nekem 200kiló a motor én meg vagy 130 aztán amikor kiengedem a kuplungot és keréken van a villanymozdony nyomatéka utolérem a fényt is
persze mindezt alapjáraton
Mikuni hsr de azt azért ne felejtsük el hogy az az xr kb 130-135kg a srác rajta kb 75-80 kg.Az én domim kb 150-155 kg én olyan 95-100 kg között mozgok.Kapásból van legalább 40 kg súlyelőnye ami rengeteget számít.Jól veszi a lapot,de azért a domim,ha nem is sokkal,de jobban forog,minden nagyképűség nélkül Az biztos,hogy egy gyári dominál jobban forog az xr mivel könnyebb maga a motor,könnyebb a főtengely és a lendkerék is.
én szerencsére uj vezérlést kaptam az nx blokkba baráti áron a himbák hibátlanok ... fontos h minden jó minőség legyen különben ideig óráig lesz használható...
Valahogy tartok tőle hogy éppen tűréshatárig pakolják rá a saját hasznukat kishazánkban,most találtam nagyon olcsón amit újnak mondanak és egyfolytában veszik őket az emberek és kommentelik hogy okés szuper stb...
Még mielőtt eljutnék az olajpumpához ,mert összerakás előtt azért megmérem,előre megkérdem hogy ne kelljen kutakodnom az 1985 XL 250r mivel kompatibilis még,ha használtat kell keresnem.
Gondoltam hogy itthon kis közép európai EU tagállamunkban is van egy olyan Honda kereskedő ami minimum tart himbát pl 1985-ös RFVC hengerfejhez.Nemtudom a külföldi oldalaknak honnan van gyári alkatrészük talán felvásárolták a készleteket.
A tengely originál új gyári ehez most csakazértis gyári himbát akarok,olyat amin a gyári kopórétegvastagság rajta van.Semmiféle kockázatot nem vállalok felheggesztett stb használt dolgokkal.
persze mindezt alapjáraton
már félig alakul az összekötő, és remélem a héten már lesz próba
kipróbáltam barátom motorját
A tengely originál új gyári ehez most csakazértis gyári himbát akarok,olyat amin a gyári kopórétegvastagság rajta van.Semmiféle kockázatot nem vállalok felheggesztett stb használt dolgokkal.