Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebben a nagy fene sivatagban mi a fenét lehetne csinálni ha nem homokdombokat másznánk?
már a kocsmák is bezártak.....buli sincs.......
Rühellem a homokot de amúgy idén is leakartam menni hozzád csak neked nem volt épp aktuális
Én már mentem volna szeretem azt a homokos talajon szenvedést de sm-el már nem válalnám ! Momdtam Gabinak 1000 szer menjünk arra lefele de ez vár buzi:D
A 15ös simán elfér, ha nem a minimumon áll a feszítő kb 2-3mm vel kell előrébb húzni a kerék tengelyt
Hangember
Hívtam már hozzánk homokdombot mászni de azt mondja,nem szereti
ahhoz már új lánc kellene nem férne be, egy szemet ki kellett venni a 14 es miatt.. kivenni még ki lehet
Masteron még vágyodik terepre ő még öregszik vagy csak probálja tartani az ifjusága emlékeit!
Nem egyszerűbb előre egy 15ös?
Olcsóbb és a,lánccal se kell baszakodni
Hátra szeretnék 38 ast elöl maradna a 14 így 3500 as fordulaton valszeg 100 körül lenne a korábbi 90 helyett..
3500as fordulat szerintem jó annak a hondának
Miért akarsz előre kicsit tenni? Minél nagyobb annál jobb, nem kopik annyira
Idén én is aszfalt gumival tolom
Sodródni kell az árral....mind buzik lettünk...
Sziasztok! Honda xl600r jelenleg elöl 14 hátul 41 foggal rendelkező fogaskerék áttétellel motorozom. Terepen nem használom inkább kisebb 2 - 300km es hegyi túrákat csinálok. Így a moci 3500 as fordulaton kb 90 km/h val halad. A gyári 15 elöl 41 hátul egyébként. Mi lenne az eredménye ha hátra a kapható legkisebb 38 as fogaskereket tenném be elől pedig maradna a 14? Szeretném egy kicsit haladósabbra csinálni a gépet. Van valakinek tapasztalata? Előre is köszönöm! Üdv: Zoli
Halad a projekt lábakon a gííp:) köszönet Masteron nagyúrnak a megfeszített pokrocon térdelésért Tudom Ini jó uton haladok az elbuzulás felé:D
Írd le a motor tipust es evjáratot!
Sziasztok!
Találtam,és megvettem az xl200r hez egy gyorsítófúvókás eredeti karburátort. (125ccm re is jó)
Elég jó állapotnak örvend,csak hiányos a drágám...A gyorsító tengelyt mozgató (nyumkodó) alkatrész, ami feltehetően műanyag, és a visszahúzó rugó hiányzik.
A rugót csak megoldanám de sajnos a másik alkatrészről még képet sem találtam érdemszerűt.

Kérésem az lenne, ha elfekvőben lenne ilyen alkatrészetek akár csak mutatóba is akkor azt meg köszönném illetve meg venném! Így ugyanis nem működik rendeltetés szerűen a jó kis eredeti karbi...:(((
Kis átalakítással mindent lehet.
hja,.. együttes tömeg 225 kg.... én magam vagyok majdnem 100...:)...... csak gondolkodtam rajta, ha nem nagy macera akkor beíratnám.
Szetintem annyit tuti bír aztán ha eltörik valami rajta akkor a gyár mossa a kezeit
Bár váztöréses honda,nem gyakori.
Mondjuk 100kiló fölötti rider nem nagyon fog ugrálni 10 métereket
Gondolom ezek úgy vannak méretezve ha neagyisten ugrat vele az ember, ne tőrjön ketté.
Biztos vagyok benne hogy tötyögés esetén elbírja a dupláját is.
Egy xlr 125-öm van. Na az nem vólt túl vidám kétszemélyes, de forgalmi szerint lehet vele utast vinni.
Még mindig jobban bírja,mint az ecx300
Egyszer ráültem egyre, a sárvédő és a gumi között volt 8-10 centi.
Enyém xr4be valami tuning rugó volt a 190 centimmel és a 130+ kilómmal nem ért le mindkét lábam telitalppal
Bakker akkor azzal egyedűl se mehetnék.
Még jó hogy nem vettem.
Nehéz lesz mert a leírásában 100kg a max terhelhetőség
Pesze elmegy 140 el is mert teszteltem
Üdv!
Lenne egy kérdésen XR 400-at szeretném elintézni hogy a forgalmiba 2 személy legyen beleírva szállítható személyek számához........ mi a leendőm?.. mi ennek a menete?. műszaki előtt állok, ezért gondoltam utána járok.
köszönet
SZia Van CR 250 18" hátsókerekem távtartó cserével simán bele lehet rakni ! Ha érdkel hívj fel 06307004596
Üdv mindenkinek!
Honda Xr400 ba keresnék első és hátsó kerékagyat vagy enduro szettet !!!!!
Email: aranyoslajosgergo@live.com