Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

VTR 1000 F tulajokat is megtűrtök itt? Ma lettem gazdija egy '98-as 1000 F-nek.
Sziasztok. Tegnap motroztam és mikor hatodikba váltottam leállt a motor. Újraindítottam és ment tovább. 2 hónapja van meg a motor, még nem csinált ilyet. Valaki járt már így?
És a gyári kipuffantókat 1-2 nap erejéig kölcsön lehetne e kérni amíg az ember levizsgáztatja a gépet? :) Nekem is sportdob van E szám nélkül, és mindig baszakodnak érte a vizsgán. Ha jól látom pesti vagy, én meg 45 km-re lakok onnan, és kb hetente 5x bent járok. Ha ez megoldható lenne, akár pénzért akár némi italért cserébe, hálás lennék! Augusztusban lejár a vizsgám, azért kérdezem :)
Köszi!
Üdv!
Oh, értem.. :(
Sajnos azokat a csodás Yoshimurákat lelopták jópár éve. Azért is vannak fenn a fotók róla, mert itt a fórumon írtam meg, hogy aki találkozik velük, az szóljon. Alapvetően a műszaki miatt kellene a gyári dob, mert egyre jobban morognak miatta, a motoron lévő Micronokon pedig se E betű, se db killer és már engem is zavar a hangja.
Ha esetleg eladó lenne róla az a két gyönyörű Yoshi dob, megvenném :) Ugyan nincs SP-m, de már ezzel a dobbal beérném. Minek a gyári? Műszakira?
Igazan nincs mit,nagyon szivesen! Nagyon patika allapotu az SP2-es geped
Szia Tomi! Nagyon köszönöm. Sokat segítettél ezzel.
Szia Colombre!
Nekem megvannak az SP-2 nek a gyari dobjai!
Igaz nem eladoak,mert a sport dobjaim nem E-jelesek igy szuksegem van rajuk de lefenykepeztem a kodjat,remelem jol lathato!
Sziasztok!
Gyári kipufogót keresek SP2-re. A neten találtam jópárat, de a dobokon nem a gyári cikkszám szerepel, hanem a HM MCF és utána típustól függően E1, E2 vagy E3. Odáig eljutottam a nyomozásban, hogy az SP1 és az SP2 kipufogói nem kompatibilisek. Az E1 az SP1-hez való, az E2 az SP2-hez, viszont az E3-nál bajban vagyok, mert mindkét verzióhoz láttam ilyet. Ha van gyári dobotok le tudnátok írni, mi a kódja, s azt is, hogy SP1 vagy SP2-n van-e? Köszönöm.
Köszi a részletes beszámolót!
Először is én nem vagyok motorversenyző,s nem is tudok motorozni,csak szeretek. Viszont majd tréningekre is szeretnék elmenni,hogy most már több időm van itthon. Mert lenne hova fejlődni. :)
Az rc8-nak nálam nagyon kemény volt a futóműve,de persze ez beállítás kérdése,a gázra nagyon érzékeny volt,a gázkar kicsi húzására is elég rendesen reagált. Első papíros gépem volt aszfaltra,éppen ezért óvatosan közlekedtem vele. Persze odahúztam neki néha,kanyarokban is próbáltam döntögetni,már amennyire mertem. Ugye Előtte csak haverok krosszmotorjaival bohóckodtam. Ott volt kétütem 135,250,négyütem 450,525..de ez lényegtelen
Azért az 155paci volt,ha jól emlékszek és 2008as technika. Mindenestre veszélyes jószág. Törötten vettem(vannak fotóim róla),megcsináltuk,de egyszer egy pár hónapra rá előzésnél,kezemben maradt és elhagytam a kuplungkart,s mondtam ,hogy itt adom el,nehogy nekem valami még előjöjjön(persze ez lehetett a nagy vibrációtól is,mert ugye v2),viszont innentől volt egy kicsi félsz bennem. Azt hozzáteszem,hogy korrektül adtam el,mindent tudott a vevő,mielőtt megköveznétek. :)
Illetve túl erős volt nekem,mint kezdőnek.
Akkor jött a ducati. Egy haveromnak is ez az olasz márka volt(916) és nagyon megtetszett,illeve marsdni szerettem volna a v2-es vonálnál,mert nagyon bejött ez az irány,maga a hang csodálatos,illetve a szárazkuplung :D szerettem mindigis a ritka gépeket,amiket mindenki megnéz és pont ilyen egy v2 ,legalábbis egy 90fokos,valahogy másabb a hangjuk. Legalábbis én így vettem észre. De, túl drága volt a szerviz. szelepbeállítás,vezérműszíjcsere és,ha az ember sokat megy,akkor aztán lehet mindig szakikhoz vinni. 5600km-rel vettem ezt a 2006os olasz jószágot,s mentem vele 6000km-t kb. Az tetszett benne,hogy szűk volt a tank,jobban be tudtam a motort szorítani,könnyű volt,s kényelmes is volt nekem,pedig 188cm 110kg vagyok. Michelin gumik voltak rajta,a pontos típusra nem emlékszek. Panaszom nem volt rá,ment ahogy kellett,bőven elég is volt. Állatkodni meg nem szerettem,mert annyira még nem tudok,hogy a határokat feszegessem. :)
A honda..eddig mentem vele olyan 700km-t kb. Igaz,hogy a dob gyári még rajta,de sisakban a hangja nagyon hasonlít a ducatihoz,illetve menetteljesítményre is. Persze érezni azért az a kb. 30kg súlykülönbséget,mintha a duc picit fürgébb lett volna. De,mondom ki kell tapasztalni még ,ennyi km után sokat nem lehet levonni. Szerettem volna egy olyan motort,ami ritkaság,mert nem nagyon futkoznak az utakon vele,szép hangú v2 és,mert piros...:’D valamiért nagyon bejön az a szín.
Egyébként egy hete történt olyan,hogy gyorsítottam ki a kb. 30fok melegben a körforgalomból és kicsit odahúztam ,aztán a valaga picikét megcsúszott a száraz aszfalton. Na a ducatival ilyen egyszer sem törnént,pedig pár hirtelen kigyorsításom is volt. Lehet a honda alacsonyabb furdulaton már nyomatékosabb. Nem tudom még mit mondhatnék róla. Kérdezzetek :)
Imádom,remélem minden rendben. lesz vele és minden úgy van,ahogy ,amit az előző tulaj mondott.
Gyorsan és szünet nélkül írtam,szóval lehet,hogy vannak hibák és szóismétlések :D

Tomi29,köszi... :)
Én is megtaláltam a batszimotort. ,de az a micron így nem jön be. Na majd megnézem a facebookos oldalt! :)
Üdv.
A dukihoz és az rc8-hoz viszonyitva milyen a honda?
Pl itt van egy micron a batszi motornal! Vagy csatlakozz a Facebookon a vtr sp hungary csoportba,ott az egyik kolleganak vannak termignoni carbon dobjai 120-ert ha jol emlekszem es ott aktivabbak is a sracok!
http://batszimotor.hu/index.ph...
:)) nem küldte el egyben az üzenetet. Szóval viccet félretéve,mi lenne egy reális ár egy márkásabb kipuffért. Mert a willhaben-en találtam 89euróért egy pár noname dobot, E szám nélkül persze. Mit lenne érdemes venni?
Köszönöm
Hol lenne érdemes sportdobokat nézni rá,mert gyárival is nagyon szép a hangja,de szeretném,ha hallanák egy faluval odébb is a hangját
Köszönöm. Igen,elmesélte az előéletét,amennyire tudta,2 éve volt nála,előtte pedig 7évig egy tulajnál,aki a red barontól vette a motort. A váz fel lett polírozva ,de nem kompletten,csak ahol látni és megbontás nélkül hozzáférni lehet,de az làtszik is.
Gratula! Sok baleset es problema mentes kilometereket hozza!
Elmondta a tulaj az eloeletet,lehet tudni a polirozott vaz tortenetet?
Sziasztok.
Végül megvettem a az 1,46m-os sp1-t. Ő volt a legbíztatóbb a 3 közül így felkerekedtünk és megnéztük. A tulaj szimpatikus volt, a motoron látszott,hogy karban volt tartva,s a legjobb tudásunk szerint átnéztük. Remélem nem tévedtünk és bízok benne,hogy minden rendben lesz és úgy van,ahogy az eladó is mondta.
Köszönöm a segítséget addig is itt a fórumban! :)
Ja igen, azt elfelejtettem hogy Taki bácsiékról nem találtam semmit a neten. Ha beírod hogy Honda Takober, még a régi címet dobja ki mindenhol. Itt van egy mobilszám, csörgesd meg, hátha még él:

http://www.budapest-terkep.hu/...
Fogynak azok a szerelők is, akik egyáltalán láttak SP-t. Garamvölgyi Krisztiánt ajánlottam volna elsősorban, ő a Honda Szabóéknál dolgozott, aztán sajna a válság kivégezte a motoros üzletágat és átnyergelt a Karasnáékhoz. De néztem a fészbúkon, már nem dolgozik ott ő sem. Taki bácsiék (Honda Takober) kezei között megfordult pár SP, Kopp Gyuri bácsi a műhelyvezető csinálta az enyémet is, ő pedig Drapál János szerelője volt anno. A műhelyben az egyik poszteren egy fehér SP2 volt. Egy pár éve jártam arrafelé a Pesti úton, valami alkatrészre lett volna szükségem. Az épület ahol voltak tök üresen állt, kipakolva az egész nullára, épp előtte mosott fel a takarítónő. Kérdeztem hogy Taki bácsiék merre lettek, asszem Dunaharasztiba költöztek el. A válság őket is kinyírta, a legvégén már csak szervizeléssel foglalkoztak mert sem az új, sem a használt motorok nem mentek, sem a kiegészítők ruházat stb. Megcsörögtem hát gyorsan Kozmax barátomat a Yamahánál hogy vállalna-e ilyet, kb 30 éve szerelő, de mondta hogy nem folyna ebbe bele, mivel nem ismeri a típust. Mondta hogy megbontás nélkül csak saccolni lehet amúgy is, ő pedig nem akarja hogy szidják az anyját vagy bármi követelés lenne ha valami balul sülne el a megvétel után. Ja és a polírozott vázra azt reagálta, hogy a tapasztalata alapján nagyon kevés olyan hülye van, aki rááldozza azt a rengeteg időt és energiát a motorjára, hogy kiszedje a vázat és felpolírozza, szóval valós esély van arra hogy a piros SP is aszfaltmérgezést kapott valamikor. Úgyhogy nem tudok ajánlani senkit, mondanám hogy vidd el a Karasnához annak ellenére hogy már nem dolgozik ott a Krisztián, de ott is amikor legutoljára voltam vagy 6-7 éve, a fickó nem tudta értelmezni a robbantott ábrás rajzot és azt állította hogy az SP alsó és felső kormánycsapágya különbözik. Nem tudom hogy azóta dolgozik-e már valami értelmes szerelő. Meg igazából egy ilyen állapotfelmérés elég nyűgös dolog, mert te odamész és nyilván nem ingyen fogják csinálni, de ők meg nem tudnak, és nem is fognak garanciát vállalni arra hogy a motor tuti, hiszen megbontás nélkül nem látni bele. Aztán ha mondjuk rábólintanak hogy oké, vedd meg a motort és mégis beüt valami gebasz rövid határidőn belül, akkor az mindenkinek kellemetlen.
Köszönöm szépen ezt a hosszú,kimerítő választ és a többieknek is. Pénteken megnézem a drágábbik piroskàt,s el szeretném vinni szervízbe egy állapotfelmérésre. Kit ajánlanátok Budapesten vagy környékén ,ahol ilyet csinálnának? A Red Baron-t felhívtam,de Ők ilyennel külön nem foglalkoznak.
Yoshimitsu-nak teljesen igaza van,sajnos mar keprol itelve sem tunik tulsagosan biztatonak a feher SP-2! Egy darabig gondolkodtam en is rajta hogy elmegyek megnezem de vegul nemtudtam magam ravenni de mindenki magatudja! Nem lessz egyszeru dolgod neked sem ha te is ragaszkodsz ehez a tipushoz,de azt biztosan allithatom hogy ha melyen is kell a zsebbenyulni,nem fogod megbanni ha sikerul venned egy jo allapotut :) !
Magyarországon sosem volt népszerű az SP, de úgy nagy általánosságban a V2-es sportgépek nem a favoritok. Főleg a teljesítmény miatt, az SP "csak" 136 lóerő gyárilag, a sor4-esek a 2000-es évek közepén 170 körül jártak. Nagyjából egy árban voltak, az SP 3milla volt 2004-ben, az 1000RR 3.4M, a GSX-R 3.2M, a ZX10R és az R1 is 3.3M környékén mozgott. Idehaza a teljesítmény volt mindenek felett, hogy a hülyegyerek tudjon menni a vasbót' előtt kéccázzal. Emlékszem hogy a válság előtt az ezres Gixxereket úgy vitték mint a cukrot, minden hülyegyereknek az volt. Persze minimál beugróval, aztán vagy összetörték vagy elvette a bank. Szarásig voltak a hirdetések a banki lefoglalt motorokkal...
Az én véleményem erről az SP2-ről: eleve tiszta dzsuva, arra sem volt képes a hirdető hogy azzal jó benyomást keltsen hogy lemossa róla a bogarakat. A fejidomtartó konzol valóban hegesztve van, lehet hogy csak rádőlt az ötös létra a garázsban, de inkább azt tartom valószínűnek hogy rendesen fejre álltak vele. A villahíd lefogató nagy csavar elnyalva, a tanklefogató csavarok is valami vödörből lettek előbányászva. A teleszkóp csavarjai is elnyalva, mind a csillapítás, mind az előfeszítés. A tankon nem eredeti matricák vannak >>> fújva volt. Valószínűleg kerülnének még elő csontvázak egy szétszerelés után. Nem is ezekkel van a probléma, hanem azzal hogy olyan árat kérnek érte, mint egy jó állapotúért.
Az 1.2M-es piros SP1 is hasonló retek, nincs lemosva még a hirdetés kedvéért sem. Az ekeidom hiányzik, első irányjelzők szigszalagozva (filléres tétel), amik amúgy sem gyáriak, beleértve a kormányvégsúlyokat és a fék- és kuplungkart is. Ezzel is biztosan borultak már egy rendeset itt viszont a tank gyárinak látsik, tehát annyira nem volt lezúzva. Ezzel is foglalkozni kell bőven, de én ezzel sem foglalkoznék, látszik hogy ennek is csak tulajdonosa volt, nem gazdája.
Az 1.46M-es piros SP elég patikául néz ki, de itt is vannak kétségeim. Polírozott váz >>> ez mindig felveti bennem a kérdést hogy vázjavítás miatt csinálták, vagy csak hobbiból, mert nem kevés meló ilyen tükörfényesre megcsinálni. Az indexek nem gyáriak, mondjuk az SP1-en nagy bumszli indexek vannak gyárilag, sokan ledobják róla, mondjuk ami ezen van sem valami túl szép, az SP2 irányjelzői nyilván drágábbak lettek volna mint ezek az utángyártottak. Látszik hogy az első henger leömlője is szép fényes, nem pedig egy rozsdakupac, szóval foglalkoztak vele. Tiszta a motor, a tank gyári fényezésű mert ott vannak a figyelmeztetőmatricák is rajta. Ez a motor alapvetően jó benyomást kelt, de azért meg kell vizsgálni rendesen. A Red Baron matrica kicsit szintén negatívum a számomra, nyilván valamikor náluk is megfordult ez a motor. Én voltam ott többször is nézelődni még réges-régen, de nem estem hasra tőlük. Jó drágák (kb 300ezerrel a piaci ár felett vannak az árak) és bőven előfordulnak hulladék motorok náluk, hiába a nagy diagnosztikai rendszerük.
Nehéz dolog ez az SP vásárlás, idehaza egy kalap fos a kínálat, 6-8 évvel ezelőtt még azért volt egy kicsit több választék, de manapság nulla. Németeknél egy jó SP1 is 4000€-tól indul, de azért ki kell menni és haza is kell hozni ami simán van még 1000€. A jó állapotúaknak elindult felfelé az áruk, mélyen a zsebbe kell nyúlni.
Sziasztok . VTR 1000 F karbisról olvastam ezt a 10 liter körüli fogyasztást. Sajnos nálam is e körül megy a dolog. Gyári karbi beállitásnál tehát 1 és 1,25 pilot és a tűk felülről a 3. ricnibe vannak. fúvókákat mértük a gyári 175 és 178 körül lehet benne mert az 1,8 mérő nem ment bele. Tippek valami finomitásra? pl a gyorsitó membránal nem szokott gond lenni. Értem azt hogy elöregszik és ott folyik bele a benya ?