Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen !
a gondolkodásig eljutottam csak a kivitelezésig még nem ha terveid vannak a motoroddal akkor vegyél egy normális karbit a beállítást meg megoldjuk...
jó pár de kevésről hallottam h jól be tudták volna állítani.. a szondás dolgon nem gondolkodtál?
Rátok férne egy kis szálkásítás
Egyértelmű,hogy a Tm 40,jó pár domi szaladgál azzal.
Nem csak a karbi miatt forog így hanem az extra könnyű lendkerék meg a veztengely ami közepes fordulattól érvényesül igazán.
melyik állítható vajon könnyeben be domi blokhoz az fcr -41 vagy tm 40
kétségtelen hogy a te karbid sokat dob rajta de a gyárival így nem egy kapkodó idegbeteg..
nekem 200kiló a motor én meg vagy 130 aztán amikor kiengedem a kuplungot és keréken van a villanymozdony nyomatéka utolérem a fényt is
persze mindezt alapjáraton
Mikuni hsr de azt azért ne felejtsük el hogy az az xr kb 130-135kg a srác rajta kb 75-80 kg.Az én domim kb 150-155 kg én olyan 95-100 kg között mozgok.Kapásból van legalább 40 kg súlyelőnye ami rengeteget számít.Jól veszi a lapot,de azért a domim,ha nem is sokkal,de jobban forog,minden nagyképűség nélkül Az biztos,hogy egy gyári dominál jobban forog az xr mivel könnyebb maga a motor,könnyebb a főtengely és a lendkerék is.
Na igy tép egy xr... látod gabi neked ehhez mikuni tm kell:)
sajnos még a dominátort most se tudtam kipróbálni kipufogó hiányában
már félig alakul az összekötő, és remélem a héten már lesz próba
Fasza!Mi a véleményed az xr-ről a domihoz képest?
http://youtu.be/B-68uMdE2oY

kipróbáltam barátom motorját
ezektől óvakodj.. meg a felhegesztös tuning mokusoktol akik álitják hogy ez így szuper
én szerencsére uj vezérlést kaptam az nx blokkba baráti áron a himbák hibátlanok ... fontos h minden jó minőség legyen különben ideig óráig lesz használható...
keres bontottat akkor de felhegesztett cucot felejtsd el....
Valahogy tartok tőle hogy éppen tűréshatárig pakolják rá a saját hasznukat kishazánkban,most találtam nagyon olcsón amit újnak mondanak és egyfolytában veszik őket az emberek és kommentelik hogy okés szuper stb...
Még mielőtt eljutnék az olajpumpához ,mert összerakás előtt azért megmérem,előre megkérdem hogy ne kelljen kutakodnom az 1985 XL 250r mivel kompatibilis még,ha használtat kell keresnem.
cikkszámmal bemész a honda kereskedésbe ott pontosítasz egy nagyon okos emberrel és megrendelik neked..
Amúgy találtam már és ismerem a CMSNL-t is nagyon jó kis oldal.
Gondoltam hogy itthon kis közép európai EU tagállamunkban is van egy olyan Honda kereskedő ami minimum tart himbát pl 1985-ös RFVC hengerfejhez.Nemtudom a külföldi oldalaknak honnan van gyári alkatrészük talán felvásárolták a készleteket.
A tengely originál új gyári ehez most csakazértis gyári himbát akarok,olyat amin a gyári kopórétegvastagság rajta van.Semmiféle kockázatot nem vállalok felheggesztett stb használt dolgokkal.
himbák ha 87 utánni a motorod itt vannak a himbákhoz cikkszámok
ha a veztengely szép méretei jók akkor vegyél másik himbát.... kacatáron vannak ....