Ugyan ez volt az első gondolatom,mint amit Te is írtál
Velünk is jött a haver egy DT125-el párszor,de azt még az XR4-is simán megeszi reggelire háromszor,nemhogy egy EXC450
Az látod biztos hogy nyomatékban sehol nincs! 3,500nál nyit a szelep onnantól megy mint ha seggbe rugnák és 11ig forog..eddig én max 6,500-ig forgattam..
Azért esett erre a választás mert az MTX-eket gyengének találtam erre a célra..Ugrálni mindenképp könnyü motor kellett ami az XL-röl nem mondható el Könnyü 4T nincs igy maradt a 2T lehetösége..Az MTX vagy japán 18lóval vagy olasz 24el..olaszt nem akartam! CR-t szintén nem akartam mert az nem enduro..igy lett a Yamaha..az már amugy is volt szerettem is csak az 50es volt ! Ami most van az 125ccm YPVS 27Le 90kiló! Én meg 62 kiló mostmár és 165 magas! Szóval ha az XL valamerre menni akart akkor az nem kérdezett hogy én akarok e..
tény hogy nem 140el megyünk.. De nem is Light a tempó annyira eddig nem volt gondom! No meg elég sokat megyek egyedül ugy meg aztán abszolut nem szeretek durván száguldozni! Inkább nézelödni meg azért ovatosban hajtani :)A másik hogy egyedül inkább kimegyek kicsit ugrálni pályára,kiengedni a mindennapok gözét! Sikerült már majdnem beszálni egy lada Nivába mert erdöben állt ahol abszolut nem számit rá az ember...:)
Hát akkor az nagyon langyos tempó lehet mert én se vagyok egy Graham Jarvis de a haverommal régebben motoroztunk és neki egy 125 ös mtx-je volt de kétszer jött el motorozni velünk és utána eladta mert állandóan full gázzal kellett mennie és úgy is nehéz volt tartania a tempót.Aztán eladta és vett egy xl 600r-t
Hondám is volt.. Ez sem kevésbé megbizható de azzal sem indultam volna el ugy lábon hogy nincs mögöttem egy szervizkocsi De az igazat megvallva ezt jobban élvezem és semmiben nem szenvedek hátrányt! Layair-el szoktam motorozni neki dominatora van meg a szomszéddal neki meg egy EXC 450,tudom tartani a tempót! Pozitiv a Yamaha javára hogy könyebben kezelhetö nekem mint az 500as XL! De a hangját természetesen nem pótolja
Jártatok a közelben Jó lenne egy ilyen turát megejteni csak ehez kell egy tréleres kocsi ha netalántán lerohad a vas alattam..:D Meg nekem kell sok benya a 2T-hez..:D
Én is meg vagyok elégedve a hangjával de gyári karbival nincs olyan erős hangja mint a tuning karbival ott már alapjáraton is sokkal erőteljesebb a hangja.
Ilyen de az enyémnek az egyik felfogatást levágták vagy letört és újra hegesztették az elejéből is vágtak le Tehát sajnos ő már kapott az élettől bőven
minden dupla benne és hibátlan az állapota :) nah ez nem semmi lehet a csávó is csak a honvédségnél volt szemészeten.. de ini arrola fejidomrol beszélt azt hiszem
Velünk is jött a haver egy DT125-el párszor,de azt még az XR4-is simán megeszi reggelire háromszor,nemhogy egy EXC450