Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell annyit repkedni ...
Hát mit csinálsz te azzal a motroval?
Akkor abba gáz már biztos nincs .
Azért mert a karmantyú csak akkor tud tömíteni , ha nyomás van mögötte ( mit egy főfékhengernél ) .
Általában 5-10 bár nitrogén gázzal vannak feltöltve ...
csika csinálta
nézz be a gas-gas topikba ott megtalálod
Az a baj hogy amire én használom a gyári teló nem nagyon alkalmas rá..
ini ki csinálta neked az elsőtelódat? egy mail címet adnál?
Ez LC2-es DT nem R-es ezen csak össze lehet tekerni a hátsót..az elsövel semmit nem lehet tenni csak azt amit csináltam vele..a hátsó össze van tekerve teljesen plusz folyik belöle az olaj és semmit nem csillapit sajnos már! gondolkodtam rugóstag cserén is de nem találtam semmit elérhetö áron...
csika 10 pénz felé meggenerálozza
ennyiért úgysem lehet jót venni
nézegettem az xt-be valami jó gázos rugóstagot 100 pénz alatt nemigen van
Nem tudom hogy szét lehet e szedni, az enyémet tuti mert azt csinálták, de lehet jobban jársz ha veszel egy használtat, itt tuti van eladó
Rugóerő a Dt is állítható , ha a csillapítás akarod erősebbre akkor fel kell újítani . Nekem is épp hogy menthető volt a rugós tag ...
igazándiból már annyira nem is kell tök macera csapágyat cserélni benne
mert kb évi 3-6 napra kellene alacsonyabb gép, szóval inkább elesek
Milyen vas kellene? lehet tudok segiteni, ha akarsz még csinálni,vagy csináltatni
azt is ki lehet támasztani
de ez olyan félsiker, mert végeredményben szarabb lesz, hiába lesz keményebb
meg folyik belöle az olaj is szóval tuti hogy szar
aha teljesen össze van tekerve
Koppra be van állítva a teleszkóp állítója?
Tumaska te jó vagy az e-bay-ben! kéne nekem majd egy kis segítség ha megoldhatóó!
Köszi Káosz, én a szervizkönyvet néztem ami 2000-2007-ig van úgyhogy passzol, hirdet egy srác egy gépet a használt autón van külön endúró szettje, de nem adja el, szóval ha valaki tud hátsó kereket, vagy komplett szettet szóljon ne tartsa magában, még egyszer köszi Káosz!
Sikerültjól elfoglalni magam a mai napon..
Két elsö telót szétszedte,közdarab segitségével elöfeszitettem a telókba a rugót,igy keményebb lett meg a megadott 366ccm helyett 400ccm-el feltöltöttem olajjal faszányosan! Kerékagy,csapágyak átzsirozva fékolaj lecserélve légtelenitve teleszkópszár felpolirozva tükörre kerék lemosva le gumi ápolózva a krómozott felni felpolirozva! Megbontottam a hátulját is most a kerék agyat áztatom denaturált szeszben holnap meg a lengövillát és hátsó telót veszem ki..villáról sallangokat levagdosom felcsiszolom majd lefujom..hátsó telóval még nem tudom mit csináljak nem hiszem hogy szét lehet szedni megszimeringezés céljából itthon..valahogy keményiteni kellene...
én ha most csinálnám akkor megfelezném szóval 95 lenne
meg is van rendelve kb fél éve de nem találok hozzá vasat
a vastelepről elzavartak hogy őket is megbüntetik ha adnak el vagy ha épp guberálok
bár már nem is igen kell, inkább elesek ha éppen a helyzet úgy kívánja meg
KÖszi Ini. Akkor egy 90es szerintem elég lesz (remélem)
85 a gyári méret 105mm a leghosszabb ami még befér
ekkor már picit faragni kell
a rugóstag élét le kell törni, meg a himbán is kell egy picit módosítani
ekkor már beleér a kerék a sárvédőbe, már ha olyan dagadt vagy mint én
Jól át van "faragva" az XR 400
Dakar-on indult egy francia csóka XR400-al

http://www.dakar.com/dakar/201...

https://fr-fr.facebook.com/Nic
...



196 motorosból most a 107. helyen van, hajrá!
Üdv mindenkinek
Találtam egy kis retro videót NX 650 XTZ 750 stb..
http://youtu.be/AvZtZI68v_c