A tiris trafók jellemzően 1ohm körüli(alatti) primerrel készülnek, nem ritka a fél ohm alatti sem.
Ocsó műszerrel alig, vagy nem fog különbözni a mérőkábel saját ellenállsától.
A két csatlakozó között zárlatot mérek, ohmban 0,2. A két csatlakozó és a gyertyakábel között egyformán sípol a műszer tehát zárlatot jelez, ohmban egyformán 3,3k ohm. Szerintem ez így nem jó. Vélemény?
Helo
Tudna valaki segíteni, hogy milyen bukógombát érdemes a gépre tenni?
Valamint matricaszettet( fényezés helyett) a teljes gépre hol lehet venni?
Most fekete fényezés és narancs és piros matricák vannak rajta.
És az idomokat mivel lehetne javítani?(üvegszövet + műgyanta)
Előre is köszönöm :D
foglamam sincs..
Eccer kibeleztük egy iylen cuccot.
Vicces, kívülről egészen csini, belül viszont 5-6 alkaltrész igen primitív módon összetákolva.
Az eloxált doboz többet ért vélhetően mint maga az elektonika benne:)
Nem szoktam ezt mondani,DE! CSEZD MEG! :DD Épp most vettem NS1 felniket,mondjuk még keresek még első villát,féknyerget,stb.. Egy email címet,vagy FB címet adj,és ott leírnám mi kell,és adj rá egy árat! :)
Ezeknek az utcai motorkerékpároknak a gyújtása (is) 5-7 ezer környékére van optimalizálva, mg akkor is ha 10 felett forognak.
Itt adják le a legnagyob energiát, alatta is kevesebbet, felette is kevesebbet.
Ebből fakadóan vélhetően a gyújtás csúcsteljesítményén rendetlenkedik, ezt meg sajna kb bármelyik eleme okozhatja a rendszernek.
Átütögető trafó, haldokló kondi, satöbbi, de iylesmit tud egy sima kontakthiba is akár.
A leg egyszerűábben cserélgettésel szűrhető ki az iylen (vagy mérőpadon) mert sima fezs vagy ellenállat méréssel minden jónak fog mutatkozni.
Igen, olvastam az említett részt, bár nekem az elektro része kínai. Szóval ha cdi valami helyettesítő csak van? Hatszálas a ketyere, felirat rajta AIX50111215
MIntha, az ns1ben eredetielg egy vizsonylag komplex elektronika lenne a cdi.
Pár éve volt is erről itten szó, hogy gyártani kellene, mert szinte beszerezhetetlen az eredeti.
Asszem ott akadt meg a dolog, hogy van benne egy vidám kiöntött hibrid áramkör, aminek a visszefejtése több mint kevéssé szórakoztató volna.
Úgy emlékszem ez az elektronika analóg módon állít be egy több töréses előgyújtásgörbét, és ha középen rendetlenkedik (és tyénleg a gyulától) akkor lehet élni a gyanúperrel, hogy a cél ic vagy ahibrid döüglött.
Honda NS-1 ( NSR 75 N)-hez keresnék elsőféket, nyereggel, pofákkal,munkahengerrel. Ha esetleg vkinek van légyszíves írjon, Nagyon megköszönném :)