Ez benne a rejtély Én megtenném az első tippet.Mivel azt írja a srác,hogy első fékbowden kéne neki ezért ez egy dobfékes vas kb 80 as évek elejéről származhat ez a motor és mivel ez egy xl/xr fórum így én azt gondolom,hogy a motor típusa egy Honda Xl 500 as lehet.Amennyiben nyertem a nyereményem összegét kérem átutalni a bankszámlámra.Köszönöm
Nem vagyok én az a sértődékeny fajta, nincs itt miért elnézést kérni..
Amúgy ha már kreatívságról volt szó, meg bowdengyártatásról.. legyártom én itthon.
Holnap veszek kézifékbowdent autósboltban, találtam itthon szerelhető bowdenvéget,
rácsavarozom, hegesztővel meg rácsippentek a végére, hogy véletlenül se csússzon ki.
Karbi állítás, vezérmű és gyújtási időzítés lehetséges hibaforrásai. Már ha műszakilag rendbe van a gép. Gondolok itt arra a szelepek jól és jó pozícióban zárnak levegőszűrő,kipufogó megfelelően kalibrált.
Nekem alacsony úszószintnél ,sovány keveréknél csinálta, döglődő cdi-jel nél, gyújtás hiba. Nem megfelelő gyertyánál. Oxidálódott csatik, szakadozó vezetékek. Mind lehetnek hibaforrásai.
Sziasztok, váltókart keresek valami utángyártott univerzálisat hol kaphatnék kb. 11mm a lyuk átmérője és bordás tengelyre csúszik rá kb. 29 borda:-) bontott is érdekelhet. Valakinek van ötlete hogy hol kapok? Pesten több motorosboltban is próbáltam de sehol sincs...
VFCR 250-hez kellene egyébként.
Bármi segítséget megköszönnék!
kb nulla esély van hogy valakinek lesz egy normális állapotú a polcon amit el is fog adni
a bontottak többségében mind szar
régen a ténéréhez szereztem egy bontottat egyből cserélni kellett a belét
Kreativításból nincs hiány, nekem elhiheted, talán megtudok oldani egy ilyen problémát.
Viszont úgy gondoltam, egy kérdést megér a dolog, hátvan valakinek a polcon.
Vazze legyél már egy kicsit kreatív
Elpostázod,legyártják,visszaküldik
Nekem is van itthol valamilyen,de pénzt nem ér ha kell majd meg vakarózom
Míg várod a csodát,meg napokat az esetleges válaszra már rég túllennél rajta
Sziasztok!
1984-es XL400 beletrüsszög a karbiba , a karburátort kitisztítottuk ,szelephézagok jók ,új gyertya +kábel. MI LEHET A PROBLÉMA?? Előre is köszönöm a tippeket!!
ÜDV!
Amúgy ha már kreatívságról volt szó, meg bowdengyártatásról.. legyártom én itthon.
Holnap veszek kézifékbowdent autósboltban, találtam itthon szerelhető bowdenvéget,
rácsavarozom, hegesztővel meg rácsippentek a végére, hogy véletlenül se csússzon ki.
Elég kreatív?
Nekem alacsony úszószintnél ,sovány keveréknél csinálta, döglődő cdi-jel nél, gyújtás hiba. Nem megfelelő gyertyánál. Oxidálódott csatik, szakadozó vezetékek. Mind lehetnek hibaforrásai.
http://redhotmotors.hu
VFCR 250-hez kellene egyébként.
Bármi segítséget megköszönnék!
Amúgy tudtuk,hogy mibe kell
a bontottak többségében mind szar
régen a ténéréhez szereztem egy bontottat egyből cserélni kellett a belét
Viszont úgy gondoltam, egy kérdést megér a dolog, hátvan valakinek a polcon.
Elpostázod,legyártják,visszaküldik
Nekem is van itthol valamilyen,de pénzt nem ér ha kell majd meg vakarózom
Míg várod a csodát,meg napokat az esetleges válaszra már rég túllennél rajta
http://bowden-javitas.hu/bowde...
http://www.bowdentechnika.hu
drz400@citromail.hu
Viszed a mintát egy óra múlva kész van
Nem is szokott nagy pénz lenni
Mielőtt valaki elkezdené firtatni, hogy miért nem veszek boltban: nem találtam, ebayre pedig nem szeretnék várni 2-3 hetet.
Köszi!
1984-es XL400 beletrüsszög a karbiba , a karburátort kitisztítottuk ,szelephézagok jók ,új gyertya +kábel. MI LEHET A PROBLÉMA?? Előre is köszönöm a tippeket!!
ÜDV!