie
Nekem az 5100 ast nem szerette a Dominátor.Fémes hangja lett tőle és jobban melegedett is.Viszont a váltó nagyon finoman működött vele.Nekem a castrol 20w-50 es vált be,de az actevo 10w-40 el is jól viselkednek ezek a levegős vasak.
Patent, egy deka füst sincs. 5 éve lett felújítás teljesen, gyári japán Honda alkatrészek_kell abból az első évet volt hasznalva.
5000 volt a 2 liter, szeretm megadott neki ami jár.
Nyáron jobb neki a 20w50 de ha patent a gép és nem füstöl indítás után akkor a 10w is jó lesz
De nem kell ám ilyen extra olaj ezekbe, inkább sűrűbb csere mint drágább olaj
Ne felejtsd el megnézni a fémhálós szűrőt a motor előtt a váz alján!!! (Az egyszer eltömődik, nem lesz kenés)
1,9L szűrő cserével.
(szárazon 2,3L (blokk széthúzás után))
Valaki árul Xr 600r alkatrészeket, vagy ismer olyan embert aki foglalkozik vele? Vettem egy 98 as példányt, motorja jó de kívül van pár hiányosság. Majd rakok képeket.
Előre is köszönöm
Ugyan az a fogaskerék megy fel mindkettőre tipus azonosak nem kell variálni vele ha erre gondolsz! A féktárcsákat meg gyártatom nagyon jo minőségben sajat elképzelésű mintával es furatokkal szoval a féktárcsa nem oszt nem szoroz az ügyben!
ami persze jobb mint az ásványi de feleslegesen jobb
mint pl kutya alá a perzsaszőnyeg
Ez volt benne,de már vagy 4-5 éves olaj.
amúgy a 20w max a nagyon hideg hónapokban lenne gáz, és sosem szárad ki a rendszer hogy várni kelljen hogy odaérjen az olaj
de pl ha télen is használnám akkor biztos 10w menne bele télire
nekem a ténérébe mindig a legolcsóbb 20w50 volt, eleinte az actevo utána valami hordós elf kiöntögetve
csak ez a buzi ktm az ilyen finnyás hogy 10w60olaj kell bele ami elégdrága
5000 volt a 2 liter, szeretm megadott neki ami jár.
De nem kell ám ilyen extra olaj ezekbe, inkább sűrűbb csere mint drágább olaj
Valakinek van eladó?
És a fémhálós szűrőt elég elmondása gazolajban?
Ilyennel olajat vettem bele!
Ne felejtsd el megnézni a fémhálós szűrőt a motor előtt a váz alján!!! (Az egyszer eltömődik, nem lesz kenés)
1,9L szűrő cserével.
(szárazon 2,3L (blokk széthúzás után))
Előre is köszönöm
‘83-as XL600R-hez keresek gyári kipufogódobot.
Tud valaki segíteni, hogy hol találok? Vagy van valakinek?
Előre is köszi!
Hány darabot dobtak ezekből mindenféle piacra?
http://honda-specs.com/carbure...
http://advrider.com/index.php?...
http://www.xl600.de/cms/faq/1/
http://www.hondaxl.it/manuali.htm
gugli a barátod
Keveréket ne szegényísd el mert akkor kidobós a hengerfej!