Hali, 2006 környéki/után vfr 800 vtec tipúshibák?
Hosszú túrákra használnám leginkább.
Mire kell figyelni vásárlásnál?
Ennél is fennáll a feszültség szabályzó hiba? erdemes vásárlás után újra cserélni?
Fesz szabályzó téves infó, az generátor akart lenni... :-) Van rá gyógymód, hála lelkiismeretes szerelőnek és volt vfr tulajdonosnak. Yamahaworld-ban megtalálod :-) A termosztátot annyira nem nevezném hibának, de valós jelenség az is! Ha nem mindenáron a km a lényeg (sokan elhiszik ezzel a motorral kortól függetlenül a 30-40.000km-es futásokat), akkor tudok egy valóban vfrklubbtag valóban a mai napig szervizelt vtec-et :-)
Szia. Jelenleg még zajlik az ügy büncselekmény lett. Nem tudom meddig tart. Ha lezárul megkereslek, mert addig ugye semmit sem csinálhatok. 5 hete történt még meghallgatás sem volt.
Sziasztok! Vfr 1200 f ről tudtok valami rosszat mobdani? Mert jó az van bővet a tesztekben. Most hogy ràszàntam magam,és nézem a hírdetéseket, talâltam egy blokkcserés darabot.. Bmw nél ez nem lepne meg....de egy hondànàl? Köszi előre is....
Nagy eséllyel a feszszabályzó már megadta magát és az cserélve volt ezeken a paripákon. Az Achilles sarka a Vtec-nek a generátor amely a nem megfelelő kenés miatt leégni szokott kinek előbb kinek később. Erre is van megoldás a generátor ház átalakításával, ha ez megtörtént akkor nem lősz mellé. Nem véletlenül gyártotta a Honda majdnem 14 éven keresztül. Nagyobb és kényelmesebb mint a CBR, talán jobban pakolható is. Ha nem volt xarrá törve a kerekek egy vonalban gurulnak és a váz is egyben van akkor nem lősz mellé. V4, isteni hang, és nyomaték, 6 literes fogyasztás ami PC-vel lejjebb is tornázható. Röviden ennyi.
Eddig egy Honda Cbr 600F4 motorom volt. Bő 3 hete balesetem volt. Sajnos a motor gazdasági totálkár lett, így másik után kell néznem. A mostani újabbján az F4i-n és a Vfr 800-ason gondolkozom a Vtec-esen. Furcsálom, hogy árban nagyon nagy a szórás. Általános dolgokon kívül mire kell odafigyelni, milyen típushibák vannak? 2 személlyel használnám a motort főként hosszabb-rövidebb túrúzásra.
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és nagyon megtetszett a VFR 800-as gép. Átböngészve az aktuális hirdetéseket kb. a 2005-2008 közöttiek férnek bele a költségvetésembe. A kérdésem, hogy van-e esetleg olyan alkatrész, vagy jellemező hiba, típushiba amire érdemes figyelni a vásárláskor? Eddig azt sikerült összeszednem, hogy a feszültségszabályzó és a termosztát hajlamos meglepetéseket okozni.
Köszi a válaszokat!
Hosszú túrákra használnám leginkább.
Mire kell figyelni vásárlásnál?
Ennél is fennáll a feszültség szabályzó hiba? erdemes vásárlás után újra cserélni?
Az F4 az eladó esetleg?Lehet érdekelne.Ha esetleg rámcsörögnél vagy elkuldod a szamod,felhívnálak.kösz.70-3179083.Pali
Eddig egy Honda Cbr 600F4 motorom volt. Bő 3 hete balesetem volt. Sajnos a motor gazdasági totálkár lett, így másik után kell néznem. A mostani újabbján az F4i-n és a Vfr 800-ason gondolkozom a Vtec-esen. Furcsálom, hogy árban nagyon nagy a szórás. Általános dolgokon kívül mire kell odafigyelni, milyen típushibák vannak? 2 személlyel használnám a motort főként hosszabb-rövidebb túrúzásra.
Előre is köszönöm a segítséget.
talán még több is!
Motor vásárlás előtt állok és nagyon megtetszett a VFR 800-as gép. Átböngészve az aktuális hirdetéseket kb. a 2005-2008 közöttiek férnek bele a költségvetésembe. A kérdésem, hogy van-e esetleg olyan alkatrész, vagy jellemező hiba, típushiba amire érdemes figyelni a vásárláskor? Eddig azt sikerült összeszednem, hogy a feszültségszabályzó és a termosztát hajlamos meglepetéseket okozni.
Köszi a válaszokat!
Esetleg nincs vkinek eladó VFR 800.as eladó? 2005-2006 körülieket nézegettem, de vannak érdekességek. Pl 30k km után valós lehet egy lánc csere?
Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.
Milyen olajat ajánlanátok egy 2017-es Honda VFR 800X-be? Jelenleg 16k km van benne.