Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor én a helyedbe eladnám aztán tavaszra vennék valami 4 ütemüt ha a súllyal van problémád akkor valami régi 350 es csak jobb lenne mint a 125 ös dt
Ugyan ez volt az első gondolatom,mint amit Te is írtál
Velünk is jött a haver egy DT125-el párszor,de azt még az XR4-is simán megeszi reggelire háromszor,nemhogy egy EXC450
Nem kockáztatom meg hogy elvegyék meg megb..szanak miatta! Utcára ott a kocsi
50es adásvételi van róla a hengerröl is le van csiszolva a dombornyomott ccm de csak terepen használom cross gumikkal
Közúton is használod 50 esként vagy csak terepen
Az látod biztos hogy nyomatékban sehol nincs! 3,500nál nyit a szelep onnantól megy mint ha seggbe rugnák és 11ig forog..eddig én max 6,500-ig forgattam..
Azért esett erre a választás mert az MTX-eket gyengének találtam erre a célra..Ugrálni mindenképp könnyü motor kellett ami az XL-röl nem mondható el Könnyü 4T nincs igy maradt a 2T lehetösége..Az MTX vagy japán 18lóval vagy olasz 24el..olaszt nem akartam! CR-t szintén nem akartam mert az nem enduro..igy lett a Yamaha..az már amugy is volt szerettem is csak az 50es volt ! Ami most van az 125ccm YPVS 27Le 90kiló! Én meg 62 kiló mostmár és 165 magas! Szóval ha az XL valamerre menni akart akkor az nem kérdezett hogy én akarok e..
Lehet azzal is jót motorozgatni csak nekem nagyon hiányozna a nyomaték mert sajnos a 125 ös 2t ben a nyomaték halvány jele se mutatkozik meg.
tény hogy nem 140el megyünk.. De nem is Light a tempó annyira eddig nem volt gondom! No meg elég sokat megyek egyedül ugy meg aztán abszolut nem szeretek durván száguldozni! Inkább nézelödni meg azért ovatosban hajtani :)A másik hogy egyedül inkább kimegyek kicsit ugrálni pályára,kiengedni a mindennapok gözét! Sikerült már majdnem beszálni egy lada Nivába mert erdöben állt ahol abszolut nem számit rá az ember...:)
Hát akkor az nagyon langyos tempó lehet mert én se vagyok egy Graham Jarvis de a haverommal régebben motoroztunk és neki egy 125 ös mtx-je volt de kétszer jött el motorozni velünk és utána eladta mert állandóan full gázzal kellett mennie és úgy is nehéz volt tartania a tempót.Aztán eladta és vett egy xl 600r-t
Hondám is volt.. Ez sem kevésbé megbizható de azzal sem indultam volna el ugy lábon hogy nincs mögöttem egy szervizkocsi De az igazat megvallva ezt jobban élvezem és semmiben nem szenvedek hátrányt! Layair-el szoktam motorozni neki dominatora van meg a szomszéddal neki meg egy EXC 450,tudom tartani a tempót! Pozitiv a Yamaha javára hogy könyebben kezelhetö nekem mint az 500as XL! De a hangját természetesen nem pótolja
Látod ha hondát vettél volna akkor nem kéne traileres kocsi de egy yamahánál kell
Jártatok a közelben Jó lenne egy ilyen turát megejteni csak ehez kell egy tréleres kocsi ha netalántán lerohad a vas alattam..:D Meg nekem kell sok benya a 2T-hez..:D
Jó is volt,de az érdem Devilkéjé mert ő volt a túra szervezője
Szép karikát mentetek! :)
ha már megvan a karbi lehet játszani ... meg lehet oldani mindent de még pár hónap eltelik addig:)
Hát még akkor is valahogy össze kell hoznod a dupla szívócsonkot egybe és ahogy a Vitboy képeit néztem nem sok hely van ott nem egyszerű művelet az
hát bizom benen hogy azt a tm 40 meg tudom szerkantani:P
Én is meg vagyok elégedve a hangjával de gyári karbival nincs olyan erős hangja mint a tuning karbival ott már alapjáraton is sokkal erőteljesebb a hangja.
hallotam már szólni jó a hangja nagyon
Ilyen de az enyémnek az egyik felfogatást levágták vagy letört és újra hegesztették az elejéből is vágtak le Tehát sajnos ő már kapott az élettől bőven
minden dupla benne és hibátlan az állapota :) nah ez nem semmi lehet a csávó is csak a honvédségnél volt szemészeten.. de ini arrola fejidomrol beszélt azt hiszem
tudom én jol csak szivatlak doma dobot nézted?
Persze majd szenteste fogom ilyen faszsággal basztatni majd az ünnepek között kinézünk hozzá addig meg számolgasd a pénzt