Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem én de, motoros boltban megnezwtttem a gépbe mit ír bele, és 10w40 et írt fül synteticet .
ez is szintetikus cucc
ami persze jobb mint az ásványi de feleslegesen jobb
mint pl kutya alá a perzsaszőnyeg
Lehet vissza viszem adjanak helyette valami castrolt 15w vagy 20w-t,addig meg bele öntöm ezt a Motul t 1 hónapra, legalább atmossa a rendszert
Kaptam hozzá ilyet is. Még van benne 2-3 L
Ez volt benne,de már vagy 4-5 éves olaj.
a 20w azért jó mert a levegős illesztése kicsit nagyobb és amikor beindítod akkor nem füstöl annyira, az első pár 10 másodpercben
amúgy a 20w max a nagyon hideg hónapokban lenne gáz, és sosem szárad ki a rendszer hogy várni kelljen hogy odaérjen az olaj
de pl ha télen is használnám akkor biztos 10w menne bele télire
nekem a ténérébe mindig a legolcsóbb 20w50 volt, eleinte az actevo utána valami hordós elf kiöntögetve
csak ez a buzi ktm az ilyen finnyás hogy 10w60olaj kell bele ami elégdrága
Az fasza , most el bizonytalanodtam. Elég drága volt ahoz hogy utána le engedje ha nem tetszik, lehet kicsereltetem, Gyárilag is 10w40 et ír bele. De elméletileg az 10w50 tol csendesebbnek kellene lennie
Nekem az 5100 ast nem szerette a Dominátor.Fémes hangja lett tőle és jobban melegedett is.Viszont a váltó nagyon finoman működött vele.Nekem a castrol 20w-50 es vált be,de az actevo 10w-40 el is jól viselkednek ezek a levegős vasak.
Ja meg a 10w 50 nek, csak a hideg oldalú v. alacsonyabb az meg jó mert szinte egyből éljük oda ahova kell
Patent, egy deka füst sincs. 5 éve lett felújítás teljesen, gyári japán Honda alkatrészek_kell abból az első évet volt hasznalva.
5000 volt a 2 liter, szeretm megadott neki ami jár.
Nyáron jobb neki a 20w50 de ha patent a gép és nem füstöl indítás után akkor a 10w is jó lesz
De nem kell ám ilyen extra olaj ezekbe, inkább sűrűbb csere mint drágább olaj
Előző gazdája valamiért szetvagta az oldalsó idomokat.
Valakinek van eladó?
Köszi!
És a fémhálós szűrőt elég elmondása gazolajban?
Ilyennel olajat vettem bele!
http://youtu.be/9bCD-ZR53FQ

Ne felejtsd el megnézni a fémhálós szűrőt a motor előtt a váz alján!!! (Az egyszer eltömődik, nem lesz kenés)
1,9L szűrő cserével.
(szárazon 2,3L (blokk széthúzás után))
Köszönöm ! Még tudnád mondani mennyi olaj kell bele, és a cserét hogy csináljam?
Köszi a tippet
Kérdezd meg a Yakomoto bt ét Pécsen én onnan szoktam rendelni alkatrész.
Valaki árul Xr 600r alkatrészeket, vagy ismer olyan embert aki foglalkozik vele? Vettem egy 98 as példányt, motorja jó de kívül van pár hiányosság. Majd rakok képeket.
Előre is köszönöm
Sziasztok Xr 600r-hét keresek tank alatti idomot, farok idom ,matrica szett,kezvedo, lancvedőt!
Sziasztok,
‘83-as XL600R-hez keresek gyári kipufogódobot.
Tud valaki segíteni, hogy hol találok? Vagy van valakinek?
Előre is köszi!
Ahh köszönet az fenenagy XL-XR közösségnek csak ömlik az infó mindenfelől...
Hány darabot dobtak ezekből mindenféle piacra?
http://honda-specs.com/carbure...
http://advrider.com/index.php?...
Hátha segít néhány társoldal:
http://www.xl600.de/cms/faq/1/
http://www.hondaxl.it/manuali.htm
gugli a barátod
Keveréket ne szegényísd el mert akkor kidobós a hengerfej!
Honda xl 600r pd03 alapjáratot hogy kell beállitani alapjáratot?
Ugyan az a fogaskerék megy fel mindkettőre tipus azonosak nem kell variálni vele ha erre gondolsz! A féktárcsákat meg gyártatom nagyon jo minőségben sajat elképzelésű mintával es furatokkal szoval a féktárcsa nem oszt nem szoroz az ügyben!
Akkor a fogaskereket, tárcsákat mindig cserélgeted?