A fáradt rugó csúszást eredményezne, mint a kopott lamella. A kolega pont arra panaszkodik, hogy nem enged ki neki teljesen. Vagy én értek valamit félre?
Rendeltem új kuplung rugókat és a barátom segítségével olajcsere előtt kicseréljük őket. Nincs semmi baja, de már 19 évesek ami benne van. A sima rugókészlet is megvan 5 rongy alatt, az erősített rugók pedig összesen 5. Ha ez a baja olcsón orvosolható.
Én arra voksolnék, hogy kicsit össze van tapadva az állás következtében. Ki fog az engedni egy hosszabb körön.
Ha nagyon zavar kötözd a markolathoz a kuplungkart 1-2 napra, annyi idő alatt kiold ha ez a baja és ennyi idő a rugóknak se fog ártani még.
Múlt héten beraktam az akksit a mociba, és pöcc-röff indult. :) Megmutattam neki a tavaszi aszfaltot egy rövid körön, viszont azt vettem észre, hogy a kuplung sokkal lentebb fog, mint tavaly, többször is lefulladtam vele induláskor. Középsztenderen pörög a kerék egyeben behúzott kuplunggal. Nem nyúltam hozzá egész télen, nem tudom mitől mászhatott el... van lehetőség ennek házilagos beállítására? A kuplungkaron nem lehet annyit állítani, amennyi kellene...
Még egy dolog jutott eszembe, hogy mondták, hogy a karbis finomabban veszi a gázreakciót mint az injektoros, de mivel nem volt 750-esem nekem ezzel sincsen bajom. És azért az sem elhanyagolható az injektoros javára, hogy az elmult 8 évben amióta nálam van, tavasszal amikor az aksit berakom pöc röff....nincs köszörülés meg ilyenek, nincsen karbiszinkron állítás és társai.
Utaskényelem szempontjából a feleségem szerint nincs nagy különbség. Kopó, fogyó alkatrészek árai nem térnek el szerintem számottevően. Megbízhatóság terén sincs nagy különbség. Mindkét típus sarokpontja a feszszabályozó, valamint a 800-é még a termosztát, ha elhanyagolják a rendszeres hűtőfolyadék cserét. Ilyenkor be szokott ragadni, de kiszerelve házilag orvosolható. A 2000-2001-es modellek feszszabályozója már kevésbé hajlamos elromlani.
Nekem volt mindkettő. A 750 érzésre filigránabbnak tűnik, mert a 800-on oldalt vannak a hűtők és ezért vastagabb picit. A gyári ülése a 750-nek szerintem kényelmesebb, és kevésbé csúszós a borítása. Viszont a hosszú túrázás miatt szükség lehet egy túrakormányra átalakításra, ami a 750-nél nehézkes és csak az idomok vagdosásával elérhető. A 800-ra van szett amit csak fel kell szerelni és megoldott a dolog. A 800-on ezen felül CBS fék van, ami azt jelenti, ha valamelyik fékkört működteted, akkor fog a másik kör is csak kevésbé mint amikor azt is direktben használod. Van akinek tetszik ez, van akinek nem. Nekem nem volt vele bajom. Azonos áron Én a 800-at ajánlanám inkább.
Én csak a 800-asról tudok neked mondani dolgokat, de ha beregisztrálsz a facebook-ra a VFR Hungary csoportban ott nagyobb az élet mint itt, valamint van saját fórumunk is. Olyan sok nagyon meghatározó különbség nincsen, de ha már engem kérdezel akkor inkább vegyél fiatalabbat azaz RC46-ost, mert azért értékállóbb korából kifolyólag, mint egy 36-os. Ami dönthet a két paripa között, hogy vannak karbi fetisiszták, meg a forma.
Sziasztok. Jelenleg egy 1987-es RC24-es VFR750F-t hajtok es nagyon megvagyok vele elegedve, de ujabbra szeretnem cserelni. Nagyon tetszenek a 94-97-ig gyartott 750-esek, de ugyan abban az arban kaphatnek 1998-as 800-as injektorost. Tudom, hogy mindkettonek fogaskerekes vezerlese van. Mi a velemenyetek? Melyikkel jarok jobban? Hosszu turakra szeretnem hasznalni, otthonrol tavol(1000-1500km). Melyik megbizhatobb? Melyik fog tovabb kitartani? Szervizkoltsegek? Kenyelem?(mindig a baratnommel megyek).
Varom a valaszokat.
Udv, MIki.
Üdv.
400as tulajok nem tudjátok, NC30-ashoz hol lehetne találni emberi áron tank tartó gumikat? Amit neten találtam horror ár. Esetleg valakinek elfekvőben? XD
Srácok nagyon köszönöm, hogy ilyen rendesek vagytok. kall köszi a videot. az összes csavart megtaláltam, és ki is vettem. Csak az idom kipattintásoktól félek nehogy törjön valami. Van egy Hayabusám, arról szinte csukott szemmel leszedem az idomka. Ez valami más.
Attól függ mekkora a plexi közepén lévő kiemelés. Valóban van abból is olyan, ami már extrémen ki van púposítva, de az ebay-es verzió-n kb ez semmi kiemelést nem takar, csak szimplán van benne egy törésvonal, amitől sokkal jobb az egész aerodinamikája.
Talán a képek visszaadják:
Hali.
Gratula hozzá
Igaz nem vagyok már 1.2 VFR tulaj , de van a családban egy ilyen (XX-em hálótársa, és így elég sűrűn is használom ), alább a kall által linkelt videó után szedtük szét a gépet mi is, akartam is linkelni de dolgom volt ma
Azért csak óvatosan mert a felső fül (ezüst idom résznél) ami tartja az oldal idomokat nem épp a legerősebbek, illetve úgy ne rakd le a földre ahogy az illető tette a videóban (falra mászok ilyentől, a szép fényezést + beton)
Amúgy ezt eléggé elcseszték a VFR-en, hogy a tank takaró idomokat csak az oldalidom után tudjuk levenni (meg a tank méretét )
Ha nagyon zavar kötözd a markolathoz a kuplungkart 1-2 napra, annyi idő alatt kiold ha ez a baja és ennyi idő a rugóknak se fog ártani még.
Még nem fogadtátok el a csatlakozási kérésemet ☺
Varom a valaszokat.
Udv, MIki.
400as tulajok nem tudjátok, NC30-ashoz hol lehetne találni emberi áron tank tartó gumikat? Amit neten találtam horror ár. Esetleg valakinek elfekvőben? XD
Talán a képek visszaadják:
https://www.sportmotor.hu/foto...
https://www.sportmotor.hu/foto...
Gratula hozzá
Igaz nem vagyok már 1.2 VFR tulaj , de van a családban egy ilyen (XX-em hálótársa, és így elég sűrűn is használom ), alább a kall által linkelt videó után szedtük szét a gépet mi is, akartam is linkelni de dolgom volt ma
Azért csak óvatosan mert a felső fül (ezüst idom résznél) ami tartja az oldal idomokat nem épp a legerősebbek, illetve úgy ne rakd le a földre ahogy az illető tette a videóban (falra mászok ilyentől, a szép fényezést + beton)
Amúgy ezt eléggé elcseszték a VFR-en, hogy a tank takaró idomokat csak az oldalidom után tudjuk levenni (meg a tank méretét )
http://youtu.be/tkHdUsblwmg