Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyileg hol vagy?
Nem titok motor ez.. Volt ilyen is legjobb tudomásom szerint.
Sziasztok!
Megint egy kis segítség kéne, szükségem lenne bontott, jó állapotú első főfékmunkahengerre, a fékkarral együtt! Kérlek ha valaki tud ilyet szóljon.. Ha esetleg új gumikat tudtok a fékmunkahenger dugattyújára az is jó lenne.
Köszi
Email: torok.livia@freemail.hu
Egyre jobban belezavarodok... Az olasz papírján az áll Honda tc01. De egy képet sem találtam ami olyan lenne mint az enyém, hogy hátul dobfék, elöl két tárcsa... Igazi titokmotor...
Viszont az nsr 125ös szervízkönyve akkor nem is jó hozzá gondolom... Nincs ötletetek honnan tudnék letölteni ns1 125ös szervízkönyvet?
mér lenne gáz
valamikor 92-93 körül enyém is olaszbol jött svájcon keresztül
Hú ez jó tipp! Köszönöm az ötletet! Gondolom az hogy olaszból jött, az nem gáz?
még az jutott eszembe hogy bemész a honda márkaszervizbe és megmondod az alvázszámot az alapján valószinü hogy tuggyák mijen motorhoz kell az alkatrész
Sziasztok!

Az nsr fórumról küldtek át, hogy az én motorom szerintük nem nsr, hanem ns. 125ccm a moci, pontos évjáratát nem tudom és most kéne hozzá szereznem az első fékbe (dupla tárcsa) gumikarmantyut. Tudtok segíteni? Itt van két kép a motorrol:
Engem erdekelne a dolog... Ha megvan meg jelezz a leslie86@windowslive.com ra h menyi az alja forintba... Koszi
Sziasztok!
Nem tudjátok mitől dadoghat az ns-1, nektek nem volt már ilyen gondotok? A gyertyát kicseréltem, a karbit kitakarítottam de semmi változás... majd holnap még megnézem a kipufogót.
előre is kössz
Szia! Hát én úgy akarom hogy JT lánckerekek DID lánccal!:)
Asszem a láncra rá is találtam:

"DID meghajtólánc (420)
# Japán gyártmányú gyűrű nélküli normál meghajtólánc kis teljesítményű motorokhoz.
# Mérete: 420"

Viszont lánckereket nem találtam kifejezetten Ns-1 re szal azt valszeg méret alapján tudom majd csak megrendelni!

Köszeee még1x az infokat!:)
Szia! Fúú nem tudom 160 valamennyi volt a csapok száma. A www.nagyvas.hu -n rendeletem meg és felmentem érte pestre. Jt lánc első lánckerékkel. Már az én motoromban is 52000km van. :D szólval abból nincs hiány de mai napig első rugásra indul sosem hagyott cserben.
nagyvas.hu
Hát, lehet sokminden az oka. Ha 44000 km alatt nem volt megbontva akkor cserés lehet a főtengelycsapágy is. szimeringek is persze. Sőt inkább a szimreingek :) a dugult kipufogótól is lehet. Égesd ki a rezonátort. egyébként szerintem kár volt felfúrni 80 ra.. Az a hengerfej 74 re van tervezve sűrítési arányok is szóval szerintem kár volt.. A gyár se hülyeségből 74 -et talált ki ;)
Üdv még1x!
Valakinek Honda Ns-1 nél van olyan felállás hogy JT lánckerekek DID lánccal és ha van kompletten talált hozzá szettet vagy külön vette? Előre is köszeee!
Üdv.
Hány csapos a lánc? Netről rendelted?
Köszeee a válaszokat előre is!
Üdv.
Nekem 420as lánc van fent énis most vettem nemrég újat.
nah nah vki? Teljesítménnyel kapcsolatos infókat várok...
Ha valameikőtök nagyobbat szeretne de marad a minőségnél Eladó!
Köszeee tomász! Asszem hogy ez jó lesz de holnap megnézem pontosan! bár nekem elég lenne csak 1 búra!:)
sr 50 akart lenni . De jó csak én írok ide...
Lehet, hogy hülyeséget mondok,de asszem, hogy haver 2002-es sr 51 esén ugyan olyan hátsó index van mint az enyémen. Talán így néz ki: http://www.bikerpiac.hu/index....
felülről a 3. ha hülyeséget mondtam előre is elnézést
Valaki nem tudna mesélni nekem arról, hogy mégis hogy kellene mennie egy teljesen gyári ns-1 nek ami 74 ccm es? Az enyém most lett fúrva 80 asra dugú gyűrű cserés lett így 44000 km után de minden más frankó volt benne. Egészen jól gyorsul 100 ig de időnként megtorpan és nem e tudnátok segíteni e hiba kiküszöbölésében? Gyári áttétellel használom( gondolok itt a lánckerék 15-37 es felállására), de ezelőtt 16 os volt rajta és azzal jobban is gyorsult. Nem lehet a fúvóka vagy a nem megfeleő gyertya miatt ez a 105 ös végsebesség? Vagy ennyit tud nektek is?
Sziasztok!
1996-os Honda Ns-1 (80CC) -hez nincs valakinek egy bal oldali index burája? Előre is köszönöm!